Mihin asti asiakaspalvelijan pitää kuunnella huutoa ja vittuilua? Eikö missään vaiheessa saa menettää hermojaan ja aukoa päätään takaisin? Edes silloin kun asiakas alkaa haukkumaan ulkonäköä yms.?
Omasta mielestäni asiakaspalvelijalla on oikeus alkaa aukoa päätään takaisin jos homma menee ihan suoraksi vittuiluksi ja henkilökohtaiseksi haukkumiseksi.
Missä menee raja?
5
165
Vastaukset
- :)))))))
Katso peiliin.
- sanansäilä
päin naamaa huutaminen ei auta niille idiooteille. tehokaampaa v*ttuilla huomaamattomasti
- Testattu on
Joskus sanaton v*ttuilu on sitä parasta v*ttuilua. Kokeilepa seuraavalla kerralla luoda sellainen "kysyvä katse" toista kulmakarvaa nostaen.. älä sano sanaakaan, katso vaan kysyvästi. Todennäköisesti rähjäävä asiakas häipyy suhteellisen vikkelästi, varsinkin jos siellä on yleisöä...
- poraava katse
Joo, tästä olen samaa mieltä. Aina siskoni kanssa riidellessäni hän ottaa sellaisen ilmeen, en välittäis, vaikka se haukkuisi homeiseksi puliukoksi, mutta se ilme on sitte kamala! Tuntee olonsa vaan henkisesti heikoksi. Tosiaan, huutamaan ei kannata alkaa, piilovittuilu paaljon parempi tapa hoitaa asia.
- gjfjjhfhghj
En tiedä mistä on jäänyt sellainen käsitys, että asiakaspalvelijan pitäisi kuunnella vittuilua. Kenenkään ei tarvitse työssään kuunnella henkilökohtaisia solvauksia. Se on henkistä väkivaltaa, kysykää vaikka työsuojeluviranomaisilta. Haistatteleva ja solvaavaalle asiakkaalle voidaan antaa porttikielto. Yritykset saavat itse valita asiakkaansa. Hulluja öykkäreitä ei tarvitse kenenkään palvella. Työnantajalla on myös velvollisuus suojella työntekijöitä henkiseltä ja fyysiseltä väkivallalta.
Asiakaspalvelu kuuluu ihan normaalin lainsäädännön piiriin. Pahimmassa tapauksessa asiakas syyllistyy vakavaan kunnianloukkaukseen.
Takaisin ei saa huutaa, mutta jämäkän määrätietoisesti voi asiakasta pyytää poistumaan. Itse olen ilmoittanut asiakkaalle, että valitettavasti emme pysty palvelemaan häntä hänen toivomallaan tavalla, että hän voi etsiä toivomaansa palvelua jostain muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059