Vaikkei sitä kai uskoisi. Ei se mua olisi haitannut/ haittaisi vaikka sun asiat ovat jotenkin solmussa, olisin halunnut kuulua elämääsi vaikka sitten ystävänä mieluiten rakkastettuna tai molempina.
olen yllättävän
10
269
Vastaukset
- varmasiitä
Tee asialle jotain, äläkä vaan täällä huutele! Ystäväsi odottaa sinua!
- aloittttaja
Teinkin, lähetin hänelle viestin, enää en voi. Jotenkin jäi outo olo ja vaivaamaan kun mielestäni kiinnostus oli molemmin puolista, mutta ei kai sitten ihan yhteydenpitoon asti. Mietin vain onko hänellä kaikki ok. kun hänessä oli jotain surumielistä iloisuudesta huolimatta.
- Ymmärrys
Mikä tapahtui?
- Hän ei ollut
Ei yhtään ymmärtäväinen ja häntä haittasi kaikki.
- kaikenlaistaoptiikka
Niin turha on toisten ajatuksia yrittää päätellä, aivan turhaa kuvitella että mitä joku toinen ihminen kuvittelee.
Suurennus- ja pienennyslasit ovat aika hauska idea, jos esim. rahoja on liian vähän, niin suurennuslasilla voi niitä suurentaa, pienennyslasilla voi asioita ja astioita pienentää. - suurentaajapienentää
Sitten tulisi SUURET setelit ja pienet astiat, asiat. Suurentaa setelit ja pienentää harmittavat asiat.
- hyvä että joku
koska kaikki eivät ole ymmärtäväisiä.
- valehteluaalustalopp
muihin pidetään kyllä yhteyttä, mutta ei siihen joka on "tärkeä".
- ihmettelenkö
valehteluaalustalopp kirjoitti:
no mikset pidä yhteyttä "tärkeään"?
- noin kävi kanssa
valehteluaalustalopp kirjoitti:
en ollut tärkeä koska mun kanssa ei halunnut pitää yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573