Okei.. Mun äidillä on miesystävä joka on sitä noin 10-11vuotta vanhempi. Ja se on siellä nyttenkin yötä. Ja mulla ja mun pikkuveljellä oli tänää 10:45 aamu ja oon vieläkin kotona, koska mulla on kuume, mutta mun äiti sano että se haluaa nukkua ja ilmottaa herättyään. Saan siitä 99% varmuudella jälki-istuntoa. Oon jo nyt myöhässä. :/ Enkä voi ite käydä Wilmassa ilmottamassa että oon kuumeessa, pahassa flunssassa, pään särky on sietämätön ja kylmä ja kuuma lämpötilat vaihtelee. Kuume vaihtelee 37 - 38 asteessa. :/ Mun ope on ulkomailla ja sijainen on, mutta ei edes esitellyt itseään enkä tiiä mitä teen nyt? Auttakaa!
Äiti ei ilmoita kouluun? :(
Auttakaakohta13vuotiasta
2
164
Vastaukset
- MARUZELLAAHA
No mä suosittelen että sä nyt rauhotut sillä tuo stressaaminen lisää kuumetta. Ei siitä istuntoa tule sillä kumminkin äitisi ilmoittaa et oot kipee.
- pååååå
Joo jos jollain on vielä samanlainen tilanne ni kannattaa vaan lopettaa se panikoiminen ja kyllä sille opettajalle vielä ilmoitetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838