Minulta löytyi aivokasvain ja leikkaukseen asti aivopaineiden vuoksi aloitettiin kortisoni (Dexametason) Sivuvaikutuksia runsaasti, mutta kaikista pahin joka elämää hankaloittaa on todella runsasruokahalu ja nesteenkertyminen . Paino noussut 4viikossa 8kg vaikka lenkkeilen joka päivä 6-12 km. Onko teillä toisilla kohtalontovereilla samanlaisia kokemuksia? Vaatevarasto pian uusittu rintaliivejä myöten. Pieniä murheitahan nämä alkuperäisen syyn rinnalla ovat, mutta muutenki mieli maassa ja pelko suunnaton ja iltaa kohti kun turvotus pahenee , olo todella hankala.Furesis aloitettiin, mutta en ainakaan vielä viikon käytön jälkeen ole kovin suurta vaikutusta huomannut. Olisi mukava, jos joku kertoisi omista kokemuksista.
kortisoni
illero1972
1
727
Vastaukset
- Linkki:
Saat vertaistukea tuosta keskustelusta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1330585
Toivottavasti sinulla on huomioitu, että dexametasonin tuloksia väärentävät jotkin ainesosat, mm. lääkkeet.
Reuma-palstalla lienee monipuolisin valmistevalikoima kortisonivalmisteiden osalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317