Iltapäivä

.....

Toisinaan putoan korkealta. Sitä ei ole työtä, ei rakkautta, ei pääse edes työhaastatteluihin. Sitä makaa sängyssä ja tuntuu kuin sielu halvaantuisi, eikä ole ketään kuka voisi sillä hetkellä lohduttaa.

Jos sitä keittäisi kahvia ja maustaisi maidon vaniljalla. Ehkä se edes hiukan auttaisi.

6

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämää vain

Et ole yksin, meitä muitakin korkealta putoajia löytyy. Elämä ahdistaa, eikä ole edes ystävää jonka kans vois puhua. Rakkautta ja ystävyyttä ei mun kohdalle tullut ja tuskin koskaan tulekaan, se on jo tullut tähän ikään jo selväksi. Kaikkea ei voi saada mitä haluaa ja se siitä. Tää kaikki on vain elämää, jossain jo ennalta kirjoitettua. Sekin on tullut selväksi etten kelpaa mihinkään edes töihin, mutt minkäpä mä sillekään voin, en mitään, sekin on vain elämää. Päivä kerrallaan tätä "ihanaa" elämää elän eteenpäin. Mitään en toivo, mihinkään en luota, huomista en odota, yleensä asiat on mennyt huonommin kuin eilen. Mutt so what, tää on vain elämää. Ehkä joku päivä ei enää tarvitsisi herätä.

• mulla kävi säkä

pääsin työhaastatteluun loppuviikosta, toivotaan parasta. mulla kahvi tippuu ja kaveriks on laskiaispulla. tsemppiä sinne suuntaan, usko vaan, vielä aurinko paistaa, joka suhteessa.

• .....

Toivottavasti tärppää!

Kyllä tämä tästä. Pitää vaan tiukasti keskittyä niihin hyviin asioihin. Ainakin on aikaa harrastella ja miettiä tulevaisuuttaan. Kunhan vain vähän lempeäkin saisi niin silloin olisi hyvin.

• Hei!

Hyvää laskiaistiistaita! Hienoa, että täältä löytyy kuitenkin kannustusta ja tsemppausta!

Joskus elämä tuntuu kohtuuttomalta: ei ole mitään, eikä ketään. Ja epäoikeudenmukaiseltakin – miksi noilla toisilla on kaikki se, mikä minulta puuttuu.

Joten myötätuntoa, sielun halvaantuminen on varmasti osuva vertauskuva.
      Toivoa ei kuitenkaan saa menettää, tulee päivä, jolloin elämä on valoisampaa. Ja huomaat, että sielusi onkin elossa! Osaat kuitenkin nauttia elämän pienistä iloista – luulen, että se onkin tärkeää. En ole ikinä tajunnut maustaa kahvimaitoa vaniljalla! Tuo on hyvä vihje: keskittyä hyviin asioihin.

Siunausta elämääsi, huominen on kirkkaampi
      Päivi-pappi Hämeestä

• murheellinen

Kiitos kannustuksesta, rakkausasiat vaan omalla kohdallani johtaa liian usein pitkään masennukseen kun on joku ihminen päässyt valtaamaan syvältä sydämmestä sopukan.
        Vuodet vierii ja kaipuu ei ota laantuakseen.

• murheellinen

Juu meitä putoajia löytyy, tuntui että löytyi oikea rakkaus ... vaan ei sittenkään.
      Olin työhaastattelussa joka meni erittäin hyvin, lupasivat katsoa josko johonkin heidän hommiin saisivat mahdutettua ... vaan ei ole mitään kuulunut kuukauteen.
      Tarjottiin töitä naapurimaasta ... sekin näyttää peruuntuvan.
      Mitä seuraavaksi, joku vakava sairaus varmaan ... no pääsis ainakin kärsimyksestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe