Toisessa keskustelussa mies ihmetteli, miksi nainen käyttäytyy epävarmasti tai kylmäkiskoisesti itsensä seurassa, vaikka muiden kanssa itsevarmasti. Epäilin että nainen havaitsee jännitettä kahden henkilön välillä eikä ole varma miten toimia sen kanssa.
Kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain lievemmästä mitä ei välttämättä halua viedä pitemmälle. Saattaa vaikka kokea vetovoimaa mutta ei kuitenkaan pidä miestä sellaisena jonka kanssa voisi ryhtyä johonkin. Pahimmillaan tunne on molemminpuolinen. Itse onnistun liian usein hankkiutumaan tuollaisiin tilanteisiin.
Miten näistä pääsee parhaiten irti? En pysty estämään niitä koska mielikuvitus on liian vilkas.
Ärsyttävä jännite ihmisten välillä
29
4122
Vastaukset
- 7+8
Jos jännitettä ja vetovoimaa on ja molemmat ovat vapaita, niin miksi sitä pitäisi vastustaa ja tukahduttaa? Ei sitä nyt kuitenkaan heti tarvi kirkkoa ruveta varaamaan.
Ihmisten pitäisi uskaltaa tuntea ja lähestyä toisiaan enemmän omien pelkojen taakse piiloutumisen ja rationalisoimisen sijaan. - miss awkwardness
Yleisin tapaus on sellainen fyysisesti viehättävä henkilö, jota on tullut katsottua liian usein liian pitkään, mutta jonka kanssa luonteet eivät sovi yhteen OLLENKAAN ja on vaikea päästä yksinkertaisessa juttelussakaan samalle aaltopituudelle. Esim. samalta koulusta, työpaikalta tai harrastusporukasta.
Toinen on sellainen että ulkoiset tekijät tekee flirtistä kyseenalaista, esim. varattu, liikaa vanhempi, auktoriteettiasemassa itseen etc.- outoutta kyllikseen
Miten niistä luonteiden yhteensopivuuksista saa muuten selon kuin tutustumalla ja päättelemällä vasta sitten jatkosta. Tuo ylläkirjoittamasi on vain kuvitelmaasi.
- Anonyymi
Lapsellista pidättäytyä rakkaudesta ja miettiä mitä muut ajattelee
- Niinpä niin
No jaa.
Mielestäni joskus tuo ongelma yksinkertaisessa jutustelussa voi johtua YMPÄRISTÖSTÄ esimerkiksi koska se tapahtuu vaikkapa työpaikalla tai toinen on vanhempi tai on tietyssä asemassa.
Osa noista tilanteista
Ei todellakaan ole mikään YLEISIN TAPAUS se että jännite johtuisi siitä ettei toisen kanssa sovi yhteen.
Se voi johtua esimerkiksi siitä ettei toista kunnolla tunne eikä tiedä omista eikä toisen tunteista.
Uskon enemmän että jännite johtuu tilanteen epäselvyydestä toiselle tai molemmille osapuolille. Joskus jännite voi johtua myös siitä että toinen ei tiedä miten suhtautua toiseen joka näkyy käytöksessä josta sitten toinenkin alkaa miettiä että mikä on vialla.
Esimerkkinä nyt eräs nainen jonka kanssa mielestäni voisimme tulla toimeen hyvin ja on ollut vihjeitä siitä että meillä on samankaltainen huumorintaju jne. mutta menen todella asialliseksi hänen kanssaan koska en usko että hän on kiinnostunut, mutta hän tuntuu jotain jännittävän minussa.
Mietin välillä ajatteleeko hän minun yrittävän iskeä häntä jne. tai flirttailevan hänelle vaikka hän itsekkin on aloittanut keskusteluja jne.
Ongelma tuossa kohtaamisessa on kehonkieli koska hän on joko totaalisen kivettynyt vaikka puhuu minulle tai sitten todella eläväinen muttei rento vaan hänellä on kiire pois tilanteesta.
Itse uskon kuitenkin että jännitteet ovat purettavissa ihmisten välillä ja tilanne parantuu jos vain sopiva tilaisuus tulee.- Juu, samaa mieltä
täällä, eli aika eri linjoilla aloittajan kommenteista.
Itse en jostain syystä uskalla rentoutua kuin _aivan_ kahdenkesken. - tanssiva kivetys
Kun olen käynyt treffeillä on selvää, että en jännitä yhtään, jos mies ei ole mielenkiintoinen. Päinvastaisessa tapauksessa voi jännittää ja paljon. Hormoonit varmaan virtaa. Kerran olin niin kipsissä etten päässyt edes kävelemään ja syömienn oli vaikeaa. Tunteet olivat niin voimakkaat.
- Niinpä niin
tanssiva kivetys kirjoitti:
Kun olen käynyt treffeillä on selvää, että en jännitä yhtään, jos mies ei ole mielenkiintoinen. Päinvastaisessa tapauksessa voi jännittää ja paljon. Hormoonit varmaan virtaa. Kerran olin niin kipsissä etten päässyt edes kävelemään ja syömienn oli vaikeaa. Tunteet olivat niin voimakkaat.
Mielestäni treffeillä tuo on taas eri juttu.
Esimerkiksi juuri työpaikalla toista vaikea lukea että onkohan sillä kiinnostusta vai onko hän vain hermostunut minusta muuten?
Itseäkin alkaa jännittämään ja kramppaamaan jos toinen tuntuu tekevän sitä. - sama se, sema sa
Niinpä niin kirjoitti:
Mielestäni treffeillä tuo on taas eri juttu.
Esimerkiksi juuri työpaikalla toista vaikea lukea että onkohan sillä kiinnostusta vai onko hän vain hermostunut minusta muuten?
Itseäkin alkaa jännittämään ja kramppaamaan jos toinen tuntuu tekevän sitä.Niinpä niin:lle. Komppaan.
En tiedä onko tästä apua, mutta sama tilanne, joten omakohtainen vastaus.
Itse pidin ja arvostin henkilöä niin paljon, että oli kova miellyttämisen tarve, ja jännitin koko ajan. Kamala tilanne, kun toinen suht. rennosti kertoo kaikenlaista, ja itse kuuntelee mielenkiinnolla, ja vielä täsmälleen tajuaakin kaiken. Miettii vain, että hänellä samanlaista juttua, mitä yleensä itsellänikin. Ja sitten onkin oman puheenvuoron aika.... ja iskeekin sellainen rautakanki-fiilis, että jälkeenpäin miettiikin, MIKSI? Miksi en osaa olla rentona henkilön seurassa, joka oikeasti tuntuu ymmärtävän. Varmaan johtuukin hänen aukroriteetti-asemastaan. Ympäristö, totta tuokin. Ja tämä epävarmuus, että onko hänestä yhtä hauskaa jutella kanssani kuin omasta mielestäni hänen kanssaan -luultavasti ei, koska häntä on mielestäni miltei mahdotonta päihittää jutuissa. Vastaavasti elävät tilanteetkin saavat oman jännityksen, kun alkaa samalla höpöttäessään ajattelemaan, että nyt on höpöhöpö-draivi päällä, ja nyt yritänkin olla ''korrekti''.
En tiedä onko tästä apua, mutta sama tilanne, joten omakohtainen vastaus.
Itse pidin ja arvostin henkilöä niin paljon, että oli kova miellyttämisen tarve, ja jännitin koko ajan. Kamala tilanne, kun toinen suht. rennosti kertoo kaikenlaista, ja itse kuuntelee mielenkiinnolla, ja vielä täsmälleen tajuaakin kaiken. Miettii vain, että hänellä samanlaista juttua, mitä yleensä itsellänikin. Ja sitten onkin oman puheenvuoron aika.... ja iskeekin sellainen rautakanki-fiilis, että jälkeenpäin miettiikin, MIKSI? Miksi en osaa olla rentona henkilön seurassa, joka oikeasti tuntuu ymmärtävän. Varmaan johtuukin hänen aukroriteetti-asemastaan. Ympäristö, totta tuokin. Ja tämä epävarmuus, että onko hänestä yhtä hauskaa jutella kanssani kuin omasta mielestäni hänen kanssaan -luultavasti ei, koska häntä on mielestäni miltei mahdotonta päihittää jutuissa. Vastaavasti elävät tilanteetkin saavat oman jännityksen, kun alkaa samalla höpöttäessään ajattelemaan, että nyt on höpöhöpö-draivi päällä, ja nyt yritänkin olla ''korrekti''.
HÖPÖHÖPÖ-DRAIVI ISKI PÄÄLLE.
Kiitos. Anteeksi. Ja hyvää yötä.Sitä sattuu.
Ei se haittaa vaikka höpöhöpö-draivi iskee päälle.
Sinä selkeästi yrität tosin liikaa tehdä vaikutusta etkä ehkä tajua että se mies voi hyvinkin sopeutua tyyliisii keskustella jos vain annat mahdollisuuden.
Valitettavasti jos nainen vain nopeasti höpöttää omiaan ja sitten poistuu jne. niin siinä tulee fiilis että naista ei kiinnosta ylipäätään mies.
Varsinkin jos nainen on muuten sosiaalinen, puhelias ja itsevarman oloinen niin mies alkaa ajatella että miehessä on jotain vikaa tai nainen ei voi olla kiinnostunut.
LIsäksi osa miehistä itse mukaanlukien aika hyvin osaa peitellä oman jännityksensä.
- blöbö
Ihastuminen on aina fyysistä, se on hormoonejen synnyttämä voimakas tunnetila.
Käsittääkseni kestää maksimissaan 2 vuotta.
Tässä nyt taas tehtiin niin monia vihjailuja suuntaan ja toiseen ettei voi olla varma mitä haetaan takaa. Eli siis olet ihastunut johonkin ( haluat häntä seksuaalisesti )?
Mutta tiedät myös että kyseinen ihminen on todennäköisesti surkea puoliso joko tilanteen sanelemana tai kyseisen ihmisen luonteen takia?
"Miten näistä pääsee parhaiten irti? En pysty estämään niitä koska mielikuvitus on liian vilkas."
Eli siis tarkoitat että sinä jatkuvasti fantasioit seksuaalisesti kyseisestä ihmisestä?
Tässä taitaa olla lähinnä 2 koulukuntaa, ne jotka ovat sitä mieltä että jos kutittaa, sitä pitää raapia.
Toinen koulukunta on taas totaalinen asian kieltäminen, se työnnetään mielestä pois vaatii vain toki hieman itsekuria ja omaa halua.
Se että mietit ja uhraat aikaasi ( päässäsi ) hänelle ei todellakaan helpota ongelmaa. Totuus on se että ihminen ei mieti asioita mistä ei pidä ellei ole pakko ja fantasian kohteet eivät kuulu pakko lokerikkoon.
Voit toki pitää hänet fantasiana ja jättää asian siihen. Sekin on päätös joka vaatii kuitenkin tietynlaista itsekuria että pysyy päätöksessään.- Niinpä niin
"Ihastuminen on aina fyysistä, se on hormoonejen synnyttämä voimakas tunnetila.
Käsittääkseni kestää maksimissaan 2 vuotta."
Mutta, mutta...hormoonit voivat vaikuttaa hyvin lyhyestikin ja toisekseen fyysiset oireet voivat vaihdella ihmisten välillä paljonkin.
Sanaa "ihastuminen" käytetään vaan turhaan laajasti vaikka se voi olla vain pientä ihastelua, kiinnostusta jne. ja on luonnollista että tällöin voi jännittää tai ihmisten välillä on jännitettä.
Jotenkin tuntuu että osa odottaa että ensin ei tunnu mitään kenenkään välillä, mutta ihastuessa pitäisi lähteä vähintään jalat alta tai se ei ole mitään.
Sen olen huomannut että joskus on naisilla jalat vapisseet tai nytkähdelleet omituisesti minun lähistöllä ollessa. Merkki ehkä jostain?
Kuitenkin on ihan eri juttu omata jotain ihastumisen tunteita kuin että henkilö olisi läpeensä ihastunut ja valmis mm. suhteeseen.
Itse huomannut monen naisen kohdalla sen valitettavan seikan että saattavat olla aluksi kovin ihastuneen oloisia minuun, mutta sitten se hälvenee syystä tai toisesta.
Itse tutustuisin naisiin mieluummin hitaasti ja sitä kautta myös vankemmin ihastuen, mutta se ei monia naisia kiinnosta koska he odottavat suuria ja äkkinäisiä tunnemyrskyjä. - Seitsemänoikeaalauan
Niinpä niin kirjoitti:
"Ihastuminen on aina fyysistä, se on hormoonejen synnyttämä voimakas tunnetila.
Käsittääkseni kestää maksimissaan 2 vuotta."
Mutta, mutta...hormoonit voivat vaikuttaa hyvin lyhyestikin ja toisekseen fyysiset oireet voivat vaihdella ihmisten välillä paljonkin.
Sanaa "ihastuminen" käytetään vaan turhaan laajasti vaikka se voi olla vain pientä ihastelua, kiinnostusta jne. ja on luonnollista että tällöin voi jännittää tai ihmisten välillä on jännitettä.
Jotenkin tuntuu että osa odottaa että ensin ei tunnu mitään kenenkään välillä, mutta ihastuessa pitäisi lähteä vähintään jalat alta tai se ei ole mitään.
Sen olen huomannut että joskus on naisilla jalat vapisseet tai nytkähdelleet omituisesti minun lähistöllä ollessa. Merkki ehkä jostain?
Kuitenkin on ihan eri juttu omata jotain ihastumisen tunteita kuin että henkilö olisi läpeensä ihastunut ja valmis mm. suhteeseen.
Itse huomannut monen naisen kohdalla sen valitettavan seikan että saattavat olla aluksi kovin ihastuneen oloisia minuun, mutta sitten se hälvenee syystä tai toisesta.
Itse tutustuisin naisiin mieluummin hitaasti ja sitä kautta myös vankemmin ihastuen, mutta se ei monia naisia kiinnosta koska he odottavat suuria ja äkkinäisiä tunnemyrskyjä.Toivoa ei ole menetetty, sillä kaikki naiset eivät onneksi ole tuollaisia. Onneksi ei kaikki miehetkään. Minulle riittää, että ajattelen henkilöä useammin kuin ajattelisin ketään muuta henkilöä ja lähteä siitä liikkeelle. Hitaammin, sen parempi. Kun tapaan jonkun miespuoleisen henkilön ensimmäistä kertaa, niin en vaan millään heti ihastu. Joku voi olla ihastuttava ja kiinnostava, mutta en menetä sydäntäni tuosta noin vain ensimmäisellä tai edes toisella tapaamiskerralla. En koskaan pysty tietämään ekalla kerralla, onko minusta häneen ihastumaan vai ei.
Minulla menee aikaa ja mies, johon tulen ihastumaan, kuvannoillisesti kylvää salakavalasti aivoihini siemenen, jota en tiedosta vielä. Menee helposti pari kolme viikkoa kunnes siemen on alkanut kasvamaan ja alan tiedostamaan, että ajattelen vain enemmän ja enemmän tätä henkilöä. Kasvu jatkuu ja verso vahvistuu. Tällöin alan kamppailla tunnetta vastaan, mutta olen joka kerta hävinnyt. Sitten olen se kaksi vuotta ihastunut. Ja taas sama rumba jonkun toisen kohdalla. Mitään kenenkään ihastukseni kohdalla ei ole tapahtunut, koska tunne ei ole koskaan ollut molemminpuolinen ja tämä on siitä syystä erittäin turhauttavaa.
Pääni sisällä taitaa oikeasti ollakin joku kasvi, joka elää se kaksi vuotta. - Blöbö
Seitsemänoikeaalauan kirjoitti:
Toivoa ei ole menetetty, sillä kaikki naiset eivät onneksi ole tuollaisia. Onneksi ei kaikki miehetkään. Minulle riittää, että ajattelen henkilöä useammin kuin ajattelisin ketään muuta henkilöä ja lähteä siitä liikkeelle. Hitaammin, sen parempi. Kun tapaan jonkun miespuoleisen henkilön ensimmäistä kertaa, niin en vaan millään heti ihastu. Joku voi olla ihastuttava ja kiinnostava, mutta en menetä sydäntäni tuosta noin vain ensimmäisellä tai edes toisella tapaamiskerralla. En koskaan pysty tietämään ekalla kerralla, onko minusta häneen ihastumaan vai ei.
Minulla menee aikaa ja mies, johon tulen ihastumaan, kuvannoillisesti kylvää salakavalasti aivoihini siemenen, jota en tiedosta vielä. Menee helposti pari kolme viikkoa kunnes siemen on alkanut kasvamaan ja alan tiedostamaan, että ajattelen vain enemmän ja enemmän tätä henkilöä. Kasvu jatkuu ja verso vahvistuu. Tällöin alan kamppailla tunnetta vastaan, mutta olen joka kerta hävinnyt. Sitten olen se kaksi vuotta ihastunut. Ja taas sama rumba jonkun toisen kohdalla. Mitään kenenkään ihastukseni kohdalla ei ole tapahtunut, koska tunne ei ole koskaan ollut molemminpuolinen ja tämä on siitä syystä erittäin turhauttavaa.
Pääni sisällä taitaa oikeasti ollakin joku kasvi, joka elää se kaksi vuotta.Oikeastaan sinä olet se joka kylvää sen siemenen sinne aivoihin.
Olet todennäköisesti jossain vaiheessa saannut jonkun positiivisen kuvan hänestä, sanonut sinulle jotain, hymyillyt ja siitä olet sitten lähtenyt kehittämään fantasiaa tämän ihmisen ympärille, eli ihastumaan.
Se on mitä jos fantasiaa. Kaikki on niin avointa, jännittävää ja se mahdollisuus että ne fantasiat kävisi toteen on viellä jännittävämpää.
Monet ihmiset ovat itse asiassa riippuvaisia ihastumisen tuomaan huumaan, ne ihmiset myös monesti ovat jumissa oravan pyörässä missä he ihastuvat uudestaan ja uudestaan eivätkä oikeastaan onnistu solmimaan mitään todellista suhdetta. Suhteet ovat myös hyvin lyhyt aikaisia usein kun alkaa se fantasia siitä toisesta ihmisestä rakoilla ( todellisuus on narttu ).
Älyllisesti voi kiinnostua jostain ihmisestä ja hänen seurassaan voi viihtyä todella hyvin, mutta jos et jossain pisteessä saa seksuaalista kipinää. Usein nämä jäävät ystävä vaiheeseen.
Mutta älyllisestä kiinnostuksesta voi edetä ihastukseen ja siitä lopulta rakkauteen kun oppii tuntemaan toisen ja se millainen se toinen on miellyttää sinua tarpeeksi.
- Blöbö
Jännitys / jännittäminen / ahdistus lähes poikkeuksetta johtuu epävarmuudesta.
Joskus ihmiset vain lukevat liikaa tilannetta kehittäen kuvitteellisen jännityksen, tämä on suuri ongelma kun käytetään liikaa fyysistä kommunikointia.
Väärä katse / ilme / olankohautus väärällä hetkellä / haukotus, voi vaikuttaa toisen ihmisen kanssakäymiseen hyvinkin voimakkaasti. Tämä perustuu epävarmuuteen siitä että mitä toinen tarkoitti teollaan / ilmeellään ja niin edelleen.
Ihminen voi olla itsevarma ja ulospäin suuntautuva mutta silti saada toiselta "outoja" signaaleja jotka voivat johtaa sinun ja toisen ihmisen väliseen epävarmuuteen.
Jos näitä epävarmuuden syitä ja sitä mistä ne ovat lähteneet ei korjaa, voi se johtaa pysyvämpään tilaan missä kummallakaan osapuolella ei ole hyvä olla.
Ainoa kommunikointi keino mihin tulisi luottaa on puhuminen.- Niinpä niin
Olen samaa mieltä.
Mutta sitä puhumista ei aina voi harjoittaa niin helposti kaikissa paikoissa jos toista kohtaa vain harvoin.
Sitä alkaa miettimään että onko omassa käytöksessä jotain joka toisessa aiheuttaa moista ja kierre on valmis.
Lisäksi osa ihmisistä piilottaa ihastuksensta tai kiinnostuksensa kaiken muun alle joten esimerkiksi naisen käytöksestä sitä voi olla mahdoton päätellä.
Itsekkin kannata puhumista ja esimerkiksi saatan herkästi lähestyä naista josta olen kiinnostunut ja jossa huomaan mahdollisia kiinnostuksen merkkejä. Syynä tähän on se että ainakin sen jälkeen tilanne on selvä. Valitettavasti toisinaan tuolloin voi pilata omat mahdollisuutensa väärin ajoitetulla lähestymisellä.
- blöbö
Ihastuminen on ihastumista, kiinnostuminen on täysin toinen asia.
Minua voi kiinnostaa joku ihminen mutta en välttämättä halua siltä ihmiseltä mitään.
Ihastumisen taso toki vaihtelee ihmisestä toiseen ja tapauksesta toiseen, ihminen voi jopa ihastua johonkin vaikka ei olisi ikinä edes nähnyt toista. Ihastuu ajatukseen toisesta.
Pitää huomioida ettei kaikki ihmiset välttämättä edes ihastu ikinä, usein se tapahtuu nuorilla mutta joillain se jatkuu läpi elämän.
Ihastumisen tunne ei liity toiseen osapuoleen mitenkään, kuten sanoin se on hormonaalinen tunnetila ( fyysinen ). Se vaihtelee ihmisestä toiseen miten herkästi joku ihastuu ja miten nopeasti.
Itse puhut siitä että naiset tuntevat seksuaalisesti sinuun vetovoimaa mutta kun pääsevät juttelemaan, et ilmeisesti kiinnosta heitä sitten muuten.
Rakastuminen on taas ihan täysin oma asiansa, tämä tapahtuu ajan kanssa ja voi viedä vuosia. Eikä ole olemassa rakkautta ensi silmäyksellä. Se on Ihastumista.- Niinpä niin
"Itse puhut siitä että naiset tuntevat seksuaalisesti sinuun vetovoimaa mutta kun pääsevät juttelemaan, et ilmeisesti kiinnosta heitä sitten muuten. "
Päinvastoin. - Blöbö
Niinpä niin kirjoitti:
"Itse puhut siitä että naiset tuntevat seksuaalisesti sinuun vetovoimaa mutta kun pääsevät juttelemaan, et ilmeisesti kiinnosta heitä sitten muuten. "
Päinvastoin.Siis puhuit tyyliin että naiset tuntevat sinuun vetoa ulkonäön takia, joka on seksuaalista siis. Voi puhua myös ulkonäköön ihastumisesta joka on vain kiertoilmaus sille että haluisi seksuaalisesti toista.
Siis kun sanoit että naisten kiinnostus jossain vaiheessa lopahtaa niin usein se on juuri tätä ulkoäöllistä ihastumista.
"Sen olen huomannut että joskus on naisilla jalat vapisseet tai nytkähdelleet omituisesti minun lähistöllä ollessa. Merkki ehkä jostain?"
Kuulostaa siltä että puhut ulkonäöstäsi, naisilla menee jalat veteläksi kun ne näkevät sinut?
"Itse huomannut monen naisen kohdalla sen valitettavan seikan että saattavat olla aluksi kovin ihastuneen oloisia minuun, mutta sitten se hälvenee syystä tai toisesta."
Tämä voi johtua siitä että naiset haluavat vain sinut seksiä varten, mutta juttelun perusteella mahdollisesti selviää että itse taas haet syvempää joka ajaa naiset pois? Toinen tietenkin se ettet vain kiinnosta ihmisenä juuri heitä.
Sitä ei pidä ottaa loukkauksena tietenkään, aika harvoin löytää ihmisen jonka kanssa on sitä luonteen "kemiaa".
Mistään tietenkään en voi olla varma. Voi olla että sain väärän kuvankin asiasta.
- Niinpä niin
En ole koskaan itseäni komeana pitänyt joten sen takia itsekkin ihmettelin tuota naisten jalkojen mahdollista vapinaa. Voisiko se johtua äänestä? Ehkäpä.
Olen aika rempseä puhumaan ja huumorintajuinen joten siltä osin uskoisin että saan naisen kiinnostumaan, mutta en osaa pitää sitä mielenkiintoa yllä.
Ehkä en ole lopulta tarpeeksi jännittävä tai omaa tarpeeksi statusta jne.
Olen saanut kyllä sen käsityksen että nimenomaan ihmisenä olen kiinnostava, miehenä en ehkä niinkään.
Ehkä mun pitää arvioida "komeuteni" uudestaan?...en oikein osaa kuvitella että kyse olisi ulkonäöstä vaikka varmaan ihan ok siedettävän näköinen olen. Kukaan ei ole kääntänyt katsettaan pois ainakaan. Jotenkin vain vaikea kuvitella että olisin niin hyvännäköinen että naiset sen perusteella noin käyttäytyisivät.
Uskoisin mielenkiinnon lopahtamisen johtuvan siitä etten hallitse sitä miehen ja naisen kemian ylläpitämistä alusta loppuun joten askeleeni sillä osastolla ovat nähtävästi liian kömpelöitä.
Jokatapauksessa varsin täpinöissään naiset ovat olleet kunnes olen osannut mokata ne jollain tavalla kaiketi ne jutut.
Tietysti mahdoton sanoa olenko lopullisesti tarpeeksi kiinnostava kun en harrasta purjehdista tai ole musikaalinen jne.
Ehkä käyttäydyn sitten noiden naisten seurassa jotenkin "väärin" suhteessa muihin miehiin joten naisten kiinnostus lopahtaa. Tiedä häntä.- Lyhykäisesti
Itse naisena usein työstän sen ihastumisen mahdollisimman tehokkaasti pois. Ei siihen tarvita mitään vääriä liikkeitä miehen puolelta. Jatkuva jännite ei vaan ole mukava olotila, joten siihen kannattaa ainakin yrittää sopeutua aktiivisesti.
Ja kun ihastustansa aikansa pyörittelee mielessään tulee siitä kohteesta lopulta se mukava yavallinen ihminen, jonka kanssa voi olla tekemisissä ilman turhia jännityksiä.
Ehkä. Itselläni yksi työstövaihe meneillään.. :D - hupsista, lapsus
Lyhykäisesti kirjoitti:
Itse naisena usein työstän sen ihastumisen mahdollisimman tehokkaasti pois. Ei siihen tarvita mitään vääriä liikkeitä miehen puolelta. Jatkuva jännite ei vaan ole mukava olotila, joten siihen kannattaa ainakin yrittää sopeutua aktiivisesti.
Ja kun ihastustansa aikansa pyörittelee mielessään tulee siitä kohteesta lopulta se mukava yavallinen ihminen, jonka kanssa voi olla tekemisissä ilman turhia jännityksiä.
Ehkä. Itselläni yksi työstövaihe meneillään.. :DEi siis yavallinen, vaan tavallinen.
Yavallinen = kahvilla :D
- kukkuu :)
On harvinaisen päin prinkkalaa pähkäilty (jopa naiseksi!) oomat tunnetilat. Onko tuo jostain lapinlahden lintujen sketsistä kun oikeasta elämästä ei vaan voi?
- Blöbö
Sanoisin ettei liikaa nyt kannata kiinnittää huomiota siihen ulkonäköön, hyvähän se on jos on siunattu ulkonäöllä mutta se on loppupelissä aika toisijainen ominaisuus.
Ongelma taitaa olla se että joudut ystävä aitioon. Varma tietenkään en voi olla.
Eli olet todennäköisesti ihan fiksu kaveri, kiltti, huumorin tajuinen ja kiinnostava ihminen, mutta jostain kumman syystä välit ei etene mitenkään?
En ole varma mistä se johtuu mutta jotkut Miehet, siis olisivat todellisia aarteita mutta naiset sivuuttavat heidät ja toteavat että haluavat olla vain ystäviä.
Liekö ettei ole tarpeeksi jännitystä heidän mieleen. Usko kun sanon että se voi olla hyvä tai huono asia. Joskus se ystävyys saattaa myöhemmin kukoistaa joksikin syvemmäksi, sitä tietenkin tapahtuu harvoin eikä sitä kannata odottaa että niin tapahtuisi.
On tietenkin mahdollista että naiset eivät osaa "lukea" sinua. Jotkut ihmiset eivät omaa luontaista kykyä flirttailla tai tehdä mitä lie signaaleja kehollaan.
Toinen asia on se että jotkut ihmiset eivät hae fyysistä kontaktia kovin helposti, se voi myöskin olla hyvä ja huono asia. Jostain aikoinaan luin juttua siitä että jos mies ei ole tiettyyn pisteeseen koskenut naista niin mies joutu automaattisesti ystävä aitioon. En tiedä miten paikkaansa pitävä väittämä oli...
Jotkut vain ovat sitä tyyppiä etteivät ymmärrä flirttiä, pitävät sitä lähinnä vitsailuna jolla ei ole mitään merkitystä. Suorasukaisia tyyppejä jotka uskovat rehellisyyteen. Olen käsittänyt niin että jotkut naiset pitävät hyvin tärkeänä flirttiä.
Tiedä sitten onko nämä Naiset sitten sellaisia mihin haluisit lähemmin tutustua on toinen asia.
Huom. Nämä asiat voivat päteä myös miehiin, ettei tarvitse vetää herneitä nenään että mollaan naisia.- ???
Eikös kirjoittaja ole Miss awkwardeness niin taitaapa olla hameväkeä.
- Blöbö
Kirjoitukset vähän harhailevat, vastasin siis asian sivusta toiselle tässä viestissä. Pahoitteluni.
- 12 + 9
No jos melkein, mut ei ihan, nii miks tarvii?
- kjhfltufu7
Samankaltainen (varattu) mieshenkilö viestitteli kanssani (vapaa) tuni aina keskusteluun ja vihjaili kaikenlaista. Yhtäkkiä ilmoitti että tämä oli tässä. (mikä..?) Uskon että miehen naisystävä laittoi tämän viestin miehen puhelimesta. Onnea valitsemalleen tielle. Ainakin tuolla lailla pääsee hyvinkin irti. Itse tunnen vain sääliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094