ms 8.1 wlan ongelmat

wlangaton 8.1

moi,,mulla on ms 8.1 ohjelma,,jostain syystä kone ei yhdistä langatonta verkkouhteyttä,,löysin netistä apua sen verran että pitää päivittää ohjaimet,,auttaa,,mutta vain hetkeksi,,eli kun avaan koneen seuraavana päivän,mun on yleensä taas päivitettävä ohjaimet ja käynnistettävä kone uudestaan ennenkuin yhdistää,,,

7

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllä oleva

no jo nyt on perkele että mun on joka kerta päivitettävä laitteiden ajurit että voin luoda yhteyden nettiin wlanin kautta,mulla ms 8.1 ja lenovonnj uusi kone!!!!!!!!!!!!!!! että voikos joku antaa neuvoa lopultatakin? mulla wlan asemana TW-EA510

• xxxxxxxxxxx1

tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset

• samar
        xxxxxxxxxxx1 kirjoitti:

tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset

mitä mun pitäs sieltä asetuksista tarkistaa?

• digi-info

TP-Linkin tikku teki kanssa ihan samaa. Heivaa meneen. Alinkin tikku pysyy mukana ainakin mutta selvittämättömiä asioita on vielä uusien windowsien verkkosovittimien käsittämättömissä kaatuiluissa ja verkkoliikenteessä... Windows bugii etenkin 8.1 versiossa.

• Virheitä on!

Sulla on tossa avauksessakin aika monta kirjoitusvirhettä. Tämä antaa aiheen epäillä, että olet kirjoitellut "omiin" wlan-asetuksiisikin virheitä. Kokeile palauttaa wlan tehdasasetukselle sekä purkissa että tietokoneessa!

• oppilas41

kiitos vaan äidinkielenopettajalle,olipa tuosta apua.

• yksi neuvo!!

w8 ja w8.1 on pelkää ongelmaa!
      vaihda järjetelmä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe