moi,,mulla on ms 8.1 ohjelma,,jostain syystä kone ei yhdistä langatonta verkkouhteyttä,,löysin netistä apua sen verran että pitää päivittää ohjaimet,,auttaa,,mutta vain hetkeksi,,eli kun avaan koneen seuraavana päivän,mun on yleensä taas päivitettävä ohjaimet ja käynnistettävä kone uudestaan ennenkuin yhdistää,,,
ms 8.1 wlan ongelmat
7
261
Vastaukset
- yllä oleva
no jo nyt on perkele että mun on joka kerta päivitettävä laitteiden ajurit että voin luoda yhteyden nettiin wlanin kautta,mulla ms 8.1 ja lenovonnj uusi kone!!!!!!!!!!!!!!! että voikos joku antaa neuvoa lopultatakin? mulla wlan asemana TW-EA510
- xxxxxxxxxxx1
tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset
- samar
xxxxxxxxxxx1 kirjoitti:
tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset
mitä mun pitäs sieltä asetuksista tarkistaa?
- digi-info
TP-Linkin tikku teki kanssa ihan samaa. Heivaa meneen. Alinkin tikku pysyy mukana ainakin mutta selvittämättömiä asioita on vielä uusien windowsien verkkosovittimien käsittämättömissä kaatuiluissa ja verkkoliikenteessä... Windows bugii etenkin 8.1 versiossa.
- Virheitä on!
Sulla on tossa avauksessakin aika monta kirjoitusvirhettä. Tämä antaa aiheen epäillä, että olet kirjoitellut "omiin" wlan-asetuksiisikin virheitä. Kokeile palauttaa wlan tehdasasetukselle sekä purkissa että tietokoneessa!
- oppilas41
kiitos vaan äidinkielenopettajalle,olipa tuosta apua.
- yksi neuvo!!
w8 ja w8.1 on pelkää ongelmaa!
vaihda järjetelmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin29610821IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3357524Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?862047Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut811968Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1231791Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61551- 1101221
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin481009Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26858MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312772