ms 8.1 wlan ongelmat

wlangaton 8.1

moi,,mulla on ms 8.1 ohjelma,,jostain syystä kone ei yhdistä langatonta verkkouhteyttä,,löysin netistä apua sen verran että pitää päivittää ohjaimet,,auttaa,,mutta vain hetkeksi,,eli kun avaan koneen seuraavana päivän,mun on yleensä taas päivitettävä ohjaimet ja käynnistettävä kone uudestaan ennenkuin yhdistää,,,

7

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllä oleva

no jo nyt on perkele että mun on joka kerta päivitettävä laitteiden ajurit että voin luoda yhteyden nettiin wlanin kautta,mulla ms 8.1 ja lenovonnj uusi kone!!!!!!!!!!!!!!! että voikos joku antaa neuvoa lopultatakin? mulla wlan asemana TW-EA510

• xxxxxxxxxxx1

tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset

• samar
        xxxxxxxxxxx1 kirjoitti:

tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset

mitä mun pitäs sieltä asetuksista tarkistaa?

• digi-info

TP-Linkin tikku teki kanssa ihan samaa. Heivaa meneen. Alinkin tikku pysyy mukana ainakin mutta selvittämättömiä asioita on vielä uusien windowsien verkkosovittimien käsittämättömissä kaatuiluissa ja verkkoliikenteessä... Windows bugii etenkin 8.1 versiossa.

• Virheitä on!

Sulla on tossa avauksessakin aika monta kirjoitusvirhettä. Tämä antaa aiheen epäillä, että olet kirjoitellut "omiin" wlan-asetuksiisikin virheitä. Kokeile palauttaa wlan tehdasasetukselle sekä purkissa että tietokoneessa!

• oppilas41

kiitos vaan äidinkielenopettajalle,olipa tuosta apua.

• yksi neuvo!!

w8 ja w8.1 on pelkää ongelmaa!
      vaihda järjetelmä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5942
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4494
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3021
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1601
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1361
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1348
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      238
      1266
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1230
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe