Opettajan unia

valvotettu

Istun opettajanpöydän takana ja yritän estää silmiäni painumasta kiinni. Että pitikin valvoa eilen niin myöhään, vaikka tiesin että tänään on työpäivä. Oli taas vaan niin mielenkiintoisia juttuja netissä, että en millään malttanut laittaa konetta kiinni.

Onneksi ohjelmassa on rauhallinen tunti, joka ei vaadi opettajalta suurta terävyyttä. Ihan vain pelkkää rutiininomaista koetilanteen valvontaa. Oppilaat raapustavat keskittyneinä vastauksia koepapereihinsa. Kukaan ei yritä luntata, tai sitten lunttaa pirun taitavasti koska en huomaa mitään. Mitäs se kello on... voi perhana, vain kaksi minuuttia enemmän kuin viimeksi katsoessani. Kello tikittää eteenpäin uskomattoman hitaasti silloin kun väsymys painaa silmiä ja pitää kuitenkin valvoa. En voi edes lueskella mitään aikani kuluksi tai nukahdan saman tien. Vielä puoli tuntia pitää jaksaa istua tarkkailemassa oppilaita.

No, voinpahan toisaalta kerrankin katsella naispuolisia oppilaita niin sanotusti sillä silmällä. Siis sillä tavalla, jolla opettaja ei heitä yleensä voi eikä saa katsella. Sen suuntaiset ajatuksetkin on tukahdutettava. Ne ovat sopimattomia vanhemmille miehille yleensä ja meille opettajille erityisesti. Mutta ei kai siitä suurta haittaa ole nyt, kun neitokaiset keskittyvät kokeen tekemiseen eivätkä huomaa mitään?

Marilla tuossa ikkunan vieressä on toisen olkapään paljaaksi jättävä paita yllään. Haluaakohan hän tahallaan laittaa hieman painetta koulupoikien housuihin? Siinä taitaa tyttö onnistua. Ainakin opettajan kohdalla onnistuu... voi hyvänen aika, nyt minulla alkaa seistä.

Entäpä tuo Jonna sitten. Neidillä on tapana pukeutua niin kireisiin farkkuihin, että koulun pojilla on epäilemättä monesti vaikeuksia pitää kalunsa säädyllisissä mitoissa. Joillakin koulun miehillä ainakin on, sen voin omakohtaisesta kokemuksesta sanoa. Tällaisia asioitahan opettaja ei tosiaan saisi edes huomata, mutta mihin mies voi silmänsä laittaa kun tuollainen kuuma nuori pakkaus kävelee ohitse peppu keikkuen? Vähän kuin vanhan uskollisen koiran edessä keikuteltaisiin makoisaa herkkupalaa ja sanottaisiin: älä katso, älä koske, älä haista, älä maista. Ja lopeta tuo kuolaaminen.

Emma-neiti täyttää myöskin omaa koepaperiaan keskittyneesti. Nuoren naisen rintojen muodot erottuvat paidan alta upeina, kiihottavina kumpuina. Ne värähtävät hieman, kun hän vaihtaa asentoaan paremmaksi ja jatkaa sitten vastauksensa kirjoittamista. Kaluni seisoo jäykkänä, kun laitan silmäni hetkeksi kiinni ja mietin millaista olisi painaa päänsä noita rintoja vasten. Millaista olisi ottaa kovettunut pieni nänninnipukka huultensa väliin, imeä ja nuolla sitä hieman, ja siirtyä sitten alemmas. Silmät kiinni, silmät kiinni ihan vain aivan pienen hetken ajaksi...

~~~~~~~

.....Emma istuu nyt pulpettinsa takana täysin alastomana. Muut oppilaat eivät jostain syystä näytä huomaavan mitään erikoista tilanteessa. Jaa... mutta mitkä muut oppilaat? Nyt vasta huomaan, että luokkahuone on tyhjä minua ja alastonta Emmaa lukuun ottamatta. Tämähän on aivan kuin jossain unessa.

Mari ilmestyy samassa kuin tyhjästä ikkunan vierelle istumaan toisen olkapään paljastavassa paidassaan, tosin nyt hänellä ei ole enää lainkaan housuja. Jonna ilmaantuu myös paikalle, hänellä taas on yllään tiukat farkkunsa mutta ei mitään muuta. Sitten Jonna ja Mari haihtuvat pois, katoavat luokkahuoneesta yhtä nopeasti ja salaperäisesti kuin paikalle saapuivatkin. Heidät tapaan ehkä joskus uudelleen jossain muussa (unessa?) tilanteessa. Tällä kertaa olen kuitenkin kahdestaan Emman kanssa.

Emma nostaa katseensa koepaperistaan, hymyilee minulle kauniisti, nousee paikaltaan ja lähtee tulemaan minua kohti. Minäkin nousen myös opettajanpöytäni takaa, tosin se ei ole enää opettajanpöytä vaan se on jotenkin muuttunut sängyksi. Ja minä olen tietenkin myös alaston. Kullini sojottaa pystyssä todella isona ja kovana ja halukkaana. Kohdatessani Emman antaudumme kiihkeään suudelmaan ja kierrämme kätemme toistemme ympärille. Tunnen miten hänen paljaat rintansa painautuvat lämmintä ihoani vasten, ja hän tuntee minun kivikovan elimeni painautuvan vatsaansa vasten.

Emma irrottautuu syleilystäni, nousee luokkahuoneessa jostain syystä olevalle sängylle ja asettuu sinne nelikontin pylly minun suuntaani. Sitten hän levittää jalkojaan ja vilkaisee olkansa ylitse kutsuvasti minuun päin. Kaluni seisoo täysin kovana Emman pyllistäessä edessäni. Kielletty hedelmä on muuttunut sallituksi ja tarjoaa itseään poimittavaksi. Asetun polvilleni hänen taakseen, tartun tyttöä lanteista, ohjaan kullini vasten tytön häpyä ja alan työntää sitä hänen sisäänsä. Edessäni peppu pystyssä ja jalat levitettyinä pyllistävän nuoren naisen pillu on niin tiukka, että kaluni täyttää sen ääriään myöten työntyessään tytön sisään. Tiukka pikku tussu sykähtelee märkänä kullini ympärillä, kun painan sitä yhä syvemmälle hänen sisäänsä. Pidän tyttöä tiukasti lanteista kiinni ja alan panna häntä voimalla. Kaluni edestakainen liike täyttää kuuman ja kostean pimppivaon täydellisesti.

3

2399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valvotettu

      Teinitytön pillu on kiihottuneen märkänäkin hyvin ahdas isokokoiselle aikamiehen kyrvälle, mutta työnnyn häneen yhä uudelleen lähes puoliväkisin. Emma inisee ja vinkuu nautinnosta saadessaan kerrankin oikein isoa munaa. Voihkaisujen mielihyvä vain lisääntyy kun alan kouria hänen paljaita rintojaan, miehen parhaita leikkikaluja. Tytön selkä menee entistäkin enemmän kaarelle ja hänen rietas pyllistyksensä tarjoaa läpimärkää pimppiä pantavakseni. Sysään kerran toisensa jälkeen irstaasti kaluni tuon minua paljon nuoremman neidin tiukkana sykkivän pimpin puristukseen. Emma huohottaa ja voihkii silkasta kiimasta saadessaan miehen kyrpää, kunnes hänen vartalonsa alkaa täristä ja voihke muuttuu yhdeksi äänekkääksi kiljaisuksi kun hän saavuttaa vavisuttavan huippunsa. Myös minä tunnen, miten palleistani lähtevä lasti syöksyy suoraan maaliinsa orgasmin räjähtäessä hehkuvana räjähdyksenä kaikkialle kehooni. Pystyn vain karjumaan suureen ääneen märkäpilluisen nuoren seksijumalattareni nimeä: "Emmmaaaaaahh!!!!"........

      ...Koko luokka tuijottaa minua silmät suurina. Niin minäkin varmaan heitä, kunnes tajuan että sänky on kadonnut ja uni myös - sitäkö se siis oli? Mutta kaikki oppilaat ovat paikalla koepaperit edessään, heidän joukossaan Emma, Mari ja Jonna (vaatteet yllään tietenkin). Samassa tajuan myös, että housuilleni purkautuu jalkovälistä tahmeaa spermaa jota valuu jo alas reisiäkin pitkin.

      Tämä ei tietenkään ole minun ensimmäinen märkä uneni, vaikkakin se on ensimmäinen pitkään aikaan. Eikä tämä ole ensimmäinen jossa esiintyy oppilaita, vaikka mukaan ei edes laskettaisi omia kouluaikojani jolloin luokan tytöt pääsivät niissä useinkin esiintymään. Mutta tämä on taatusti ensimmäinen kerta koulussa ja oppitunnin aikana. Helvetin myöhään valvominen... ei enää koskaan netissä roikkumista yömyöhään, päätän taas kerran vakaasti.

      "Kaikki heti ulos luokasta, koe on peruttu!!" karjaisen oppilaille. Samalla nousen opettajanpöydän takaa nivusiani peitellen ja riennän avaamaan ikkunaa. Spermanhaju on saatava äkkiä tuuletettua pois, ja on tietenkin pysyttävä koko ajan selin oppilaisiin. Märkä läikkä leviää yhä laajemmalle housujen etumukseen ja reisille. Takaani luokasta kuuluu mutinaa ja kysymyksiä. En ala kuunnella niitä. "Kaikki saavat kiitettävän, mutta se joka ei ole poistunut luokasta kahden minuutin kuluessa päätyy rehtorin puhutteluun. Ulos täältä ja heti!".

      Osa oppilaista poistuu luokasta riemukkaasti (ne jotka eivät olleet lukeneet kokeeseen kunnolla), osa pettyneinä (ne jotka olivat päntänneet ja olisivat pärjänneet), ja suurin osa tuijottaen minua kuin hullua. Joudun varmaan selittämään tätä tilannetta vielä hartaasti rehtorille huomenna, mutta enköhän minä siihen mennessä jotain keksi. Ainakin minulla on silloin puhtaat housut jaloissani. Nyt pitää vaan päästä jotenkin kotiin asti, laittaa housut pesuun, ja...

      Suunnittelen jo tulevaa ja vilkuilen samalla selkäni taakse luokan suuntaan. Viimeisetkin oppilaat ovat valumassa ovesta ulos. Joku näyttää koputtavan sormella ohimoaan ja pyörittävän silmiään. Aivan sama, pääasia että häipyvät. Mieluummin olen maineeltani puolihullu kokeenvalvoja kuin irstas runkkari joka näkee märkiä unia oppilaistaan.

      Vilkaisen taas taakseni, kaikki muut oppilaat ovat lähteneet luokasta paitsi yksi. Emma on yhä paikalla. Hän seisoo takanani muutaman metrin päässä ja katsoo minua. "Opettaja, kuulin että huusit minun nimeni ennen kuin keskeytit kokeen. Haluaisin tietää mistä on kysymys. Keskeytettiinkö koe minun takiani? Teinkö jotain väärin?" Pudistan päätäni, mutta en taida olla kovin vakuuttava. "Kuulit varmaan väärin, en minä mitään huutanut."

      • valvotettu

        Emma ei anna periksi, vaan seisoo takanani päättäväisen näköisenä. "Kuulin kyllä aivan selvästi. Mielestäni minulla on oikeus tietää. Jos tein jotain väärin, enkä tiedä edes syytä...."

        Näen että Emma ei aio antaa periksi. Hän on päättäväinen ja fiksu tyttö. Ei taida lähteä täältä ilman selitystä, ja uskottavaa sellaista. Huokaisen raskaasti ja käännyn hänen suuntaansa. Emman katse putoaa alemmas ja hän näkee housuilleni levinneen ison tumman läikän. Tyttö menee hetkeksi aivan mykäksi, sitten hän kysyy puoliääneen kuin itsekseen: "Virtsasiko opettaja housuihinsa kesken tunnin? Mutta miten minä siihen liityn..."

        Näen miten Emman aivot raksuttavat, kun ne liittävät asioita toisiinsa. Opettajan alkukantainen karjaisu, tahriintuneet housut, ehkä joskus rekisteröity salaiseksi tarkoitettu vilkaisu hänen suuntaansa... Hänen ilmeensä kertoo, että totuus on valkenemassa neitokaiselle. "Vai onko tuo..." Tosiaan fiksu tyttö.

        "Kuule, olisin tosi kiitollinen jos et kertoisi tästä kavereillesi tai kenellekään muullekaan. Eihän tässä mitään pahaa tapahtunut kenellekään. Voin vaikka, tuota, miettiä kokeen numeroasi, ja kaikkien tulevienkin kokeiden numeroita positiivisessa valossa

        Emma ei sano mitään, enkä pysty tulkitsemaan hänen ilmettään. Hän vain kohauttaa olkapäitään, kääntyy kannoillaan ja lähtee luokasta. Jään yksin luokkahuoneeseen seisomaan spermavanan valuessa alas reisiäni pitkin.

        Seuraavana päivänä oppilaat tulevat luokkaan poikkeuksellisen hiljaisina, moni heistä vilkuilee minua uteliaana ja epäluuloisena. En kuitenkaan näe tai kuule todella pahoja merkkejä siitä, että totuus olisi levinnyt: tirskuntaa, kämmenten takana vaihdettuja kuiskauksia, tai rivoja eleitä. Rehtorin kanssa olisi juttutuokio edessä iltapäivällä. Minulla on jonkinmoinen stoori keksittynä, mutta sitä en tiedä onko Emma vieraillut rehtorin kansliassa.

        Emma ilmestyy luokkaan melkein viimeisenä. Seison jo taulun edessä, liitu kädessä valmiina aloittamaan opetuksen, kun hän kävelee minun ohitseni. Aika lyhyt hame tytöllä tänään. Hän pysähtyy hetkeksi minun kohdallani ja kuiskaa minulle jotain hunajaisella äänellä, sen verran hiljaa että muut eivät kuule, ennen kuin menee omalle paikalleen istumaan.

        "Tiedoksi vain herra opettaja. Kun sinulla oli se housuongelma, ja se oli vähän minunkin syytäni, niin tänään minullakaan ei ole sitten ollenkaan pikkuhousuja. "

        Kaluni alkaa jäykistyä sen kuullessani välittömästi ja nostaa housujen etumusta mahtavasti koholle. Eikä se taida tästä ihan heti laskeutua, vaikka selän takana on kokonainen koululuokka. Miten tästä pulasta nyt taas selvitään. Voi tyttö minkä teit. Voiko tämä olla edes tottakaan, vaiko onko tämä taas opettajan unia.


    • mutinaa palleistani

      Istun opettajanpöydän takana ja yritän estää silmiäni painumasta koulupoikien housuihin. No, voinpahan toisaalta kerrankin katsella opettajan housuja. Emma nostaa koepaperiaan isokokoiselle aikamiehen kyrvälle. Minäkin yritän panna oppilaita niin sanotusti voimalla vasten häpyä. Siis sillä tavalla, nelikontin ja lähes puoliväkisin. Millaista olisi laittaa isoa munaa koulupoikien housuihin? Ainakin opettajan kohdalla onnistuu... voi hyvänen aika, nyt kaluni alkaa täristä miehen kyrpää vasten, kun alan kouria oikein isoa munaa. Sysään kerran toisensa jälkeen irstaasti kaluni koulupoikien puristukseen. Millaista olisi ottaa isoa aikamiehen munaa huultensa väliin, imeä ja nuolla sitä täysin alastomana peppu keikkuen? Emman iso muna alkaa täristä minun suuntaani. Myös minä tunnen, miten palleistani kuuluu mutinaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      214
      35078
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      269
      22437
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11274
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      8421
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6711
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5201
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4135
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      47
      1982
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      35
      1883
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe