jonka löytää tämän ostoskeskuksen ylimmästä kerroksesta sisäkäytävän loppupäässä. Suomen liput hyvin näkyvissä. Mukava paikka istahtaa kahville tai oluelle ja pikkupurtavaa löytyy myös, meille tonnikalapiirakkaa ja esp. munakasta. Hyvää oli.
Botanico-ostoskeskus taas on San Fernandossa.
Jos tullaan markkinoilta (keskiv. ja lauantai) niin kävellään ylöspäin ja tämä ostoskeskus on oikealla noin 150 metrin päässä.
Jos tullaan San Fernandosta alaspäin, ohitetaan ensin ns. tulppaani-ympyrä, jossa on puisia tulppaaneja. Siitä ohi, tullaan seuraavaan pienempään ympyrään, siitä vasemmalle, Botanico on näkyvissä.
Me käytiin tänään Botanicossa keskikerroksessa, leikkauttamassa koiran karvat ihan lyhyeksi ikuisen punkki- ja kirppuvaivan takia. Lyhyestä turkista ne löytää heti ja voi poistaa.
Uusi suomalainen baari Botanicossa,
15
453
Vastaukset
- koirasaaret
Eikö siellä myydä kaulapantoja ja punkinestoaineita? Ainakin apteekissa luulisi olevan.
- ap.
Myydään, mutta mikään ei toimi todella hyvin. Meillä on kyllä kaikki. Saa hakea pois, jos uskoo paremmin niihin.
- 2+4
Kiitos kun mainostit baariasi. Tiedän pysyä poissa ja kertoa muillekin että omistajalla on ahdinkoa yrityksensä kanssa jo alussa kun pitää suomi24:ssa mainostaa.
- ap.
2 4. Ei ole minun baarini, minun työelämäni on nimittäin ohimennyttä aikaa. Enkä mainosta ketään.
Täällä vissiin keskustellaan jatkuvasti suomalaisista paikoista.
Mutta mikähän panee sinut selittämään toisten ihmisten kuvitelltuja ahdinkoja, puhuisit mieluummin omista ahdingoistasi. - kaappo1
ap. kirjoitti:
2 4. Ei ole minun baarini, minun työelämäni on nimittäin ohimennyttä aikaa. Enkä mainosta ketään.
Mutta mikähän panee sinut selittämään toisten ihmisten kuvitelltuja ahdinkoja, puhuisit mieluummin omista ahdingoistasi.Älä välitä. Se on taas tämä perisuomalainen kateus joka päätään nostaa.
Kiitos informaatiosta, täytyy poiketa jos tuolla ostarilla käydään. :) - 2+4
ap. kirjoitti:
Mutta mikähän panee sinut selittämään toisten ihmisten kuvitelltuja ahdinkoja, puhuisit mieluummin omista ahdingoistasi.Se koira älähti johon kalikka kalahti. Kerrotko minulle miten kuvittelet minulla olevan ahdinkoja. Mistä minun ahdingoistani puhut? Kerro kun tunnut tietävän. Olisiko kuitenkin niin että haluat baariisi suomalaisia pokia tuomaan hilloa. Paljonko bisse maksaa sinun baarissasi? 5,50€ 4,95? Onko pirttikalusto vai antoiko pankki lainaa että sait oikein nojatuolit ja olohuonesohvat joissa asiakkailla on kiva istua?
- ToTuusEsiin
2+4 kirjoitti:
Se koira älähti johon kalikka kalahti. Kerrotko minulle miten kuvittelet minulla olevan ahdinkoja. Mistä minun ahdingoistani puhut? Kerro kun tunnut tietävän. Olisiko kuitenkin niin että haluat baariisi suomalaisia pokia tuomaan hilloa. Paljonko bisse maksaa sinun baarissasi? 5,50€ 4,95? Onko pirttikalusto vai antoiko pankki lainaa että sait oikein nojatuolit ja olohuonesohvat joissa asiakkailla on kiva istua?
Kyllä se sun omaan naamaan kalahti sinä moukka !
Olen sivullinen tässä ketjussa, ja tämä IDIOOTTI voisi osoittaa ryhtiään laittamalla vaikka 1000€ pantiksi sen puolesta että tässä alkuperäinen omaa bariaan mainostaa...
Ikävä pelle jolla on paha olla.Loukkaavia sanoja keksii ja pyrkii vähättelemään yrittäjiä. Välillä hävettää olla suomalainen.
Paljonkos tällä ryhdikkäällä panettelijalla on varaa laittaa kunniansa pantiksi ? Todennäköisesti ei halua ottaa vetoa vastaan vaan ryömii maan alle kuin maanmatonen.
Se on ikävä puoli meissä suomalaisissa että yllättävän paljon löytyy raukkoja. Valheellisia väitteitä suoltavia ahdistuneita ihmisiä, jotka eivät sitten tosi paikan tullen olekaan sanojensa takana tai uskalla loukkauksia tai vähättelyjä tuoda esiin omalla nimellään.
Pysy anonyyminä sinä "2 4" ja koita olla mollaamatta muita tai olla syyttämättä aloittajaa paikan yrittäjäksi. Sinusta itsestäsi ei takuulla olisi minkään alan yksityiseksi yrittäjäksi.
HUS,POIS, mene jo... et kumminkaan laita rahaa pantiksi sanojesi taakse..
- Mielipiteeni asiaan
Te suomalaisyrittäjät sahaatte omaa oksaanne kun markkinoitte palveluitanne/kauppaanne/ravintolaanne keskustelupalstoilla. Tämä nyt tuntuu olevan ihan joka viikkoista. Milloin on äänessä hieroja milloin kapakinpitäjä.
Kyllä teidän pitäisi etsiä muita markkinointikeinoja kuin keskustelusivut. Karkoitatte asiakkaat vaikka yrityksenne olisi muuten ihan OK.- S Ferd:n luxustalot
Sorry, sinun mielipiteesi on tosi merkillinen. Jos baarissa käy pari asiakasta ensimmäistä kertaa ja kirjoittaa siitä tänne suomi24-sivulle, ei baarin pitäjällä ole siihen "mainostamiseen" osaa eikä arpaa.
Muuten ne, jotka etsivät viihtyisää taloa, voisivat hakea sitä tästä osasta San Fernandoa, siis Botanicon ja San Fernandon entisen jalkapallokentän välillä. Bellavistassa HiperDinon takana on joitakin kivoja taloja, mutta tuolla jalkapallokentän ja Botanicon välillä on kauniita, ylellisiä taloja melkein kaikki. Sille alueelle tulee jalkaisinkin, jos esim. kirppis-päivänä, sunnuntaina lähtee kävelemään kunnantalon (ayantamento) takaa eteenpäin. Kiva sunnuntaikävelypaikka. - Ei tuulipukua
S Ferd:n luxustalot kirjoitti:
Sorry, sinun mielipiteesi on tosi merkillinen. Jos baarissa käy pari asiakasta ensimmäistä kertaa ja kirjoittaa siitä tänne suomi24-sivulle, ei baarin pitäjällä ole siihen "mainostamiseen" osaa eikä arpaa.
Muuten ne, jotka etsivät viihtyisää taloa, voisivat hakea sitä tästä osasta San Fernandoa, siis Botanicon ja San Fernandon entisen jalkapallokentän välillä. Bellavistassa HiperDinon takana on joitakin kivoja taloja, mutta tuolla jalkapallokentän ja Botanicon välillä on kauniita, ylellisiä taloja melkein kaikki. Sille alueelle tulee jalkaisinkin, jos esim. kirppis-päivänä, sunnuntaina lähtee kävelemään kunnantalon (ayantamento) takaa eteenpäin. Kiva sunnuntaikävelypaikka.Miten voit olla varma ettei baarinpitäjällä ole mainostamiseen osaa eikä arpaa???
Miten voit tietää tuon asian ilman että sinulla on jotain yhteyksiä kyseiseen ravintoloitsijaan. Joka tapauksessa hän on onnistunut kun lukijoita tällekin viestiketjulle kertyy ja joku tuulipuku tietenkin menee kyseiseen paikkaa rahoittamaan ravintoloitsijan pitkää kesälomaa suomessa. Vi**u että ootte idiootteja! - 2+4
Ei tuulipukua kirjoitti:
Miten voit olla varma ettei baarinpitäjällä ole mainostamiseen osaa eikä arpaa???
Miten voit tietää tuon asian ilman että sinulla on jotain yhteyksiä kyseiseen ravintoloitsijaan. Joka tapauksessa hän on onnistunut kun lukijoita tällekin viestiketjulle kertyy ja joku tuulipuku tietenkin menee kyseiseen paikkaa rahoittamaan ravintoloitsijan pitkää kesälomaa suomessa. Vi**u että ootte idiootteja!No miksi sitä ei saisi rahoittaa?? V**u että sä ole idiootti ja kade! :D
Voitko kuvitella, että jotkut ihan oikeasti haluavat poiketa lomallaan suomikuppilassa.. Eikä se heitä haittaa että ravintoloitija saa tuloillaan pitkät kesälomat Suomessa..
Oot sää kyllä...... Mites sä suomalaisia yrittäjiä Suomessa kannatat? Et varmaan mitenkään ettei ne vaan juma**ta pääse rikastumaan SUN rahoillas prkl. Se ei sovi. Kurjuutta kaikille! :D
- 136
Ja keskustelijat yrittävät parastaan tälläkin palstalla. :o) Taso ei tosin huimaa...
- Kohta tullaan
Minua ei kiinnosta yhtään kuka pitää mitäkin ravintolaa. Mikäli paikka on viihtyisä ja mukavasti porukkaa olen siellä. Uudessa paikassa käyn tietysti heti tutustumassa. Hyvä, että vinkkaatte ennakkoon näistä uusista paikoista. Kaljoihin en koske, mutta lonkerot ja paukut maistuvat erinomaisesti. Hinnoilla ei ole mitään väliä. Nuorille ja innokkaille tarjoilijoille tietysti tippiä myös entiseen malliin - mahtavatko saada kunnon palkkaa?
- osa ketjussa
on todella typerää ja raukkamaista sakkia. miksi?
jos joku mainostaa tai infoaa täällä baaria tai jotain muuta, se on hyvä asia.
ei jokainen suomituristi tunne kanariaa tai kaikkia muitakaan matkakohteita maailmassa jos ei koskaan käynyt tai kauan sitten,asiat ja toiminnot muuttuu.
jos suomalainen haluaa tavata ulkomailla saman maan ihmisiä, se on hyvä...
saa ainakin jutella,koska harva ikäihminen osaa espanjaa tai edes englantia.
olkaa mieluummin yhteistyössä jokainen suomalainen ja puolustakaa edes omia, ei siitä ainakaan haittaa ole.
sairasta kateutta asuu monessa kropassa,heittäkää hel..vettiin tuommoset lapsellisuudet,ei niitä kannata ulkomaille asti kuskata.- Uudet vakiasiakkaat
KOIVU JA TÄHTI-Cafe Bar.
Tehtiin kävelyretki tähän baariin Botanicossa. Tässä tietoa, jotka luin laskustamme:
Baarin nimi, ks. 1. rivi.
Hintoja:
Olut 1,50 eur, esp. tortilla-munakas pala 1,00, voitaikina-kalapiirakka pala 1,30 eur. Laskumme 10,60 eur 4 olutta,4 tapasta. Kaikki edullista, mutta niimpä on asiakkaina myös espanjalaisia, jotka näköjään innolla oppivat suomea.
Baarin nimi romanttinen: Koivu ja tähti, osoite C.C. El Botanico, local 82 (ylin kerros=kadulta suoraan, muut kerrokset alempana.).
Juteltiin paljon, mutta ne taas ei kuulu tänne, miten täällä Kanarialla asuminen miellyttää, hyvät puolet, huonommat puolet.. Omistaja Helena on aviossa espanjalaisen poliisin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1713457Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss412971Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie302086Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121934Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1571554Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo121515