Sun exällä on

todella vakavia

mielenterveysongelmia, hoida sille apua! m-->n
Olisin voinut tehdä sen touhuista stalkkauksesta ym. rikosilmoituksen monta kertaa.

40

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotian hyötyäkin sit

Jos sulla on tollasta asiaa jollekin, niin mene kertomaan se irl.

• Mikset tehnyt?

Hullu mikä hullu.

• Lähinnä mun käy

sääliksi, mielenterveysongelmalliset sairaudet on samanlaisia sairauksia kun muutkin, kuka vaan voi niihin sairastua, en koe sitä tyyppiä minkäänlaisena uhkana, lähinnä vitsinä. Rasittavana vitsinä!

• hjullu

Siitä pitää olla aika pitävät näytöt, että on minkäänlaista hyötyä lähteä ilmoitusta tekemään. Nuo kurjimukset osaa stalkkeroinnin ja ilkeilyn niin, että pääsevät selityksineen kuin koira veräjästä. Saa varoa, ettei saa sitä hullun leimaa itse, varsinkin kun se juuri saattaa olla kiusanteon ja stalkkeroinnin tarkoituskin.

• sehän se onkin
        hjullu kirjoitti:

Siitä pitää olla aika pitävät näytöt, että on minkäänlaista hyötyä lähteä ilmoitusta tekemään. Nuo kurjimukset osaa stalkkeroinnin ja ilkeilyn niin, että pääsevät selityksineen kuin koira veräjästä. Saa varoa, ettei saa sitä hullun leimaa itse, varsinkin kun se juuri saattaa olla kiusanteon ja stalkkeroinnin tarkoituskin.

tai elämän tuhaminen, kuten eräskin aika mahtipontisesti muutama kuukausi ennen loppuhuipennusta uhkaili...

• ed.
        sehän se onkin kirjoitti:

tai elämän tuhaminen, kuten eräskin aika mahtipontisesti muutama kuukausi ennen loppuhuipennusta uhkaili...

kirjoitin tuhoaminen, mutta o jäi pois.

• hjullu
        sehän se onkin kirjoitti:

Oksettaa ajatella, että joku voi katkeruuksissaan tehdä tuollaista. Jollei sitä huomaa, mikä juoni on menossa, siinä voi oikeasti käydä pahasti. Kun menettää uskonsa itseensä, terveytensäkin ja jos kaikki läheisetkin näkee asian eri tavalla, kuin tämä kiusattu ihminen, siinä on tosi heikoilla.
        Joku täällä kirjoittikin vammautuneensa kiusaamisesta neljän seinän sisällä kyhjöttäjäksi ja menettäneensä työkykynsäkin. Mä ymmärrän tuon oikein hyvin ja voi
        kun voisi sen hänelle sanoa.
        ..Hullu sä et ole, mut joskus sitä putoaa -

• näin tekisin

Tee edes yksi rikosilmoitus ihmisestä, josta sen voi tehdä monta kertaa.

Tekee hyvää sillekin, että joku asettaa rajoja, joita ei muutoin ole.

• katuva

Niinpä.. itse kadun kun en tehnyt omasta exästäni rikosilmoitusta. säälin häntä kaikesta huolimatta.. ja pelkäsin saavani sen entistä agressiivisempana niskaani. Poliisille itkeen meno oli saanut hänet täysin hermostuun ja kuka mua olisi suojellu siltä. Poliiseista ei ole apua. Silloin on kovin yksin siinä tilanteessa ja suojelee läheisiään koska ne on vaarassa joutua sotketuksi siihen draamaan mukaan.

Silti.. pelkään että tein virheen. En pysty enää todistaan mitään ja nyt minun takia ehkä mahdollinen uusi nainen on samassa tlanteessa kuin minä. kärsii saman helvetin.. enkä minä voi mitenkään estää sitä enää.

• no mitä
        katuva kirjoitti:

Niinpä.. itse kadun kun en tehnyt omasta exästäni rikosilmoitusta. säälin häntä kaikesta huolimatta.. ja pelkäsin saavani sen entistä agressiivisempana niskaani. Poliisille itkeen meno oli saanut hänet täysin hermostuun ja kuka mua olisi suojellu siltä. Poliiseista ei ole apua. Silloin on kovin yksin siinä tilanteessa ja suojelee läheisiään koska ne on vaarassa joutua sotketuksi siihen draamaan mukaan.

Silti.. pelkään että tein virheen. En pysty enää todistaan mitään ja nyt minun takia ehkä mahdollinen uusi nainen on samassa tlanteessa kuin minä. kärsii saman helvetin.. enkä minä voi mitenkään estää sitä enää.

se sun exä sitten on tehnyt? Ja ap:lle sama kysymys, mitä se on tehny?
        Mitä nää tämmöiset jutut pitää sisällään?

• katuva
        no mitä kirjoitti:

se sun exä sitten on tehnyt? Ja ap:lle sama kysymys, mitä se on tehny?
        Mitä nää tämmöiset jutut pitää sisällään?

väkivaltaa, omani ja läheisteni hengen uhkailua, kyttäystä ja seurailua erilaisilla tavoilla.

• Oi Voi

Mistäs sinä täällä kenenkään exät voit tunnistaa ?

• Vaikka sinun elämäsi

on palstalla muilla voi olla elämää palstan ulkopuolella, jossa sattuu tapahtuu kaikenlaista ;)

• täällähän se apkin
        Vaikka sinun elämäsi kirjoitti:

on palstalla muilla voi olla elämää palstan ulkopuolella, jossa sattuu tapahtuu kaikenlaista ;)

" tunnistelee " exiä samalla palstalla ja samaten sinä leikit samalla palstalla jotakin

• Mä en sanonut
        täällähän se apkin kirjoitti:

" tunnistelee " exiä samalla palstalla ja samaten sinä leikit samalla palstalla jotakin

tunnistaneeni palstalla ketään, onko sinulla vaikeauksia ymmärtää lukemaasi? Kyllä nyt puhutaan ihan oikean elämän tapahtumista.

• nyt puhutaan
        Mä en sanonut kirjoitti:

tunnistaneeni palstalla ketään, onko sinulla vaikeauksia ymmärtää lukemaasi? Kyllä nyt puhutaan ihan oikean elämän tapahtumista.

anonyymillä nettipalstalla, puhutaan mitä puhutaan.

• sehän sanokin et ap
        Mä en sanonut kirjoitti:

tunnisti .. vaikeuksia ymmärtää lukemaasi?

• .....

No ei kai nyt sentään... Olen vahvasti sitä mieltä että minä olen meistä se hullumpi. Eikä se ex sua vainoa, vaan minä!! ;)) Teen sen vain rakkaudesta...

• sanosin kanssa

että kyllä nyt heittää sulla miehellä iso pyörä aika haipakkaa ja ohi tosiasioiden.
      ei täällä sentään muitten ihmisten exiä kukaan tunnista, et sinäkään.

• Se että teet

tekstiin lauseita, jotka ei ole siinä on aika huolestuttavaa.

• toimi irl

jos on tarpeen, tänne on turha tulla kenenkään exiä haukkumaan.

• Miksi tulet sen

kertomaan yleiselle nettipalstalle?

Eikö täällä ole tapana kertoa ikävästä ja tunteista kun ollaan ikäväpalstalla eikä muiden ihmisten entisten puolisoiden mielenterveydestä?

Ylipäätään muiden ihmisten asiat ei kuulu tänne kerrottaviksi ollenkaan.

• olen huolissani

laittanut merkille, ettei entisestä elämäniloisesta ja nauravaisesta työkaverista (ei sentäs seurusteltu!) ole enää kuin varjo jäljellä. Jotain on tapahtunut, pitäisi selvittää mitä ja yrittää auttaa. Tekee kipeää nähdä hänet siinä kunnossa. :(
      En usko, että häneltä onnistuisi stalkkaaminen, siinä menit vähän metsään. ;)

• Mitä ne asiat

kuuluvat yleiselle nettipalstalle? Miksi sinä tuot tänne muiden asioita ruodittavaksi?

• Koska en viitsi

hakata sitä niin paskaksi että sen äiti ei tunnistaisi sitä edes kalsareiden lapusta, enkä viitsi tehdä rikosilmoitusta koska se on niin säälittävä, enkä ole vasikka. Niin pieni häpeärangaistus on paikallaan. ;)

• mikä häpeä?
        Koska en viitsi kirjoitti:

hakata sitä niin paskaksi että sen äiti ei tunnistaisi sitä edes kalsareiden lapusta, enkä viitsi tehdä rikosilmoitusta koska se on niin säälittävä, enkä ole vasikka. Niin pieni häpeärangaistus on paikallaan. ;)

täällä kukaan tiedä kenestä kyse. surkimus olet.

• Se ei keksiny

muuta aihetta, ja tuokin on täysin hihasta vedettyä provoa.
        Eiköhän täällä jokaisella ole niitä ex:iä, useampiakin.

• Kyllä se tietää
        mikä häpeä? kirjoitti:

täällä kukaan tiedä kenestä kyse. surkimus olet.

;)

• noup.
        Kyllä se tietää kirjoitti:

;)

ei tiiä. sulla on hallusinaatiot aikas pahoja.

• näin
        Koska en viitsi kirjoitti:

Rikosilmoituksen teko ei ole "vasikointia".
        Vasikoida voi vain rikostoveri.

• noin
        näin kirjoitti:

Rikosilmoituksen teko ei ole "vasikointia".
        Vasikoida voi vain rikostoveri.

ei ymmärrä raukka edes käyttämiensä sanojen merkityksiä.

• Näyttää olevan

itselläsi vielä vakavampia ongelmia.

• jokuvaanjostain

Vaikea dilemma...

• anna mun kaikki kestää

Minua käy sääliksi mielenterveysongelmaiset ja tunnen myötätuntoa exääsi kohtaan, jos sillä on ollut sun kaltainen mies. Niin jos joku haluaa mennä tekemään rikosilmoitus suonettakoon heille sellainen nautinto. Voinen todeta ettei se kannata nimittäin vastapuolella saattaa olla sellaista tietoa, että jää siinä kohtaa luu käteen. Ja pyh, pelkän palstan perusteella.

• oletkohan erehtynyt

ei mulla ole exiä.

• kuulehan!

en vähättele sua, ja sun tilannettasi, mutta eikö ihan oikeasti viesti menisi paremmin perille, kun otat tähän ihmiseen yhteyttä suoraan, ja kerrot millainen skitso sen exä on!!
      Ehkä tekisi hyvää tietää tämän ihmisenkin, miten heilahtanut hänen exänsä on, jotta osaisi varoa ym!! Itseainakin haluaisin tietää mitä exäni touhuaa, jos jotain kyseenalaista tekeillä hänellä.

• mikset kerro?

Olisi kiva tietää tuollainen asia. Kuinka voit pitää tuollaisen tiedon itselläsi jos jotakuta stalkataan?

• Tuliko kirotusvirhe

Tarkoitit varmaan exillä :)

• Ei mun exän

mielenterveysongelmat mulle kuulu. Sehän on ex.

• mannekiinikin on

Se blondi on kyllä aika arveluttava kun häiriköi ja ilkeilee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe