ms 8.1 wlan ongelmat

wlangaton 8.1

moi,,mulla on ms 8.1 ohjelma,,jostain syystä kone ei yhdistä langatonta verkkouhteyttä,,löysin netistä apua sen verran että pitää päivittää ohjaimet,,auttaa,,mutta vain hetkeksi,,eli kun avaan koneen seuraavana päivän,mun on yleensä taas päivitettävä ohjaimet ja käynnistettävä kone uudestaan ennenkuin yhdistää,,,

7

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllä oleva

no jo nyt on perkele että mun on joka kerta päivitettävä laitteiden ajurit että voin luoda yhteyden nettiin wlanin kautta,mulla ms 8.1 ja lenovonnj uusi kone!!!!!!!!!!!!!!! että voikos joku antaa neuvoa lopultatakin? mulla wlan asemana TW-EA510

• xxxxxxxxxxx1

tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset

• samar
        xxxxxxxxxxx1 kirjoitti:

tarkista palomuuri asetukset virus suojaus asetukset

mitä mun pitäs sieltä asetuksista tarkistaa?

• digi-info

TP-Linkin tikku teki kanssa ihan samaa. Heivaa meneen. Alinkin tikku pysyy mukana ainakin mutta selvittämättömiä asioita on vielä uusien windowsien verkkosovittimien käsittämättömissä kaatuiluissa ja verkkoliikenteessä... Windows bugii etenkin 8.1 versiossa.

• Virheitä on!

Sulla on tossa avauksessakin aika monta kirjoitusvirhettä. Tämä antaa aiheen epäillä, että olet kirjoitellut "omiin" wlan-asetuksiisikin virheitä. Kokeile palauttaa wlan tehdasasetukselle sekä purkissa että tietokoneessa!

• oppilas41

kiitos vaan äidinkielenopettajalle,olipa tuosta apua.

• yksi neuvo!!

w8 ja w8.1 on pelkää ongelmaa!
      vaihda järjetelmä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7697
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      92
      3776
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      67
      2569
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      72
      1609
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      378
      1539
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1436
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      62
      1430
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1101
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1050
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe