Tämmönen keskustelu oli täällä joskus ajat sitten mut avataan aihetta pikkasen lisää.
1. Luetteko kaikki palstan aloitukset? Jos et, niin mitkä sitten?
2. Millä perusteella yleensä kommentoit jotain?
3. Palaatko ketjuun johon olet kommentoinut tai kysynyt joltain jotain?
4. Teetkö itse aloituksia? Miksi/miksi et?
Aloituksista ja vastauksista
6
66
Vastaukset
- 5+7
1.Luen valtaosan. Suorat provot, jotka tunnistettavissa jo otsikosta ja nimimerkistä hyppään yli yleensä.
2. Kommentoin, jos tunnen että voin olla jotenkin avuksi tai minulla on mielipide asiaan. Tai asia koskettaa minua henkilökohtaisesti yhteneväisyydellä omaan tilanteeseeni.
3. Palaan. Kiinnostaa tietää onko omaan kommenttiini kommentoitu.
4. Teen aloituksia välillä. Aloitukset ovat yleensä tämän tyyppisiä kuin tämän ketjun aloitus. En vuodata tunteitani, paitsi joskus kommentteihin lipsahtaa.
5. Et kysynyt. Vaihdan nimimerkkiä säännöllisesti. Olen huomannut, että mikäli kommentoi samalla nimimerkillä, saa tavallaan virtuaalikasvot ja se ärsyttää joitakin kanssapalstailijoita.- 5+7
Korjaus. 1. Siis luen kaikki noin 10-20 sillä hetkellä ensimmäistä aloitusta, kyn vierailen täällä. En tietenkään kaikkia palstan aloituksia :D
- näin toimin
1. En lue kaikkia. Ekaksikaan en ole täällä koko ajan ja joka päivä, tokaksi ei riitä aika eikä mielenkiinto. Luen ne, joissa otsikko jo valaisee sisällön kenties olevan mielenkiintoinen, tai se tai nimimerkki saattaa viitata johonkin ;)
2. Jos itselläni on olevinaan jotain sanottavaa, ja jos olen sillä tuulella. Toisinaan kirjoituttaa ja toisinaan ei. Joskus kirjoituttaisi, muttei ehdi ja siksi jää kommentoimatta.
3. Useimmiten käyn kurkkaamassa vielä.
4. Joskus teen, nykyään vähemmän kuin ennen. Joskus vain hautuu päässä joku olevinaan huikee idis ;), tai on muka hänelle jotain sanottavaa.
P.S. veikkaan, ettet saa kovin paljon vastauksia aloitukseesi. - lyhyesti
1. en, vaihtelee
2. vaihtelee
3. osaan kyllä, osaan en
4. välillä, on asiaa ;) - eräsvain
1. vielä pari viikkoa sitten luin järkiään lähes kaiken. Provot vältän ne huomaa melko heti jos ei otsikosta mutta henkilön kirjoittamasta tekstistä .. uupuu jotain oleellista .. jolloin se lähes heti paljastuu provoksi . osassa tapauksia vasta kun AP on kirjoittanut toisen osan tekstiä ymmärtää provoksi täysin
2. Kommentoin jos tunnen aiheen olevan hyvä ja minulla on oma näkemys asiasta.
Toivon olevani avuksi
Joskus ajattelen 2 eri perspektiivistä jolloin vaihdan jopa nickiä ja teen toisen kommentin aiheesta. Tähän sorrun ani harvoin.
3. Palaan aiheisiin jotka kiinnostavat.
4. Harvemmin. Normaalisti aiheita löytyy ja jaksaa hakea esille aiheen 1 kommenti tuo asian näkösälle taas, joskus ihmiset ottavat uudestaan ja lukevat kaikki läpi kommentoivat.
5. Pysyn pitkälti samassa nickissä .. hyvin harvoin menen provo juttuun tai teen provoa .. toisaalta voi olla hyvinkin antoisaa vetää joskus provoa kun asiaan aina lisää vitsiä (erittäin harvoin) - vaalea karkulainen
En lue kaikkia, vain ne joiden otsikko herättää kiinnostuksen.
Kommentoin, jos siinä on "jotain minulle", eli aihe joka koskettaa.
Yleensä palaan ketjuun. Kiinnostaa, jos joku on kommentoinut minulle. Luen myös aina koko ketjun. Ylipitkät ketjut skippaan, ei jaksa lukea.
En tee aloituksia enää. Lopetin hänen etsinnät, nyt vaan kärsin v*tutuksesta :D
Ekan vastaajan tapaan bonusvastaus:
Tämä nimimerkki vakiintui mulle kun yritin etsiä sitä yhtä tyyppiä. Olisi ollut tunnistettavaa ja helpompaa seurata mun tekstejä. Koska siis oikeasti halusin tulla löydetyksi ja tunnistetuksi. Kaipa ton nimimerkinkin vois jo haudata pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell492359Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501940Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581875- 401710
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1151559Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551191- 711133
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831115Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103901Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.142896