Miksi mä rakastan sua yhä, vaikka et sitä halua? Enkä pysty unohtamaan. Kauanko mä aion tällä yksipuolisella tunteella itseäni kiduttaa? Miksei se katoa, vaikka sanot suoraan ettei kiinnosta. ....tältäkö tuntuu kun läheinen kuolee? Rakastaa yhä, muttei voi olla tekemisissä.. .sä vaan et oo kuollut, mä kai olen sisältä osittain.
Olinko sulle leikkiä vain?
idiotus
1
461
Vastaukset
- et kuollut, rakastit
Et ole idiootti tai kuollut, pelkästään rakastanut ja sydänsuruja saanut. Mene ulos kevääseen. Etsi uusia ihmisiä. Jos se olisin minä, olisin suruissani että olen aiheuttanut sulle sellaista tuskaa. Voi kun kaikki vois olla onnellisia... Toisaalta, se onni löytyy susta itsestäs, tiesitkö? Kyllä sitten ilmestyy joku toinen jakamaan onnen sun kanssas kun aika on kypsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954