Kohtelias

Murheellinen

Oliko sun pakko leikkiä minun kanssa, olen kaikille kohtelias ja huomioonottava.
Mutta sinä halusitkin sitten enemmän huomiota, aika helpolla tosin sen sait mutta harmittaa kun et kuitenkaan ollut tosissasi.
Nyt minä olen se joka kärsii ja sinä istut kumppanisi kainalossa tyytyväisenä, olisit vaan antanut olla rauhassa, olisi hyvin alkanut tuttavuus pysynyt raiteillan ja ehkä jopa kehittynyt ystävyydeksi ... nyt en tiedä enään mitä meistä tulee.
Kun kerran sen jo muutenkin tiesit että olen yksinäinen, niin miksi sitten varatun täytyy alkaa tähän leikkiin, antaisit olla jos et ole tosissasi.

57

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ................

Anna varatun olla. Oli syy mikä tahansa,hän haluaa olla sen kanssa kenen kanssa on niin kauan kunnes eroaa.

• ap.

Sen päätöksen tein heti kun tajusin että on varattu, harmittaa vaan että miksi varatun pitää ryhtyä tuollaiseen leikkiin, varsinkin kun jo tietää että toinen on vähän yksinäinenkin.
        Nyt kuitenkin kaipaan vaikka mitään enempää ei koskaan ollutkaan, tunteet vaan pääsi liian suuriksi.

• Varatuillakin

saa olla eettisyyttä sekä moraalista selkärankaa omasta takaa!?

• 765
        ap. kirjoitti:

Sen päätöksen tein heti kun tajusin että on varattu, harmittaa vaan että miksi varatun pitää ryhtyä tuollaiseen leikkiin, varsinkin kun jo tietää että toinen on vähän yksinäinenkin.
        Nyt kuitenkin kaipaan vaikka mitään enempää ei koskaan ollutkaan, tunteet vaan pääsi liian suuriksi.

Mistä päättelit, että hän on varattu?

• ap.
        765 kirjoitti:

Mistä päättelit, että hän on varattu?

No ei sillä väliä mistä sen päättelin, mutta varmistuksen sain häneltä itseltään kuitenkin myöhemmin.

• 765
        ap. kirjoitti:

No ei sillä väliä mistä sen päättelin, mutta varmistuksen sain häneltä itseltään kuitenkin myöhemmin.

Kertoi siis kumppanistaan suoraan henkilökohtaisesti sinulle. Ei sitten täsmää omaan tilanteesen.

• voi näitä

itkuvirsiä, mitä hän on sinulle luvannut tai sanonut? miksi te osaatte vain syyttää ja syyllistää mutta ette osaa puhua asioita sen ihmisen kanssa? ei se ketään auta että tänne postataan syytöstö syytöksen perään.

• 10+10

Joo-o. Aivan samaa mieltä. Puhukaa myös niistä vaikeista asioista.

• Kärsivällisyyttä

Kyllä hän varmasti oli tosissaan,mutta muutos elämässä ei ole helppoa.Jos ero tulee,asuntokin pitää saada järjestettyä jne.Kärsivällisyyttä vaaditaan molemmilta.

• Ja hän on sit

jutun ainoa syyllinen?

• ap.

No ei, kaikkeen tarvitaan aina kaksi.
        Päätäni hakkaan seinään, ei siitä tartte tänne kirjoitella kun tuntuu kuhmuna otsassa.

• Kysynpäs
        ap. kirjoitti:

No ei, kaikkeen tarvitaan aina kaksi.
        Päätäni hakkaan seinään, ei siitä tartte tänne kirjoitella kun tuntuu kuhmuna otsassa.

Siis oliko teillä mitään, onkohan tunnustanut tunteensa sinulle? Vai onko tämä vain yksipuolista?

• Kohtelias ??

Onko kohteliasta laittaa nettiin hänestä ilkiökirjoitus? Oletko koskaan miettinyt hänen kohtaansa, mitä tiedät hänen elämästään vai tiedätkö mitään.
      Jotenkin aina ihmetyttää se miten halukkaasti tänne ilmestyy pahansuopia kirjoituksia toisen kamaluudesta.

• ap.

Oliko tuo nyt niin kauhean ilkeä, vai kolahtiko omatunto?
        Ei ollut tarkoitus ilkeillä, lähinnä tuoda julki miten käy kun tällainen tilanne on ollut.
        Jos joku sattuu olemaan samanlaisessa tilanteessa, niin toivon että ette jätä toista epätietoisuuteen vaan selvitätte asiat juuriaan myöten, silloin olisi kummankin helpompi jatkaa eteenpäin.
        Itse vielä odottelen sitä hetkeä että hän uskaltautuu keskustelemaan avoimesti asiasta, en aio häntä siihen painostaa joten en tiedä tapahtuuko koskaan.

• just så
        ap. kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus ilkeillä, lähinnä tuoda julki miten käy kun tällainen tilanne on ollut.
        Jos joku sattuu olemaan samanlaisessa tilanteessa, niin toivon että ette jätä toista epätietoisuuteen vaan selvitätte asiat juuriaan myöten, silloin olisi kummankin helpompi jatkaa eteenpäin.
        Itse vielä odottelen sitä hetkeä että hän uskaltautuu keskustelemaan avoimesti asiasta, en aio häntä siihen painostaa joten en tiedä tapahtuuko koskaan.

sinä siis kirjoittelet aikasi kuluksi tuollaisia juttuja hänestä tänne ja odottelet että hän hoitaa hommat ja puhumisen ? ota kuitenkin huomioon että olet 50 % jutusta
        ja sinä voit puhua samallalailla eikä tarvii vierittää kaikkea toisen niskaan.

• - ?? -
        ap. kirjoitti:

miksi et itse ole tehnyt kuten tuossa kehoitat muita tekemään, miksi et ole selvittänyt juuria myöten vaan tänne nettiin postaat juttua hänestä aika ikävään sävyyn?

• Hieman kolahti tääll
        ap. kirjoitti:

Ymmärrän kyllä aloittajaa.

Yksi kysymys: Miten koet sen, että hän eroaisi osittain tai kokonaan sinun vuoksesi?

• toisinsanoen olet it
        ap. kirjoitti:

pelkuri joka koneen suojista kyllä moittii mutta muuhun ei ole? on aina helppoa kertoa mitä toinen, miten toinen, sen osaa jokainen mutta koskaan ei saa olla niin että minä sanon mitä sinä teet ja minä en tee mitään. teitä on kaksi siinä tilanteessa ja sinulla on oma vastuualueesi siinä puhumisessa ihan yhtä lailla.

• ap.
        Hieman kolahti tääll kirjoitti:

Ymmärrän kyllä aloittajaa.

Yksi kysymys: Miten koet sen, että hän eroaisi osittain tai kokonaan sinun vuoksesi?

Kyllä siinä omatunto kolkuttaisi, olen ottanut etäisyyttä jotta en olisi painostamassa häntä suuntaan tai toiseen.
        Tuollaisen päätöksen tekeminen täytyy lähteä puhtaasti hänen omasta päätösestään ilman että siinä on joku painostamassa, en myöskään ole valmis suhteeseen varatun kanssa eli vaihtoehdot vähissä.

Tämä etäisyyden otto varmaan osasyynä siihen että täällä jauhan skeidaa, välillä vaan tunteet jyrää alleen.

• ap.
        - ?? - kirjoitti:

miksi et itse ole tehnyt kuten tuossa kehoitat muita tekemään, miksi et ole selvittänyt juuria myöten vaan tänne nettiin postaat juttua hänestä aika ikävään sävyyn?

No voi helv. eihän toista voi pakottaa puhumaan.
        Minä olen kyllä avautunut

• Hieman kolahti tääll
        ap. kirjoitti:

Kyllä siinä omatunto kolkuttaisi, olen ottanut etäisyyttä jotta en olisi painostamassa häntä suuntaan tai toiseen.
        Tuollaisen päätöksen tekeminen täytyy lähteä puhtaasti hänen omasta päätösestään ilman että siinä on joku painostamassa, en myöskään ole valmis suhteeseen varatun kanssa eli vaihtoehdot vähissä.

Tämä etäisyyden otto varmaan osasyynä siihen että täällä jauhan skeidaa, välillä vaan tunteet jyrää alleen.

Ymmärrän, mä olen elänyt tuon saman tilanteen, mutta vaan sinä varattuna osapuolena.

• Mieti tarkkaan

Missä menee raja siihen onko aihetta ja lupa syyttää ja syyllistää. Onko tämä nainen antanut lupauksia sinulle ja jos on niin mistä, kuinka syvällisesti olette keskustelleet asioista kahdenkesken ym ym.
      Nyt jotenkin tulee tunne että oliko aloitus paikallaan ja aiheellinen vai syntyikö se vain mieliharmista ja ikävästä. Oletko varma että olet ainoa joka kärsii, ohitit täysin
      hänen tuntemuksensa ja keskityit vain itseesi.

• ap.

'oliko aloitus paikallaan ja aiheellinen'
        Hei me ollaan huuhaa anonyymipalstalla, jos olisin hänelle tuon henkilökohtaisesti viestinä pistänyt niin ei ole aiheellinen, enkä kyllä aio pistää.

Kyllä mieliharmista syntyi tämä teksti, toivon että voisi kelata aikaa takaisin ja tehdä asiat toisin, kahden tuttavan väliset tunteet leimahtivat liian nopeasti liian suureen roihuun ... eikä enään mitään ollut tehtävissä.

Murheita on kyllä molemmin puolin, mutta koska hän ei ole ollut vielä valmis avautumaan niin en voi tietää muuta kun sen vähän mitä ulospäin näkyy.

• leikitellyt
        ap. kirjoitti:

'oliko aloitus paikallaan ja aiheellinen'
        Hei me ollaan huuhaa anonyymipalstalla, jos olisin hänelle tuon henkilökohtaisesti viestinä pistänyt niin ei ole aiheellinen, enkä kyllä aio pistää.

Kyllä mieliharmista syntyi tämä teksti, toivon että voisi kelata aikaa takaisin ja tehdä asiat toisin, kahden tuttavan väliset tunteet leimahtivat liian nopeasti liian suureen roihuun ... eikä enään mitään ollut tehtävissä.

Murheita on kyllä molemmin puolin, mutta koska hän ei ole ollut vielä valmis avautumaan niin en voi tietää muuta kun sen vähän mitä ulospäin näkyy.

Kerro Ap. mitä olisit häneltä halunnut kuulla?
        Hän varmaan kertoisi jos osaat täsmentää mikä askarruttaaa?

• ap.
        leikitellyt kirjoitti:

Kerro Ap. mitä olisit häneltä halunnut kuulla?
        Hän varmaan kertoisi jos osaat täsmentää mikä askarruttaaa?

Haluaisin kuulla kaiken ja naamatusten ... sitten joskus kun sen aika on.

• En oikein jaksa usko

että kaikki on noin räikeästi vain toisen syytä, kerrot olevasi kaikille kohtelias mutta
      ei tuo nyt kyllä ihan siltä vaikuta, ainakaan tätä kys. henkilöä kohtaan.
      Millä tavalla hän leikki, mitä katteettomia lupauksia hän antoi sinulle?

• ap.

Jossain pitää purkaa tunteitaan, täällä vai oikeassa elämässä ?

• epäilijä
        ap. kirjoitti:

Ei kai se noin mennyt?

• Ymmärrän
        ap. kirjoitti:

Toki saat purkaa tunteitasi. Mä luulen, että tässä on nyt rivi varattuja kaipaajia rivissä sua vastaan.

• vääntää ja kääntää

Ap. taas vauhdissa :)

• Yks vaan

Oletko aloittaja m vai n?

• ap.
        Yks vaan kirjoitti:

Oletko aloittaja m vai n?

Mies tai ehkä pikkuinen hiiri miespuolinen kuitenkin

• Give it to me n
    • yx koooo
      • palsta ystävälle

Ap:lle mun sydän särky kun luin tekstisi. Harmittaa tuollainen toiminta.

• Jos olisit

Ei koskaan mitään muuta kuin syytöstä syytöksen perään.

• millälailla leikki?

jotenkin aina tulee ajatus näistä että voiko kaikki syy olla vain toisessa? voiko se olla niin?

• Tuo ei välttämättä

ollut kovin kohtelias kirjoitus, eiköhän se riipu pitkälti siitä ihmisestä millainen hän on oikeasti, onko kuvatun kaltainen vai toisenlainen. Elämän tilanteet ei aina ole helppoja kenellekkään, enkä kyllä menisi ihan noin suorasukaisesti syyttämään.
      Toivottavasti tiesit mitä kirjoitit ja olit oikealla asialla.

• Eikö syyttelyä

voisi vaihtaa yhteisymmärrykseen ja keskinäiseen puhumiseen, ei käskyttämällä toista vaan yhdessä menemällä vastaan, tuskin se toisenkaan olo niin hyvä on
      mitä annat ymmärtää. Mutta jos tyylisi on noin hyökkäävä niin tuskin sinua uskaltaa lähestyä.

• ap.lle

Ap. Kohta saat opetuksen ..voin olla vaanimassa tuolla tienposkessa
      risun kanssa jos et lopeta tuota morkkaamista :D Piiskaan sua kunnolla,
      puhutaan sitten suut puhtaaksi.

• muuhun puuttumatta_

mikään ei ole niin helppoa kuin toisen ihmisen syyttely ja syyllistäminen. siihen pystyy kaikki mutta kuinka moni pystyy asioiden asialliseen käsittelyyn.

• ap.

Miten tää teksti nyt niin paljon teitä sapettaa?

• surusilmä

mullakin on ollu sua ikävä niin ku hyvin tiiät

• ap.
        surusilmä kirjoitti:

mullakin on ollu sua ikävä niin ku hyvin tiiät

Kukas kultainen sinä sitten olet?

• )).
        ap. kirjoitti:

no johan muuttu ap lla ääni kellossa ). kultanen ). sä oot siis se pelle.

• surusilmä
        ap. kirjoitti:

ootko soitellu kitaralla viime aikoina

• huutaaja
        ap. kirjoitti:

Laaja sydän ap.lla mahtuu monta kultaa.

• ap.
        )). kirjoitti:

no johan muuttu ap lla ääni kellossa ). kultanen ). sä oot siis se pelle.

No muuttuu kai kun oli yksi niistä harvoista kannustavista vastauksista.
        Kaikki muut on vaan jotain toisten tunteilla leikkijötä kun näin suivaantuu tämöisestä kirjoituksesta, sitä saa mitä tilaa.

• ap.
        huutaaja kirjoitti:

Hei siinä lukee kultainen ei kulta

• surusilmä
        ap. kirjoitti:

No muuttuu kai kun oli yksi niistä harvoista kannustavista vastauksista.
        Kaikki muut on vaan jotain toisten tunteilla leikkijötä kun näin suivaantuu tämöisestä kirjoituksesta, sitä saa mitä tilaa.

Mitä muuta sulle kuuluu?

• )).
        huutaaja kirjoitti:

pelleillä on se tapa.

• surusilmä
        ap. kirjoitti:

Hei siinä lukee kultainen ei kulta

mitä haluaisit mulle sanoa

• ap.
        surusilmä kirjoitti:

mitä haluaisit mulle sanoa

Et ole kyllä hän, en soita kitaraa.
        Toivottavasti asianne selviää hyvällä tavalla ja saatte jatkaa onnellisina.

• )).
        ap. kirjoitti:

ja sinä saat jatkaa sen varattusi haukkumista ).

• surusilmä
        ap. kirjoitti:

juu, toivottavasti sun asiat myös selviää.

• byllerö se vaan on

Melkein kaikkihan nuo viestit on samaa käsialaa, joten turha käyttää monikkomuotoa. Hannuttelija taas moralisoimassa, kuinka pitäisi olla irl yhteydessä ym. vaikka hänestä itsestään ei ole ollut muuhun kuin palstaviesteihn. Käsittämätöntä kaksinaismoralismia.

• kultatukka

Komppaan aloittajaa.
      Kai hän nyt tilanteensa tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe