Nyt äkkiä Turpeinen kaupungin johtajaksi,Kälkäjä hallintojohtajaksi ja Kinnula tekniseksi johtajaksi,tällä järjestelyllä pelastetaan Pudis.Lisäksi Mäntylehto neuvova antavaksi virkamieheksi.
Turpeinen Kälkäjä ja Kinnula
11
385
Vastaukset
Minä en kirjoittaisi tuommoista sheisseä. Onneksi minulla on rekisteröity nimimerkki.
- lukihäiriö
Tämä kuvaa nykyisten päättäjien tasoa,eli tämä reppana varavaltuutettu opettele ehki lukemaan onko yhdyssana vai ei.Auttakaa tätä reppanaa.
Osaan kyllä lukea. Tiedoksi vaan niille jotka eivät ehkä osaa.
Ja niille jotka eivät osaa äidinkieltämme kovin hyvin (varavaltuutettu ON yhdyssana) mutta ehkäpä siitä huolimatta yrittävät panna joutavan aivopierunsa jonkun toisen piikkiin. Minun nimimerkkiäni ei käytä muut kuin minä.
- Merimies on erimies
Mikä nyt noin painaa mieltä, eikö nykyinen hallinto/talousjohtaja tradenomi, palkanlaskija mikä sitten onkaan olisi hyvä vaihtoehto keulakuvaksi rakkaan Pudis-kuntamme johtoon. Hän nousi nopealla tahdilla kuntamme keulaan vetäjäksi. Joten kun johtaja siirtyy eläkkeelle, niin siitä sitten vaan kohti suurempia haasteita.
- pudislainen
Sinä varavaltuutettu jos kirjoitatkin rekisteröidyllä nimimerkillä, eikö se ole sama asia kun kirjoitat rekisteröimättömällä nimimerkillä. Jos nämä kirjoitukset menee rikostutkintaan, niin kyllä ib-osoitteella löytyy kone, jolla kirjoitukset on tehty.
On siinä yksi pieni ero: kukaan ei voi muka minun nimissäni kirjoittaa jotakin sellaista jota korkea moraalini ei sallisi minun itseni kirjoittavan.
IP-osoitteella kone voi löytyä tai olla löytymättä, ihan yhtä hyvin.- pudislainen
Miksikäs ei voi sinun nimissä kirjoittaa. Jos olisit vaikka Jouko Joukolainen ja tämä nimimerkki olisi vapaa. Kirjoitan vain nimimerkiksi Jouko Joukolainen
Olihan täällä joku kirjoittanut Daavittilan nimelläkin. Kaarina ei ollut sitä kirjoittanut itse.
Se että joku uskaltaa lähteä kirjoittamaan jonkun toisen henkilökohtaisella nimellä onkin sitten ihan toinen juttu, mutta mahdollistahan se on.
- varattu valtuutettu
Onko vara valtuutettu kuin varavaltuutettu sama asia,huom väli?
- se oikea
Kyllä nyt on aika saada vihdoinkin Pudikselle ammattitaitoinen ja korkeasti koulutettu johtaja,että jäis näiden konsulttien käyttö pois.Toivotan päättäjille malttia valinnan suhteen,se on meidän kaikkien etu.
- entinen äänestäjä
Arvaa vaa tuleeko pudikselle ammatinosaavaa henkilöä koska on jo aika hyvin tunnettua miten täällä toimitaan...Tuo sana on hyvä kiertään!!!!
- pudislainen
Ainakin kehitysjohtajan pätevyysvaatimuksena on ylempikorkeakoulu tutkinto. Jokohan se Kälkäjä on sen suorittanut.
Toivon hartaasti, että päättäjät ovat viisaampia valitessaan uuden johtajan jos yleensä hakijoita on näin kunta uudistuksen aikaan.
Toivottavasti nykyinen kaupunginjohtaja osaa edes nyt pitää näppinsä pois uuden johtajan valinnan suhteen. Vähän pelottaa, miten käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708