Säkylän julkkikset

papparassi

Ja muut tunnetut henkilöt? Merkkihenkilöt jne..?

38

5043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanamo 

      hmm....ootas kun mietin.....eipä taida olla ketään, kumma juttu?

    • jakikinen

      Kukapa ei Jokisen Tittaa tuntisi

    • lapsellinen

      Rokkiritari!!

    • julikomo

      Eiköhän ne jo tässä osapuilleen tullutkin

    • neitinäpsä

      on toi Darune säkyläst?

      • Anonyymi

        Hinnerjoelta.


    • tietäjä

      Titta Jokinen on kaiketi syntyjään Kalannista, joka kuuluu nykyään Uuteenkaupunkiin. Tosin liikkuu Säkylässä moneen otteeseen, kun kerta äiti Säkylässä asuu. Darunesta en tiedä, mutta Darude on joko Hinnerjoelta tai Honkilahdesta. En nyt muista, kummasta. Kuitenkin jommaltakummalta mainitulta alueelta, jotka kuuluvat molemmat Euraan. Petteri Summanen on syntyjään Säkylästä, Huovinrinteeltä. Antti Virmavirran isä asuu myös Säkylässä. Virmavirta on itse syntyjään Harjavallasta. The Grammers on tietääkseni Säkylästä joko lähtöisin tai sitten majailee nykyisin täällä, tai sitten molemmat pätevät. Että tämmönen tietoisku eli infopläjäys.

    • punovuori

      Tostahan saisi jo viidakon tähtöset, tai jopa vain elämää sarjan, eikä tähtien tähtikään ole pois suljettu.

      Oletteko jo unohtaneet vallan Olympiaprinssimitalisti Harri Elorannan

      • tietäjä

        Mitä itse netistä pengoin, löysin Wikipediasta tiedon, että Harri Eloranta olisi syntyjään Köyliöstä. No joo, naapuripitäjä ja on ilmeisesti Säkylän Urheilijoita edustanut. Kyseistä seuraa edustaa myös eräs serkkuni yleisurheilun puolella. Mutta asuukohan Harri Eloranta Säkylässä tai lähimain muuten? Näin ihan mielenkiinnosta vain utelen...


      • mertenmies6
        tietäjä kirjoitti:

        Mitä itse netistä pengoin, löysin Wikipediasta tiedon, että Harri Eloranta olisi syntyjään Köyliöstä. No joo, naapuripitäjä ja on ilmeisesti Säkylän Urheilijoita edustanut. Kyseistä seuraa edustaa myös eräs serkkuni yleisurheilun puolella. Mutta asuukohan Harri Eloranta Säkylässä tai lähimain muuten? Näin ihan mielenkiinnosta vain utelen...

        Joo, joo, onhan Kekekin syntynyt Tukholmassa, mutta ei se hänestä ruotsalaista tee.

        Harri on nykyään ylimerivartija, mutta älä kysy, missä ylimeri sijaitsee.


    • pussijussi

      maajussiRauno!!!

    • justiinatar

      ja maajussi- Mikko :)

    • W.Thell

      Juuri edesmennyt Matti Haikonen voitti tauluammunnan maailmanmestaruuden 50 luvun puolivälissä

    • olivia5

      Tangomarkkinoista tuttu Mika toivanen,Ulkoministeriössä Riikka Eéla ,Vita balansilta Veli Laurila,Hus yhtiöiden keittiömestari Harri Siivonen,siinä vähän lapsiamme maailmalla

      • 4+13

        Näistä ainoastaan Mika on julkkis.


    • olavi4

      Ovat muuten kaikki,jos seuraat lehtiä tai uutisia,Kukin oman alansa asiantuntijoita.

      • 4+13

        Wikipedia: "Julkisuuden henkilö (puhekielessä julkkis) on mediassa esillä oleva henkilö. Henkilöitä tuovat julkisuuteen tiedotusvälineet ja erityisesti keltainen lehdistö. Julkisuuden henkilöiksi päätyvät tai hakeutuvat erityisesti taiteellisten ammattien harjoittajat, kuten näyttelijät ja muusikot sekä poliittisiin päättäjiin tai hallintoon kuuluvat henkilö."


      • höpsis

        Minäkin olen "oman alani asiantuntija", mutta en silti julkkis :)


      • Taakse poissstu
        höpsis kirjoitti:

        Minäkin olen "oman alani asiantuntija", mutta en silti julkkis :)

        Onko Säkylän kapiaisissa mitään kylähullun tyyppistä?


      • Göjf
        Taakse poissstu kirjoitti:

        Onko Säkylän kapiaisissa mitään kylähullun tyyppistä?

        Eihän Säkylässä ole muita kun sekopäisiä kylähulluja kapiaisina. Kysy vaikka tappaja-mäkiseltä.


    • töyssäkylä

      The Grammers on säkyläläinen, jonka alkuperäisessä kokoonpanossa kaikki olleet säkyläläisiä. Olen ollut Jussin eli rumpalin luokkakaveri aikoinaan.

    • Mankivili

      Entäs Lasarusveljet? Niitäkin ripoiteltu huovinrinteelle papeperitehtaalle esim.

      • uskis puskis

        Joo, Lasarus-veljet on kuuluisia ainaki uskovaisten piireissä. Siitä niitten johtajasta kuulunu vaikka mitä.


    • smartöö

      Älkää viitsikö, kas kun ei Jokisen kaimaa kutsuta julkkikseksi. No jo on maailmalla suuria tekijöitä, kotoisin What?? nevereverheard- kylästä.

    • Utelias.

      Kuka julkkis sitä prameaa valkoista palatsia rakentaa siihen uuden k-marketin viereen rantatien varteen?

      • lottovoittaja777

        eurojackpot 7 oikein


    • palatsi

      Valkoisen palatsin kustannusarvio oli 1,5 miljoonaa euroa.

      Valkoisessa palatsissa on 2 viinikellaria - 2 uima-alasta / toinen sisätiloissa ja toinen ulkona josta näkee järvelle.

      Valkoisen palatsin omistavat Jouko Lehtinen ja Eija Lehtinen.

      • eppäilen

        Olen veneellä ihastellut myös järveltä

        Mistä rahat ovat peräisin? Epäilen että kyseisen valkoisen linnan rakentajat ovat joko kariniemen tai biolanin jälkeläiset, tai muu lähiseudun rahasuku

        hölmöön paikkaan ainakin on rakennettu, itse olisin rakentanut toiselle puolelle järveä omaan rauhaan


      • hehehehehehehe

      • ulkomaankauppa

        Ulkomaankauppaa harjoittaa Venäjälle - kuulemma. Jos osaa tehdä ulkomaankauppaa Venäjän kanssa niin on mahdollisuus päästä miljonääriksi.


      • omakotitalo
        eppäilen kirjoitti:

        Olen veneellä ihastellut myös järveltä

        Mistä rahat ovat peräisin? Epäilen että kyseisen valkoisen linnan rakentajat ovat joko kariniemen tai biolanin jälkeläiset, tai muu lähiseudun rahasuku

        hölmöön paikkaan ainakin on rakennettu, itse olisin rakentanut toiselle puolelle järveä omaan rauhaan

        Köyhät soutuveneellä liikkuvat saavat katsella kun uima-altaalla olevat ryyppäävät kallista shampanjaa siinä ulkona olevassa uima-altaassa korkeista kristallilaseista ja muuten omakotitalon kustannusarvio nousi 3 miljoonaan euroon - häh.


    • mimmika

      Miksi ko herra on saanut luvan rakentaa? Ei sovi maisemaan. Kummallista.

    • Lehtopöllöt

      Kesäasukkaana ohi ajaessani olen ihmetellyt samaa. Eikö paikallislehdissä ole ollut juttua tästä? Onhan siellä turhempiakin.

    • Banaanilaivalla.Vankilaa

      No entäs miten on pahiksien kanssa? Onko kylässä ollut minkälaisia konnia? Kuuluisiakin. Siinähän on köyliön vankila vieressä kuin tilattuna, että onko paikkakuntalaiset käyttäneet hyväkseen sen majoitustuspalveluita?

    • Ranta-asukki

      Julkkiksia tangokunongatar Maria Tyyster ja Varjokuvan Juho Kulmala

    • Anonyymi

      ´petteri puhuvapää orpo

    • Anonyymi

      PETTERI MINULLA ON VANHEMMAT ORPO PELLE JÄTKÄ JOKA PUHUU IHAN PASKAA VARMAAN JA JOLLE MAKSETAAN SIITÄ

      • Anonyymi

        No nyt on tiukkaa settiä! Aivan Pisa-tutkimuksen kärkikamaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe