Ihastuin, poikaan jonka näen harvoin :(

APUWA!

Elikkäs, ihastuin itseäni kuusi vuotta vanhempaan mieheen/poikaan. Jätkä on 22. Hän harrastaa koripalloa, niinkuin minäkin. Käyn usein katsomassa heidän pelejään ja joskus tuntuu kuin hänkin katsoisi/vilkaisisi minuun päin. Emme näe oikeastaan missään muualla, kuin koripallo peleissä. Luulen, että hän kuitenkin tietäsi kuka olen ja hän onkin facebookissa kaverini. Kysyisin mitä mieltä olette 22 vuotiaan ja 16 vuotiaan seurustelusta? Lisäksi haluaisin tietää miten jatkan keskustelua facebookissa, kun keskustelu töksähti siihen kun sanoin heidän pelistään, että se meni hyvin ja hän selosti miksi niin kävi. Tästä on jo viikko, joten toivon että saisin täältä hyviä keskustelun aloituksia :)

6

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pompottaja

Eihän tuo ikäero suuri ole, paitsi että 16 ja 22 vuotiaana se on suuri. Mitä jos noin nuorena keskittyisit siihen koripalloon.

• iigorr

Itelläni oli aloittajan kanssa vähän vastaavanlainen tilanne erään tytön kanssa. Olin muistaakseni juuri täyttämässä 20-vuotta ja tämä tyttö oli juuri täyttänyt 15-v, kun tämä tyttö tuli minulle jutteleen festareilla. Tää tyttö vissiin ihastu minuun aivan älyttömästi sinä päivänä, kun se oli kokoajan minussa kiinni. Tyttö halus kokoajan halailla ja pitää mua käestä.

Jatkettiin myöhemmin keskustelua facessa ja viestiteltiin kännyköillä. Tyttö olis halunnu tavata mut heti seuraavana viikonloppuna, mutta kieltäydyin koska epäröin meidän ikäeron kanssa. Jälkeenpäin on harmittanu aivan älyttömästi, että en sitten tehnyt asialle mitään. Tyttö kyseli melkeen joka viikonloppu, että millon mut sais sen luokse ja ite keksin tekosyitä, kun olin niin epävarma.
        Menin sitten myöhemmin ite vielä ihastumaan siihen tyttöön ja sillon sain ite häneltä pakit.

No mutta ettekö te sais koripallosta ainkin juttua, jos se kerta molempia kiinnostaa? :D
        Eläkä mieti liikaa tuota ikäeroa! Ei sillä oo loppujenlopuksi juurikaan merkitystä...

• blöbö

Jos keskustelu on töksähtänyt jo facebookissa niin tuskin tulette sen paremmin juttuun muutenkaan, teitä yhdistää ainoastaan koripallo ja se ei todellakaan riitä.
      Ikäero sinänsä ei ole mikään iso, mutta huomioon ottaen että et ole itse edes täysi ikäinen niin se on turhankin iso. Jos et keksi itse keskustelun aloitusta tai miten jatkaa sitä niin sanoisin että unohda koko juttu.

Mielestäni nämä asiat pitäisi tulla luonnostaan jos oikeasti toisen kanssa löytyy "kemiaa". Ainoa neuvo mitä voin sanoa että juttele niistä asioista mitkä sinua kiinnostaa...

• APUWA!

Eli teidän mielestä olisi parempi unohtaa koko tyyppi, vaikka olisi kuinka kiinnotunut tahansa tästä jätkästä?

• Blöbö

Voit kysyä internetissä vaikka mitä mutta tämä on asia mikä sinun on päätettävä itse, me voidaan heittää villejä teorioita ties mistä ja teorioita asioista mitä voi tapahtua mutta kukaan ei loppu pelissä voi sanoa miten sinun tulisi toimia.
      Aina tietyllä tapaa pistää irvistelemään kun puhutaan täysi-ikäisen ja alaikäisen mahdollisesta suhteesta. Ihan siitä syystä että suhde ei todennäköisesti olisi tasavertainen.

Olet ihastunut häneen, hormonisi jylläävät ja aivosi ovat hänen suhteen täysin humalassa. Sanon vain tämän että älä tee mitä itse et halua tehdä.

Ole oma itsesi.
      Voit tutustua häneen vaikka se ei mihinkään johtaisi.
      Etene hitaasti.
      Häntä voi mahdollisesti häiritä se asia että olet alaikäinen, ja eroa iässä on noin paljon. Siis suhteutettuna ikävuosiin.
      Jos päädytkin suhteeseen hänen kanssaan niin etene omaa tahtiasi ja mieluiten hitaasti kuin nopeasti.

Sinun on tehtävä itse se päätös miten toimit.

• pompottaja

Valitettavasti (kannaltasi) komppaan Blöböä. Tuossa 16 vuoden iässä maailmasi on varmaan aika erilainen kuin tuolla 22 vuotiaalla. Jos kiinnostus kuitenkin jatkuu niin voittehan ensin olla ystäviä ja hitaasti edeten katsoa mitä sitten myöhemmin tapahtuu. Muista pitää yhteyttä myös ikätovereihisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe