Se inittäminenkin tuo joskus voiton!

sinnikäs se on!

Olen ymmärtänyt kuukauden ajalta, että 3-4 tänne asiallisesti kirjoittanutta on ilmoittanut etteivät enää jaksa ja viitsi jatkaa "työeläkeläisen " kanssa väittelyä.

54

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mauno Kovisto

      Täältä lähti pysyvästi pois noin 2009 sellainen tietäjä, joka kirjoitti nimimerkillä "Focus X".
      Sillä loppui mielenkiinto saada teinisten räkättäjien "perkeleen hauskaa vastausräkää":
      Silloin kärsimme suuren menetyksen! Tilalle on tullut pelkkää roinaa, luuloa ja väittämiä.

    • opiop.ö

      Tuossahan se on aloittanut uuden vaikertamisen eri nimimerkeillä taas.......

    • Fujilla vaan

      Ei kai eläkeläinen niin kovin halukas ole tappelemaan, mutta tiedon puutteessa väittää ja väittä asioita, jotka sitten ärsyttää tietäviä. Samalla paljastunee eläkeläisen savokarjalainen luonne, joka on hieman "kiero, vejättäääjä, voangauttee ja mie esmies aina" harhaisena kirjoittaa.

    • Eikös pahiten

      Ole pimahtanut tämä 'Diamies' ?

      • retreret

        Ei! Sinä ja eläkeläinen ette saa Cipralexiä tarpeeksi!


    • Keep it simple

      Eihän ole pakko väitellä. Sen kun kirjoittaa faktat ja perustelut jotka ovat jokaisen luettavissa.

      • hyytytyhyhnyhn

        Sun koolesta luulemasi vaktat muuttuu niin usein päinpersettä! haa haaa


      • ???
        hyytytyhyhnyhn kirjoitti:

        Sun koolesta luulemasi vaktat muuttuu niin usein päinpersettä! haa haaa

        ¿Qué?


    • on se ininsijä!

      Kolmessa pitkässä väittelyketjussa tosiaan eläkeläinen initti muut suohon!

      • Minä en intä mutta kerron mielipiteeni ja jatkan jos joku tohelo haluaa esittää jotain uskomatonta. Diamies oli yksi noista uskomattomien juttujen miehiä jos hän nyt ei sitten ollut nainen salanimellä.

        Mielipiteeni eivät ole totuuksia mutta ne ovat todellisiksi osoittautuneita vuosien varrella. Totuudet taas ovat yleensä niiden heiniä jotka luulevat jotain totuuksiksi.


      • he hee haaa
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Minä en intä mutta kerron mielipiteeni ja jatkan jos joku tohelo haluaa esittää jotain uskomatonta. Diamies oli yksi noista uskomattomien juttujen miehiä jos hän nyt ei sitten ollut nainen salanimellä.

        Mielipiteeni eivät ole totuuksia mutta ne ovat todellisiksi osoittautuneita vuosien varrella. Totuudet taas ovat yleensä niiden heiniä jotka luulevat jotain totuuksiksi.

        On sulla valtava "Usko Totuuteesi", vaikka niin monesti se on perseeestäsi vedettyä!
        Diamies on vanhan ajan mies,joka ei kirjoita uskomattomia. Sellaiseksi ne muuttuu tietämättömän kooklaajan mielissä.


      • ii8o9l8oi9l
        he hee haaa kirjoitti:

        On sulla valtava "Usko Totuuteesi", vaikka niin monesti se on perseeestäsi vedettyä!
        Diamies on vanhan ajan mies,joka ei kirjoita uskomattomia. Sellaiseksi ne muuttuu tietämättömän kooklaajan mielissä.

        Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että eläkeukko on voittamaton vedätyksessä ja väitteessään. Eräänlainen Väyrynen ja kiero evakkoluonne yhdessä.


      • he hee haaa kirjoitti:

        On sulla valtava "Usko Totuuteesi", vaikka niin monesti se on perseeestäsi vedettyä!
        Diamies on vanhan ajan mies,joka ei kirjoita uskomattomia. Sellaiseksi ne muuttuu tietämättömän kooklaajan mielissä.

        Eikö luetun ymmärtäminen kuulu taitoihisi?

        "Minä en intä mutta kerron mielipiteeni .." mitähän tuo on suomeksi?

        Sanotaanko siinä jotain totuudesta?


      • sinnikäs se on! 4.3
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Eikö luetun ymmärtäminen kuulu taitoihisi?

        "Minä en intä mutta kerron mielipiteeni .." mitähän tuo on suomeksi?

        Sanotaanko siinä jotain totuudesta?

        sinnikäs se on!
        4.3.2014 13:29
        0
        Olen ymmärtänyt kuukauden ajalta, että 3-4 tänne asiallisesti kirjoittanutta on ilmoittanut etteivät enää jaksa ja viitsi jatkaa "työeläkeläisen " kanssa väittelyä.


      • totuuksia todellisi
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Eikö luetun ymmärtäminen kuulu taitoihisi?

        "Minä en intä mutta kerron mielipiteeni .." mitähän tuo on suomeksi?

        Sanotaanko siinä jotain totuudesta?

        ”Mielipiteeni eivät ole totuuksia mutta ne ovat todellisiksi osoittautuneita vuosien varrella.”

        ”Sanotaanko siinä jotain totuudesta?”


      • totuuksia todellisi kirjoitti:

        ”Mielipiteeni eivät ole totuuksia mutta ne ovat todellisiksi osoittautuneita vuosien varrella.”

        ”Sanotaanko siinä jotain totuudesta?”

        Et nähtävästi erota todellista ja totuutta toisistaan.

        Todellinen on itse havaittua mutta totuus on jotain joinka joku muu on totuutena ilmaissut. Kertotaulu on yksi totuuden ilmenemismuoto omimmillaan.

        Totuus ja todellinen eivät ole synonyymejä keskenään vaikka hieman samaan suuntaan viittaavia.


      • suuntaan viittaavia
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Et nähtävästi erota todellista ja totuutta toisistaan.

        Todellinen on itse havaittua mutta totuus on jotain joinka joku muu on totuutena ilmaissut. Kertotaulu on yksi totuuden ilmenemismuoto omimmillaan.

        Totuus ja todellinen eivät ole synonyymejä keskenään vaikka hieman samaan suuntaan viittaavia.

        Joo todellisiksi osoittautoneet on itse keksittyjä luuloja.
        Valovoima on aukon halkaisija jaettuna optiikan optisella pituudella on yksi totuuden ilmenmismuoto?


      • suuntaan viittaavia kirjoitti:

        Joo todellisiksi osoittautoneet on itse keksittyjä luuloja.
        Valovoima on aukon halkaisija jaettuna optiikan optisella pituudella on yksi totuuden ilmenmismuoto?

        Ei vaan optinen pituus jaettuna aukon halkaisijalla, onhan se yleensä yli yhden ja perin harvoin ainakaan pidemmillä putkilla alle.

        Kuten varmasti olen jossain jo aiemmin maininnut niin se pitää paikkansa ensimmäisillä yhden lasin optiikoilla ja nykyään on suuntaa antava määre. Monilinssinen linssistö muuttaa asiaa ja 18 mm optiikan kokonaispituus joi siten olla reaalisti vaikka 100 mm. Arvelen silloin todellisen aukkolukeman määreen olevan mitattuna valonläpäisystä tai matemaattisin keinoin. En ole lasitehtailija vaan käyttäjä joten se ei minua siinä mielessä edes kiinnosta.

        Olen kuitenkin muistaakseni yhteen kommenttiini kerännyt kuukelihausta löytämiäni saman suuntaisia lausumia tuosta aukon koon määreestä joten en minä siinä yksin ole vaan sinä et ole pystynyt osoittamaan omalle kannallesi mitään ulkopuolista tukijaa!


      • Työeläkeläinen kirjoitti:

        Ei vaan optinen pituus jaettuna aukon halkaisijalla, onhan se yleensä yli yhden ja perin harvoin ainakaan pidemmillä putkilla alle.

        Kuten varmasti olen jossain jo aiemmin maininnut niin se pitää paikkansa ensimmäisillä yhden lasin optiikoilla ja nykyään on suuntaa antava määre. Monilinssinen linssistö muuttaa asiaa ja 18 mm optiikan kokonaispituus joi siten olla reaalisti vaikka 100 mm. Arvelen silloin todellisen aukkolukeman määreen olevan mitattuna valonläpäisystä tai matemaattisin keinoin. En ole lasitehtailija vaan käyttäjä joten se ei minua siinä mielessä edes kiinnosta.

        Olen kuitenkin muistaakseni yhteen kommenttiini kerännyt kuukelihausta löytämiäni saman suuntaisia lausumia tuosta aukon koon määreestä joten en minä siinä yksin ole vaan sinä et ole pystynyt osoittamaan omalle kannallesi mitään ulkopuolista tukijaa!

        Nuo mainitsemani saman suuntaiset lausumat löytyvät seuraavasta keskustelusta lukutaitoisille:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12107272

        Ehkä kommentoisit niitäkin, missä he sen virheen tekevät? Jos siis kykysi riittävät!


      • ympärysmitan pituus
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Ei vaan optinen pituus jaettuna aukon halkaisijalla, onhan se yleensä yli yhden ja perin harvoin ainakaan pidemmillä putkilla alle.

        Kuten varmasti olen jossain jo aiemmin maininnut niin se pitää paikkansa ensimmäisillä yhden lasin optiikoilla ja nykyään on suuntaa antava määre. Monilinssinen linssistö muuttaa asiaa ja 18 mm optiikan kokonaispituus joi siten olla reaalisti vaikka 100 mm. Arvelen silloin todellisen aukkolukeman määreen olevan mitattuna valonläpäisystä tai matemaattisin keinoin. En ole lasitehtailija vaan käyttäjä joten se ei minua siinä mielessä edes kiinnosta.

        Olen kuitenkin muistaakseni yhteen kommenttiini kerännyt kuukelihausta löytämiäni saman suuntaisia lausumia tuosta aukon koon määreestä joten en minä siinä yksin ole vaan sinä et ole pystynyt osoittamaan omalle kannallesi mitään ulkopuolista tukijaa!

        Mikä ero mahtaa olla putken optiikan optisella pituudella ja polttovälillä?

        ”Aukko tarkoittaa optiikan optisen pituuden ja aukon halkaisijan suhdetta.”

        ”eli optiikan pituudesta/polttovälistä sekä aukon suuruudesta, niiden suhde kun määrittää valovoiman.”

        ”Kun otetaan huomioon ettei se etulasi ole aivan tuon ympärysmitan suuruinen …
        —ihanko totta, tarkoittaako tämä, että etulasin halkaisija (aukko) ei ole aivan ympärysmitan suuruinen, mutta melkein?
        ”Kukaan ei väittänyt sen aukon olevan sen linssin kokoinen … joten siitä "paksuudesta" voi näissä kokoluokissa miinustaa parisen kymmentä milliä.

        … ja pituutta kennolle tulee lisää senttejä eli kymmeniä millejä niin …
        — miten kennon pituus vaikuttaa objektiivin valovoimaan?

        … ei se kaukana ole alkuperäisestä määreestään optinen pituus/linssin halkaisija.”

        ”ei ole suoraa vastinetta nykyoptiikoilla”

        ”Valovoima siis riippuu kahdesta asiasta ensikädessä eli optiikan pituudesta/polttovälistä”
        — mikä tieto on optiikan pituus/polttoväli?
        Jos optiikan pituus on esim 15 cm ja polttoväli on 105mm niin
        pituus/polttoväli = 150/105 = 1,43

        ”mm mitat ovat optisia pituuksia eivät fyysisiä” on yksi totuuden ilmenmismuoto?”
        —joo henkisä on optiikan optiset pituudet ei niissä ole mitään fyysistä. Optinen optiikka on aina totuudellista ei fyysistä?


    • i7ki88oi9

      Eläkeläinen ottaa vielä rennosti ja lepää. Kohta se inittää olevansa väärässä,vaikka onkin oikeassa, että inittää kaikesta.

      • Näin sivusta katsoen

        Eläkeläisessä on melkoisesti rasittavan jaarittelijan vikaa, mutta jos häntä jaksaa lukea, niin enimmäkseen sieltä pukkaa asiaa. Ei ole liian kaukana todellisuudesta tai totuudestakaan. Harmiton, lupsakka veikko, jonka kanssa voisi kuvitella rupattelevansa naamatustenkin.

        Tällä hiihaa-asteelle repsahtaneella reppanalla taas on jotakin totaalisesti kateissa. Vaikka kuvauskokemusta olisi muillekin jaettavaksi, ei kommunikointi tolkuissaan olevien kanssa ota onnistuakseen. Vaikuttaa tyypiltä, jonka haluaisi kiertää kaukaa.


      • Näin sivusta katsoen kirjoitti:

        Eläkeläisessä on melkoisesti rasittavan jaarittelijan vikaa, mutta jos häntä jaksaa lukea, niin enimmäkseen sieltä pukkaa asiaa. Ei ole liian kaukana todellisuudesta tai totuudestakaan. Harmiton, lupsakka veikko, jonka kanssa voisi kuvitella rupattelevansa naamatustenkin.

        Tällä hiihaa-asteelle repsahtaneella reppanalla taas on jotakin totaalisesti kateissa. Vaikka kuvauskokemusta olisi muillekin jaettavaksi, ei kommunikointi tolkuissaan olevien kanssa ota onnistuakseen. Vaikuttaa tyypiltä, jonka haluaisi kiertää kaukaa.

        Myönnän tuon jaarittelun, nykyisin tuppaavat kommentit aina vaan venymään enkä ole vielä oppinut supistamaan pitkiä lauseita kolmeen tai neljään sanaan.

        Eukko on kanssasi ihan samaa mieltä tuosta monisanaisuudesta mutta papiksi ryhtyminen on jo myöhäistä tässä iässä. Hehän ovat kuuluisia siitä miten muutamasta sanasta saa saarnan ja kahdesta kalasta ja viidestä leivästä ruokaa tuhansille.

        Olen kuitenkin kuvannut enemmän tai vähemmän innokkaasti jostain -60 luvulta alkaen niin negalle kuin dialle ja nyt vielä digillekin 2000 luvun alkupuolelta alkaen. Jotain lienee tarttunut siinä ajassa mieleen.

        Jos nyt oikein muistan niin Diamies vannoi filmille kuvaamisen puolesta ja sanoi digikuvaa vain pikselimössöksi tai bittikasaksi tai jotain sinnepäin. Negat ja diat ovat kuitenkin saman kaltaisia mössöjä niissä vain on hopean suolojen kiteitä mössön alkuaineena.


      • 654465465645
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Myönnän tuon jaarittelun, nykyisin tuppaavat kommentit aina vaan venymään enkä ole vielä oppinut supistamaan pitkiä lauseita kolmeen tai neljään sanaan.

        Eukko on kanssasi ihan samaa mieltä tuosta monisanaisuudesta mutta papiksi ryhtyminen on jo myöhäistä tässä iässä. Hehän ovat kuuluisia siitä miten muutamasta sanasta saa saarnan ja kahdesta kalasta ja viidestä leivästä ruokaa tuhansille.

        Olen kuitenkin kuvannut enemmän tai vähemmän innokkaasti jostain -60 luvulta alkaen niin negalle kuin dialle ja nyt vielä digillekin 2000 luvun alkupuolelta alkaen. Jotain lienee tarttunut siinä ajassa mieleen.

        Jos nyt oikein muistan niin Diamies vannoi filmille kuvaamisen puolesta ja sanoi digikuvaa vain pikselimössöksi tai bittikasaksi tai jotain sinnepäin. Negat ja diat ovat kuitenkin saman kaltaisia mössöjä niissä vain on hopean suolojen kiteitä mössön alkuaineena.

        ”Mielipiteeni eivät ole totuuksia mutta ne ovat todellisiksi osoittautuneita vuosien varrella.”


      • Tällä hiihaa
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Myönnän tuon jaarittelun, nykyisin tuppaavat kommentit aina vaan venymään enkä ole vielä oppinut supistamaan pitkiä lauseita kolmeen tai neljään sanaan.

        Eukko on kanssasi ihan samaa mieltä tuosta monisanaisuudesta mutta papiksi ryhtyminen on jo myöhäistä tässä iässä. Hehän ovat kuuluisia siitä miten muutamasta sanasta saa saarnan ja kahdesta kalasta ja viidestä leivästä ruokaa tuhansille.

        Olen kuitenkin kuvannut enemmän tai vähemmän innokkaasti jostain -60 luvulta alkaen niin negalle kuin dialle ja nyt vielä digillekin 2000 luvun alkupuolelta alkaen. Jotain lienee tarttunut siinä ajassa mieleen.

        Jos nyt oikein muistan niin Diamies vannoi filmille kuvaamisen puolesta ja sanoi digikuvaa vain pikselimössöksi tai bittikasaksi tai jotain sinnepäin. Negat ja diat ovat kuitenkin saman kaltaisia mössöjä niissä vain on hopean suolojen kiteitä mössön alkuaineena.

        ”Negat ja diat ovat kuitenkin saman kaltaisia mössöjä”
        — tässä nyt ”Työeläkeläiseltä” unohtui 75mm:n professional dianega joka on metritavaraa ja muuttuu kehityksessä positiiviksi. Se ei ole mitään mössöä vaan 65mm filmiä jossa on kaksi ääniraitaa ja inforaita jotka on 5mm leveitä. Siihen tehdään luontokuvia Hasselilla.

        Maks 60€ niin lähetän pätkän.


      • hiii hhhääää höööööö
        Tällä hiihaa kirjoitti:

        ”Negat ja diat ovat kuitenkin saman kaltaisia mössöjä”
        — tässä nyt ”Työeläkeläiseltä” unohtui 75mm:n professional dianega joka on metritavaraa ja muuttuu kehityksessä positiiviksi. Se ei ole mitään mössöä vaan 65mm filmiä jossa on kaksi ääniraitaa ja inforaita jotka on 5mm leveitä. Siihen tehdään luontokuvia Hasselilla.

        Maks 60€ niin lähetän pätkän.

        Löytyihän tämä eläkeläisen "männäntappipoika" nimikin! Se luulee, että elokuvakameratkin kuvaa paperitaustaiselle 70 mm filmille aina vain 110 senttiä ja vaihtaa taas uuden120 sisään! Hee heee heee h höööhhhööö


      • katson sivusta
        Näin sivusta katsoen kirjoitti:

        Eläkeläisessä on melkoisesti rasittavan jaarittelijan vikaa, mutta jos häntä jaksaa lukea, niin enimmäkseen sieltä pukkaa asiaa. Ei ole liian kaukana todellisuudesta tai totuudestakaan. Harmiton, lupsakka veikko, jonka kanssa voisi kuvitella rupattelevansa naamatustenkin.

        Tällä hiihaa-asteelle repsahtaneella reppanalla taas on jotakin totaalisesti kateissa. Vaikka kuvauskokemusta olisi muillekin jaettavaksi, ei kommunikointi tolkuissaan olevien kanssa ota onnistuakseen. Vaikuttaa tyypiltä, jonka haluaisi kiertää kaukaa.

        Kyllä työeläkeläisellä on myös suorastaan loistavia oivalluksia.
        Esimerkiksi tuo, että etulasin halkaisija ei ole aivan optiikan ympärysmitan suuruinen osoittautuu takulla todellisuudeksi vuosien varrella.


      • Tällä hiihaa kirjoitti:

        ”Negat ja diat ovat kuitenkin saman kaltaisia mössöjä”
        — tässä nyt ”Työeläkeläiseltä” unohtui 75mm:n professional dianega joka on metritavaraa ja muuttuu kehityksessä positiiviksi. Se ei ole mitään mössöä vaan 65mm filmiä jossa on kaksi ääniraitaa ja inforaita jotka on 5mm leveitä. Siihen tehdään luontokuvia Hasselilla.

        Maks 60€ niin lähetän pätkän.

        En tainnut hiihaa mainita mitään kokoa jolla tosin ei olisi ollut edes merkitystä koska kuvan osalta ne perustuvat samoihin hopeasuolan murusiin. Siinä ääniraidassa tosin on magneettista metallipurua jos sitä ei tehdä valottamalla mikä myös on mahdollista.

        Kyllä sitä arvoisa numerosarja jotain vuosien mittaan oppii kun kameraa mukanaan roikottaa.


      • 5ytre5yet
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        En tainnut hiihaa mainita mitään kokoa jolla tosin ei olisi ollut edes merkitystä koska kuvan osalta ne perustuvat samoihin hopeasuolan murusiin. Siinä ääniraidassa tosin on magneettista metallipurua jos sitä ei tehdä valottamalla mikä myös on mahdollista.

        Kyllä sitä arvoisa numerosarja jotain vuosien mittaan oppii kun kameraa mukanaan roikottaa.

        En minä väitä! Minä olen oikeassa aina!


      • värihopeaa?
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        En tainnut hiihaa mainita mitään kokoa jolla tosin ei olisi ollut edes merkitystä koska kuvan osalta ne perustuvat samoihin hopeasuolan murusiin. Siinä ääniraidassa tosin on magneettista metallipurua jos sitä ei tehdä valottamalla mikä myös on mahdollista.

        Kyllä sitä arvoisa numerosarja jotain vuosien mittaan oppii kun kameraa mukanaan roikottaa.

        Onko värifilmissä värillisiä hopean murusia (RGB vai miljoonia eri hopean värejä)?

        Ovatko negan ja dian muruset saman värisiä vai onko negassa negatiivin värisiä (RGB:n vastavärit) hopeamurusia?

        Vai onko kaikki hopeamuruset valottamattomassa filmissä harmaita, mutta sitten ne muuttuu valotuksessa tai/ja kehityksessä värillisiksi murusiksi.

        Miksi värillistä hopeaa ei esiinny muualla kuin työeläkeläisen ja diamiehen filmeissä (esim kullan värisiä hopealusikoita)?


      • voivoit
        värihopeaa? kirjoitti:

        Onko värifilmissä värillisiä hopean murusia (RGB vai miljoonia eri hopean värejä)?

        Ovatko negan ja dian muruset saman värisiä vai onko negassa negatiivin värisiä (RGB:n vastavärit) hopeamurusia?

        Vai onko kaikki hopeamuruset valottamattomassa filmissä harmaita, mutta sitten ne muuttuu valotuksessa tai/ja kehityksessä värillisiksi murusiksi.

        Miksi värillistä hopeaa ei esiinny muualla kuin työeläkeläisen ja diamiehen filmeissä (esim kullan värisiä hopealusikoita)?

        Voi! Voit kysyä niin voit!


    • non-eläkeläinen

      Mukailen eläkeläistä.
      "Minä en tiedä asiaa, mutta kaikki muuttuu täällä totuudeksi ja asian ymmärtämiseksi, kun minä moneen kymmeneen kertaan sitä jankutan!"

      • Sehän lienee oma näkemyksesi!


      • optinen pituus

        ”kaikki muuttuu täällä totuudeksi ja asian ymmärtämiseksi, kun minä moneen kymmeneen kertaan sitä jankutan!”

        —ei se ihan aina noin mene. Jos löytää Googlaamalla saman valheen kolmesta eri lähteesta niin se muuttuu totuudellisuudeksi vuosien mittaan.
        ”optiikan optisen pituuden ja aukon halkaisijan suhde” on oiva esimerkki totuudellisuudesta kun on kysymys optisesta valovoimasta, ei fyysisestä, mutta niitä on harrastelijan aika vaikeaa mittailla.


      • Non-eläkeläinen
        Työeläkeläinen kirjoitti:

        Sehän lienee oma näkemyksesi!

        Minähän en initä!!! Minä ole non-eläkeläinen ja kaikessa oikeassa!!!


    • hanki rakkikoira

      " Olen ymmärtänyt kuukauden ajalta, "

      oletko niin lyhytjännitteinen että luulet olevasi kaikkitietävä parissa kuukaudessa,
      ite olen tarinoinut ja lukenut näitä palstoja 12,5 vuotta, siltä ajalta on pari nimimerkkiäkin.

      on muuten rumaa huudella puskista aina uudella nimimerkillä.

      • iiloiopl

        onko isäsi toisaan insestoinut sinua?


      • puskista

        ”on muuten rumaa huudella puskista aina uudella nimimerkillä.”

        On muuten kaunista huudella puskista aina vanhalla nimimerkillä?


    • o8io8io8o8iy

      Sitkeydestä eläkeäijälle 10 . Tiedoistaan ja kuvauksen asioista -7.

    • vanhaa äitiä
    • uj6y

      Ottiko ne pois näppiksen eläkeläiseltä?

      • d90?

        No ei vaan nyt on käytössä se toinen nimimerkki.


      • d90? kirjoitti:

        No ei vaan nyt on käytössä se toinen nimimerkki.

        Silkkaa mielikuvitusta, minulle riittää yksi nikki jota ei voi teistä puskahuutajista sanoa.

        Ei kannata lähteä muita arvostelemaan jostain mihin itse ei pysty!

        Ei täällä toisaalta ole mitään velvollisuuttakaan teidän typeryyksiinne vastailla, esittäkää edes joskus perusteltuja tai vaikka kokemuksen siivittämiä mielipiteitä niin kyllä se siitä alkaa luistamaan.


    • Työeläkeläinen .

      Työeläkeläinen
      14.7.2013 18:43
      0
      Sulje
      En minä väitä! Minä olen oikeassa aina!

    • aikuistukaa...

      Oletteko huomanneet, jokainen kirjoittaa tyylillään.

      Muutamilla on halu haukkua kuin rakkikoira, on hienoa kun on tämänlaisia palstoja jotta tyypit joille on jäänyt murrosikä päälle voivat sitä täällä puurkaa, ettei kotiväki joudu kärsimään.

      • Myöeläkeläinen

        Juuri noin on sinulla ja veljelläsi, joka lisäksi on homo!


      • Nonni ny
        Myöeläkeläinen kirjoitti:

        Juuri noin on sinulla ja veljelläsi, joka lisäksi on homo!

        tämänkin keskustelun ansiosta voi vain päätellä, että kannatta nähdä vaivaa ja mennä kirjastoon.
        Aukkomääritelmä, muistaakeseni keskustelun alkuperäinen kysymys, esitetään jokaisessa aloittelijalle suunnatussa valokuvausoppaassa.

        Kuvaus ja kuvaaminen ei ole salatiedettä.
        Harjoitus ja opiskeleminen tekee mestarin.

        Itse pidän työeläkeläisen perusteluista ja teksteistä.Jos perusteluissaan ja selvityksissään joku asia epäilyttää, tutkin asiaa alan kirjallisuudesta.

        Missään tapauksessa en toivoisi heitettävän sekottavaa läppää kysyjän ongelmaan.


      • ohuhouohu
        Nonni ny kirjoitti:

        tämänkin keskustelun ansiosta voi vain päätellä, että kannatta nähdä vaivaa ja mennä kirjastoon.
        Aukkomääritelmä, muistaakeseni keskustelun alkuperäinen kysymys, esitetään jokaisessa aloittelijalle suunnatussa valokuvausoppaassa.

        Kuvaus ja kuvaaminen ei ole salatiedettä.
        Harjoitus ja opiskeleminen tekee mestarin.

        Itse pidän työeläkeläisen perusteluista ja teksteistä.Jos perusteluissaan ja selvityksissään joku asia epäilyttää, tutkin asiaa alan kirjallisuudesta.

        Missään tapauksessa en toivoisi heitettävän sekottavaa läppää kysyjän ongelmaan.

        Kas vain! EmakkoPoika on saanut tyypillisen karjalaisten itsekehukohtauksen,jossa valtavasti valetta, paatosta ja typerää sontaa!


      • ladamies nyt ja aina
        ohuhouohu kirjoitti:

        Kas vain! EmakkoPoika on saanut tyypillisen karjalaisten itsekehukohtauksen,jossa valtavasti valetta, paatosta ja typerää sontaa!

        "Kas vain! EmakkoPoika on saanut tyypillisen karjalaisten itsekehukohtauksen,jossa valtavasti valetta, paatosta ja typerää sontaa! "

        Kyl karjalasta löytyy kaikkea kivaa.
        Jopa sonta on karjalassa parempaa .


      • sekottavaa läppää
        Nonni ny kirjoitti:

        tämänkin keskustelun ansiosta voi vain päätellä, että kannatta nähdä vaivaa ja mennä kirjastoon.
        Aukkomääritelmä, muistaakeseni keskustelun alkuperäinen kysymys, esitetään jokaisessa aloittelijalle suunnatussa valokuvausoppaassa.

        Kuvaus ja kuvaaminen ei ole salatiedettä.
        Harjoitus ja opiskeleminen tekee mestarin.

        Itse pidän työeläkeläisen perusteluista ja teksteistä.Jos perusteluissaan ja selvityksissään joku asia epäilyttää, tutkin asiaa alan kirjallisuudesta.

        Missään tapauksessa en toivoisi heitettävän sekottavaa läppää kysyjän ongelmaan.

        ”jokaisessa aloittelijalle suunnatussa valokuvausoppaassa”

        Luullakseni mitään aukkomääritelmää ei ole olemassa joten herää väistämättä kysymys miksi keksit tullaisen valheen?

        Yritätkö näin todistaa, että jokaisessa oppaassa on sama väärä ”aukkomääritelmä”?
        Muuttuuko väärä tieto oikeaksi jos se on toistettu monessa oppaassa?

        Kerro esimerkki edes yhdestä oppaasta jossa on oikea tieto (aukkomääritelmä)?


      • Työeläkeläinen 14.7.
        Nonni ny kirjoitti:

        tämänkin keskustelun ansiosta voi vain päätellä, että kannatta nähdä vaivaa ja mennä kirjastoon.
        Aukkomääritelmä, muistaakeseni keskustelun alkuperäinen kysymys, esitetään jokaisessa aloittelijalle suunnatussa valokuvausoppaassa.

        Kuvaus ja kuvaaminen ei ole salatiedettä.
        Harjoitus ja opiskeleminen tekee mestarin.

        Itse pidän työeläkeläisen perusteluista ja teksteistä.Jos perusteluissaan ja selvityksissään joku asia epäilyttää, tutkin asiaa alan kirjallisuudesta.

        Missään tapauksessa en toivoisi heitettävän sekottavaa läppää kysyjän ongelmaan.

        Työeläkeläinen
        14.7.2013 18:43
        0
        Sulje
        En minä väitä! Minä olen oikeassa aina!


      • sopiva välys
        sekottavaa läppää kirjoitti:

        ”jokaisessa aloittelijalle suunnatussa valokuvausoppaassa”

        Luullakseni mitään aukkomääritelmää ei ole olemassa joten herää väistämättä kysymys miksi keksit tullaisen valheen?

        Yritätkö näin todistaa, että jokaisessa oppaassa on sama väärä ”aukkomääritelmä”?
        Muuttuuko väärä tieto oikeaksi jos se on toistettu monessa oppaassa?

        Kerro esimerkki edes yhdestä oppaasta jossa on oikea tieto (aukkomääritelmä)?

        "Kerro esimerkki edes yhdestä oppaasta jossa on oikea tieto (aukkomääritelmä)? "



        aukko on sopiva kun tuntuu mut ei kiristä :-)


    • iukoiuoil8

      Jos luulee olevansa oikeassa ja on kooklannut ja kuunnellut kaljakuppilassa "tietäjien" juuttuja, niin sitä pitää puolustaa tänne kynsin hampain. Eläkeläinen tekee aivan oikein!

    • tänne kynsin

      Eläkeläisen putken halkaisija ei ole aivan optisen ympärysmitan suuruinen, mutta se muuttuu totuudellisuudeksi vuosien mittaan sitten kun d90 ymmärtää olevansa eläkeläinen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe