Haluaisin syövän

54345vfdgfd

Haluaisin kovasti saada syövän tai kasvaimen tai jonku tappavan sairauden, en ottaisi hoitoa vastaan siihen, enkä kertoisi kenellekkään.

On epäreilua että ihmiset jotka eivät halua sairauksia saavat ne ja sitten henkilöt kuten minä jotka haluaisivat niitä yli kaiken ovat aina fyysisesti terveitä.

Onko vinkkejä miten saisin vaikka syövän?

51

2315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä ite vaik oon sairas henkisesti, ni toivoisin että eläisin KAUAN.

    • siili1

      Minä toivoisin, että voisin antaa fyysisen terveyteni esimerkiksi kuolemaan johtavan sairauden kanssa kamppailevalle pienten lasten äidille.

      • finnish patient

        Cancer forever..not so nice way to die.


      • Spanish fitient
        finnish patient kirjoitti:

        Cancer forever..not so nice way to die.

        Samaa toivon minäkin... Kun ei sitä ittee uskalla tappaa kuitenkaan... Syöpään tai johonkin vakavaan sairauteen kuolisi kuitenkin... Pääsisi vaikka eutanasiaan...


    • tomppel homppel

      Liity Hunkseihin, tai perusta joku vastaava.
      Ainakin tuhkalunkan kasvaimet on sen jälkeen taattua tavaraa...

    • Haluaisitko todella?

      Et sinä halua syöpää. Voin sanoa, että vaikkapa ranteittesi avaaminen on huomattavasti helpompaa kuin syöpäkuolema.

      Syövässä tuskallisia ovat loppukivut, syöpä on pitkään täysin kivuton.

      Tosin sitä kuolemaa yritetään helpottaa mahdollisuuksien mukaan, mutta ei se aina onnistu ja kärsimys on kova ennen kuin kuolema korjaa.

      Suomessa on tässä parantamisen varaa. Kun toivoa ei ole ja kuolema on enemmän tuntien kuin vuorokausien asia, miksi pihdata jotain lääkkeitä, jotka helpottaisivat lähtöä. Minusta se on väärin ja lääkärin etiikan vastaista.

    • parempi ehdotus?

      Et halua kuolla sillä tavalla. On paljon helpompiakin tapoja kuolla.

      Kuvittele, että jonkun syöpäsairaan omainen lukee kirjoituksesi. Häntä varmasti etoo, kun mieleen nousee muistoja hänen läheisistään. He eivät halunneet syöpää, mutta saivat sen siitä huolimatta. Sinä puolestasi olet fyysisesti terve ja kykeneväinen vaikuttamaan asioiden kulkuun.

      Et tarvitse syöpää vaan henkistä apua. Tarvitset ystäviä, jotka välittävät. Ehkä tarvitset myös masennuslääkitystä. Hae sitä ensin. Ei tarvitse kertoa kenellekään, kunhan ET missään nimessä tapa itseäsi!

      • pointles

        Ei se helppous ole ainoa asia...


    • BlackWings.

      Helppohan se on sanoa että antaisi oman terveytensä kuolemankielissä olevalle ihmiselle ketä ''haluaa'' , sillä eihän tuo mahdollista ole.

      Sinä menet masennuksen lankaan, vaikka tiedät että sinulla on masennus. Silloin sinä tiedät myös, että siihen kuuluu ajatukset kuolemasta tai itsemurhasta tai tuollaisista itsetuhoisista toiveista, sinä myös tiedät sen olevan illuusio eli masennuksen oire.

      Et sinä oikeasti niitä halua, sinun kehosi vain huijaa sinua uskoutumaan noille ajatuksille. Mitä syvempi masennus, sitä todellisemmilta tuollaiset ajatukset tuntuvat.

      Haluatko sinä kokoajan huonon terveyden? Onko sinulla tosiaan niin paha olla että sinä silloinkin ajattelet noita asioita kun keskityt johonkin muuhun? Mielenterveys toimii niin että sinä alat ajatella noita asioita erinäisten tekijöiden vuoksi esimerkiksi jos sinä olet yksin, silloin uppoudut psykedeeliseen maailmaan jossa ''seinät kaatuvat päälle'', koska ihmiselle on luonnollista olla liikkeellä, voi ihmiskeho pahoin jos ei ole tiettyjä tarpeita tyydytetty ja kaikki ajatuksetkin tuntuvat entistä pahemmilta ja vahvemmilta.

      Faktahan on se, että tässä sinä seisot, tässä minä seison, tässä me seisomme ihmiskehoissamme. Ei ole muuta keinoa kuin elää sinä miksi me olemme tänne tulleet, ei ole mitään järkiperäistä syytä sille miksi itsemurha tai sairaus olisi ratkaisu vapauteen. Ne ovat luonnon omia asioita, kuten myöskin se että kaikki vaikuttaa kaikkeen, kuten mielenterveys vaikuttaa omaan terveyteemme ja terveytemme vaikuttaa mielenterveyteemme.

      On olemassa vain yksi tie päästä pois, se on taistelu. Nyt kun me mietimme ajatuksiamme ihmismielissämme usein puhutusta ''ulospääsystä'', Mitä se on? Ulospääsy on se, että me tulemme paremmiksi jotta me voisimme voida paremmin: En usko että ketään täällä kirjoittelisi muuten viestejä tälle palstalle, uskoisin että jos näin ei olisi, ihmiset olisivat jo hankkineet itselleen kaikki sairaudet ja tehneet suorilta itsemurhia, mutta täällä on porukkaa kirjoittelemassa. Miksi siis ulospääsy olisi itsemurha? Se ei ole sen helpompaa kuin oman mielenterveyden kuntoon saaminen, jos sinä uskot siihen, sinä pystyt siihen ja sinä teet sen itsesi takia, et kaiken sen negativian vuoksi mitä sinä olet elämässäsi kokenut, et elä menneisyydelle ja ota uhriasemaa. Sinä elät pelkästään sinuna ja se riittää. Et tarvitse kenenkään tunnustuksia sinua kohtaan, ainoastaan päätät mitä _SINÄ_ haluat tehdä _SINUN_ elämälläsi, unohda kaikki muut. Meillä on muutenkin ihmisiä ympärillämme, ketkä salaa toivoisivat että juuri me luovuttaisimme tai jopa kuolisimme, emme me tarvitse itseämme omaksi vihamieheksemme, koska oma itse on ainoa mitä sinulla on ja ainoa kenen kanssa olet ikuisesti.

      • BlackWings.

        Joo ja lisäykseksi vielä, että kun me kaikki olemme vain ihmisiä, jos mietimme materialistisesti asiaa: ''Antaisin mieluummin terveyteni kuoleman kielissä olevan lasten äidille.'' -Miksi?

        Hän on ihminen, sinä olet ihminen.

        Masennus ei ole aito, normaali tunne, se on mielenterveyden esto joka kääntää kaiken heijastamaan toiseen suuntaan.

        Jos sen peilin takaa näkisit kaksi ihmistä seisomassa vierekkäin, hehän olisivat vain ihmisiä. Tasan saman arvoisia. Tasan samat elimet, tasan sama rotu. Miksi kukaan siis luontaisesti oikeasti miettisi kumman pitäisi olla sairas? Jos et mieti itseäsi tuohon seisomaan, vaan kaksi muuta ihmistä.

        Näetkö?

        Masennus on mielessä, mutta ei oikeasti ole olemassa mitään mitä sinun päähäsi tulee ajatuksina koska ne aiheuttaa jokin reaktio kehossa.

        Itse aloin voida paremmin kun eristin pahat ihmiset pois elämästäni, sain tehtyä asioita aikaiseksi, pesin itseni perusteellisesti ja huolehdein kunnolla hygieniastani, puhuin ja sosialisoin perheeni kanssa, näin edes sitä yhtä ystävää (Olen tuntenut masennuksen oireita jonkunaikaa, nyt kun hän tuli takaisin reissusta, muutuin kuin eri ihmiseksi hänet nähtyäni.=oire), lähdin välillä viihteelle, kuuntelin kaikenlaista musiikkia vapaasti ja siivosin tai tein jotakin kehittävää, kävin lenkillä musiikit korvissa keskittyen ainoastaan musiikkiin, lauloin, söin terveellisesti mutta ei tietenkään extremetouhuja.

        Jo kaikki nämä asiat saivat minut katsomaan peiliin ja näkemään itseni kauniina, koska elinvoima vaikuttaa mieleen kasvoista riippumatta.


      • intj87
        BlackWings. kirjoitti:

        Joo ja lisäykseksi vielä, että kun me kaikki olemme vain ihmisiä, jos mietimme materialistisesti asiaa: ''Antaisin mieluummin terveyteni kuoleman kielissä olevan lasten äidille.'' -Miksi?

        Hän on ihminen, sinä olet ihminen.

        Masennus ei ole aito, normaali tunne, se on mielenterveyden esto joka kääntää kaiken heijastamaan toiseen suuntaan.

        Jos sen peilin takaa näkisit kaksi ihmistä seisomassa vierekkäin, hehän olisivat vain ihmisiä. Tasan saman arvoisia. Tasan samat elimet, tasan sama rotu. Miksi kukaan siis luontaisesti oikeasti miettisi kumman pitäisi olla sairas? Jos et mieti itseäsi tuohon seisomaan, vaan kaksi muuta ihmistä.

        Näetkö?

        Masennus on mielessä, mutta ei oikeasti ole olemassa mitään mitä sinun päähäsi tulee ajatuksina koska ne aiheuttaa jokin reaktio kehossa.

        Itse aloin voida paremmin kun eristin pahat ihmiset pois elämästäni, sain tehtyä asioita aikaiseksi, pesin itseni perusteellisesti ja huolehdein kunnolla hygieniastani, puhuin ja sosialisoin perheeni kanssa, näin edes sitä yhtä ystävää (Olen tuntenut masennuksen oireita jonkunaikaa, nyt kun hän tuli takaisin reissusta, muutuin kuin eri ihmiseksi hänet nähtyäni.=oire), lähdin välillä viihteelle, kuuntelin kaikenlaista musiikkia vapaasti ja siivosin tai tein jotakin kehittävää, kävin lenkillä musiikit korvissa keskittyen ainoastaan musiikkiin, lauloin, söin terveellisesti mutta ei tietenkään extremetouhuja.

        Jo kaikki nämä asiat saivat minut katsomaan peiliin ja näkemään itseni kauniina, koska elinvoima vaikuttaa mieleen kasvoista riippumatta.

        Vaikka kuinka toitotettaisiin että kaksi ihmistä ovat saman arvoisia totuus ei kuitenkaan ole näin jos asiaa vähänkään pitemmälle ajattelee. Voiko masentunutta, köyhää, pitkäaikaistyötöntä luuseria verrata ikinä vaikkapa fysiikan Nobel-voittajaan? Ei tietenkään voi. Yhteiskunta ei menetä mitään jos minä kuolen. Parilla ihmisellä saattaa elämä järkkyä, mutta isommassa skaalassa olisi vaan parempi jos olisin poistunut jo vuosia sitten yhteiskunnan varoja kuluttamasta.


    • kyllätuttaatollane

      Saatanan tonttu ( aloittaja), ota multa puolet. Eläisin ehkä kauemmin! Olen 29vuotias, 3 lapsen äiti!!

      • sulla asiat hyvin

        No sä oot saanu ainakin seksiä kun sulla on lapsia. Itse kuolisin mieluusti nuorenakin jos joskus joku mies olisi huolinu edes yhden kerran panemaan.


    • hyvä keino päästä

      Kannattaa matkustaa, vaikka Liberiaan ja hankkia itselleen Ebola, kyllä se siitä sitten loput hooituu.

    • häpeäedes

      Mulla asiat hyvin kun olen saanut seksiä ja syövän kanssa elän ja odotan, kun illalla menen nukkumaan, heräänkö aamulla. Tää on naurettavin ketju ikinä! Häpeisit!!! Vaikka oiski trolli!!

      • intj87

        Häpeä itse kun luulet ymmärtäväsi toisen tuskan oman elämäsi pohjalta. Mää odotan joka ilta että en enää heräisi huomenna, mutta kahden tärkeän ihmisen takia yritän väkisin täällä olla.


    • joopa joo...

      En usko, että aloittaja oikeasti ottaisi syövän, jos se olisi mahdollista. Hän haluaa vain huomiota ja provosoida palstalaisia.

      Jos hän oikeasti haluaisi kuolemaan johtavan sairauden, hän näkisi vaivaa tartuttaakseen itseensä vaikkapa hiv:n, joka ilman lääkitystä lisää syöpäkasvainten saamisen riskiä huimasti, samoin keuhkokuumeeseen kuoleminen olisi realistinen ja melko nopea tapa kuolla hiv-potilaalla, joka ei käytä lääkkeitä.

      Niin kauan kuin aloittaja ei yritä tartuttaa itseensä hiviä tms., uskon hänen olevan turhan länkyttäjä.

      • 17+2

        Hiv olisi sekin lottovoitto, jos sen vahingossa saisin. Itsetuntoni ei ole sitäpaitsi, niin korkealla, että saisin vokoteltua tarpeeksi naisia ja suonensisäisiä huumeitakaan en viitsisi mieluusti käyttää. Narkkarina oleminen ei olisi paljon sen helpompaa läheisille, kuin itsemurhakaan ja HIV:kin mielletään omaksi viaksi, joten ei sekään tuntuisi läheisistä hyvältä. En myöskään haluaisi vahingossakaan pilata kenenkään elämää tartutamalla itse johonkin hiv:n.

        Ps. En ole A.P


    • 9+18

      Jännä juttu, että etsin juuri tietoa tästä aiheesta. Olen nimittäin miettinyt aivan samaa. Harmi vaan, ettei täältä oikein saa asiallisia vastauksia itse kysymykseen. Sairastumisella olisi toki puolensa tavan itsariin nähden.

      Läheisen menettäminen on toki aina surullinen asia ja aiheuttaa varmasti vaikka mitä. Sairauden kautta kuoleminen voisi olla kuitenkin läheisille helpompi hyväksyä, kuin itsemurha. Ei tulisi niin paljoa kaikkia turhia itsesyytöksiä. Ja jos ei syöpäkipuja kestä ja sen takia tappaa itsensä, niin sekin olisi monen mielestä "hyväksyttävä" syy ainakin jälkikäteen.

      Tavallisessa itsemurhassa on myös se ikävä puoli, että ruumis jää jonkun (usein läheisen) löydettäväksi. Toki sen ruumiin löytää nytkin joku, mutta, jos loppu tulee sairaalassa ja vieläpä kieltää läheisiä vierailemasta loppumetreillä, niin silloin löytäjä on saatto-osaston hoitsu tai lääkäri. Heidän työhönsä kuuluu kohdata kuolleita ihmisiä ja jos sitä ei kestä, niin on valinnut väärän ammatin.

      Mutta miten sen syövän sitten saisi nopeasti ja varmasti? Itselleni tuli mieleen ainoastaan tahallinen altistuminen runsaalle säteilylle tarpeeksi usein. Mutta mistä sitä saisi, jos ei omista omaa röntgenlaitetta tai ydinvoimalaa?

      Olen myöös miettinyt miten sais esimerkiksi maksan tai jonkun muun elimen poksahtamaan (enkä tarkoita sitä perinteistä dokaamista) ennätysajassa, niin, ettei se vaikuta tahalliselta.

      Ps. Toivon toki itsekin, että A.P tai (kukaan muukaan) ei turvaudu itsensä eliminoimiseen. Voisin toistaa itsekin samat litaniat mitä täälä muutkin ovat kommentoineet, mutta joskus tilanne on vain se, että itsemurha tapahtuu vaikka muut sanoisivat mitä tahansa. Silloin on hyvä ajatella myös läheisiä ja hoitaa homma tilanteeseen nähden mahdollisimman hienovaraisesti.

    • suksiloinenvittuunn

      painu töihin äläkä jauhapaskaa...

    • paljon kokenut

      Nuorena sairaus mihin moni kuoli. Vanhemmalla iällä jatkuvasti paheneva fyysinen sairaus. Sen lisäksi syöpä, olin varma, että kuolen, ei onnistunut. Piti elää jotta kuolisi masennuksen aiheuttamaan tuskaan. Vanhus ei saa terapiaa, vain tappavia lääkkeitä.

      Kun toivoo syöpää tai muuta vakavaa fyysistä sairautta niitä ei taatusti saa.

      Jos suinkin mahdollista niin vaatikaa/hakekaa apua/terapiaa. Kipeistä asioista puhuminen helpottaa. Sitä kautta oppii löytämään omat sisäiset voimavaransa.

    • symppaaja

      Opit kyllä joskus kunnioittamaan itseäsi. Ajattele laatikon ulkopuolelta itseäsi äläkä muiden ihmisten, kulttuurin tai kiusaajien näkökulmasta. Olet ainutlaatuinen ja tärkeä ihminen.

    • 8tgku

      Tunsin joskus samanlailla, olen nyt äärimäisen tyytyväinen että en päätynyt siihen ratkaisuun.

    • intj87

      Olen kans ajatellut että kumpa saisi syövän tai AIDSin niin sitten olis "oikea" syy sairastaa ja kuolla eikä tällainen masennus jota valtaosa ihmisistä pitää vaan teeskentelynä ja lyö lyötyä. Tällä hetkellä on kyllä elämänhalu tasan 0. Ranteitten aukasua oon tässä jo pari viikkoa harkinnut.

    • Nostaja

      Nosto

    • dsfsdf

      Sain aloittajan idioottitrollista syövän vaikken ois halunnut

    • ldurnhpdögnglda

      luulis et saa syövän jos ottaa paljon kesällä arskaa sit syö paljon makkaraa sekä juo kalajaa...

    • SariLänkisenmärkävittu

      Huoran perseestä olen tänne syntynyt vain kärsimään henkisesti. Henkisesti vain kärsimään olen tänne syntynyt Huoran perseestä

      • dghdfhfhfxgh

        Eikä tuossa vielä kaikki sanajärjestykset


      • SariLänkisenmärkävittu

        Haista vittu huoran persereikä... Huoran perseestä tänne syntynyt vain kärsimään henkisesti


      • dvsfdfdsf

        Oletko jo oppinnut muita sanoja? Ei sillä ettei noillakin pärjäisi elämässä, kun vähän niiden järjestystä vaihtelee


      • LÄNKISENSARINMÄRKÄVITTU

        Haluan kuolla syöpään, olen niin masentunut ihmis kusipää. Huoran perseestä tänne olen syntynyt vain kärsimään henkisesti


    • LänkisenSarinmärkävittu

      Huoran perseestä...

    • SariLänkisenmärkävittu

      Perseestä Huoran...

    • UllaPullan.paistokset

      Minäkin haluaisin jonkun syövän....mun hyviä lihapullia

    • ettäsilleeee

      meet ensiks töihin ja ostat koko rahalla nuuskaa ja tupakkaa....

    • Betadiine

      Miksi haluat pitkän ja tuskallisen kuoleman sairauden kautta? Eikö helpompaa olisi suoraan lopettaa elämäänsä?

    • SariLänkisenmärkäpillu

      Huoran perseestä... perseestä Huoran...

    • SariLänkisenmärkäpillu

      Olen pilannut elämäni kokonaan. Huoran perseestä olen tänne syntynyt vain kärsimään henkisesti. Henkisesti vain kärsimään olen syntynyt tänne Huoran perseestä

    • LänkisenSarinmärkävittu

      Perseestä Huoran jne...

    • cooooooooool

      cool

    • sdfgb

      Mä sain syövän aloittajan urpoudesta ja kuollenen ennen häntä. kiitos vaan

    • noway

      Minulta leikattiin pikkuaivoista kasvain, odotin jotain pöljyyttävää tai vähän vammauttavaa.
      Kaikki ennallaan.

    • qwedQWE

      Ois tosiaan kiva jos sais valita mihin syöpä tulee: Tulis vaikka kynsien kärkiin, hiuksiin tai munakarvoihin. Pääsis helposti eroon

    • Sairas_ihminen

      Minä taas hartaasti toivoisin, että olisin fyysisesti terve ja voisin elää elämääni.

    • Anonyymi

      Toivon myös syöpää koska itsemurhaa en voi tehdä. Syöpään kun kuolisi niin voisi ihmisten keskellä lääkehöyryissä kouristella pois. Enemmän miellyttää ajatuksena se kuin junan alle murskautuminen jonain kylmänä iltana.

      Mutta eihän se tule kun toivoo, tietenkään. Tai se tulee sitten aikanaan kun voi vihdoin hyvin. Läimäisee ja vie maton alta. Niin varmaan. Niin se elämä menee.

    • Anonyymi

      Miksi ei voisi tappaa itseään? Rohkeuden puutteestako se on kiinni kuten minulla? Tiedä nyt sitten siittäkään haluaisinko kuolla syöpään kun olen nähnyt kahden läheisen ihmisen kuolevan siihen. Helpompaa olisi lähteä ns kertalaakista kuin hitaasti kitumalla kovista kivuista kärsien.

      • Anonyymi

        Mutta tuskinpa sitä itsekkään saa kuolla sillä tavalla kuin toivoisi.


      • Anonyymi

        Rohkeuden puute juu ja toiseksi jäljelle jääville läheisille itsemurhassa on aina se "olisi voinut estää" muuttuja, vaikkei olisi voinutkaan. Syöpä on syöpä ja sille ei kukaan mitään voi.

        Kokeillaan kuitenkin pysyä hengissä...


    • Anonyymi

      Toivotaan että Petteri Orpo saa syövän ja kivulia on sellaisen vastenmielinen peekasa ansaitsee kuolla hitaasti ja tuskallisesti

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2454
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      280
      2087
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2040
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1771
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1681
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1649
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1554
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1377
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      109
      1238
    Aihe