Raskaana raiskauksesta?

apuaaaaa

Moikka. Olen 20v tyttö. Jouduin raiskatuksi joulukuun 25pv ja 31pv harrastin seksiä exäni kanssa. Kävin sukupuolitautitesteissä eikä mitään ollut. Tammikuussa tein raskaustestin ja se näytti negaa. Sen jälkeen en ole harrastanut seksiä.
Tammikuussa menkkani tulivat ihan normaalisti, helmikuussa myös mutta 2vkon päästä alkoi uudet menkat.
Olen ollut viime aikoina todella väsynyt ja huono vointinen..
Tein syksyllä 2012 abortin viikolla 12 0. En ollut huomannut raskautta koska oli ollut menkat ihan normaalisti. Söin cerazette minipillereitä ja otin ne aina oikeaan aikaan.. Sen jälkeen olen käyttänyt kondomia..paitsi raiskauksessa.
Onko mahdollista että olisib raskaana? Aikaisemman raskauden oireet olivat väsymys ja huonovointisuus.
Olen ma-la 6-22 töissä niin en oikee ehdi kauppaan ostamaan raskaustestiä paitsi sunnuntaina mutta en malta odottaa. Mitä mieltä olette?

35

3167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen...

Ei se raskaus selviä muulla kuin sillä raskaustestillä. Missä mahdetaan teettää nuorella tytöllä 16 tunnin mittaisia työpäiviä vailla mahdollisuutta pitää taukoa asioiden hoitamiseen? Vaikuttaa laittomalta.

• huguhjih

Ihmettele vaan..hän oli kuitenkin 20v ei 16v. En tosin tiedä missä silti tehdään noin pitkää päivää laillisesti...ei millään slslls kukssn voi tehdä 16h päivä jatkuvasti ma-la...ei pidä paikkaansa. Taitaa koko juttu olla samanlaista sepitystä. Ehkä tää on provo??

• niin selkee

provo!

• Säälittää tollaset

Voi kun ooot niin selkee trolli......

• höpöhöpö..

Jos ei trolli ole, niin ainakin erittäin ihmeellinen ihminen tai sitten hänen käsitys raiskauksesta ei vastaa omaani. Minun ex miea raiskasi minut joitakin vuosia eron jälkeen ja voin sanoa että seksiä en todellakaan halunnut pitkän aikaan sen jälkeen, pelkkä ajatuskin kuvotti! Tukiryhmissä ja netissä käy ilmi tämä sama asia! Kukaan oikeasti raiskattu ihminen ei kyllä hyppää sänkyyn viikko raiskauksen jälkeen! Näin se vaan on.

• tipitiinuhri
        höpöhöpö.. kirjoitti:

Jos ei trolli ole, niin ainakin erittäin ihmeellinen ihminen tai sitten hänen käsitys raiskauksesta ei vastaa omaani. Minun ex miea raiskasi minut joitakin vuosia eron jälkeen ja voin sanoa että seksiä en todellakaan halunnut pitkän aikaan sen jälkeen, pelkkä ajatuskin kuvotti! Tukiryhmissä ja netissä käy ilmi tämä sama asia! Kukaan oikeasti raiskattu ihminen ei kyllä hyppää sänkyyn viikko raiskauksen jälkeen! Näin se vaan on.

Kyllä hyppää ja se on ok jos se auttaa mitenkään oikeasti raiskattua naista eheytymään. Oman eksän kanssa naiminen ei ole mielestäni edes raiskaus. Ei ainakaan sellainen että sen jälkeen tarvitaan minun maksamiani erikoispalveluita verovaroin, tukiryhmiä sun muita. Olisit sopinut eksäsi kanssa miten hän korvaa huonon olosi siitä että et halunnut sillä hetkellä. Olet juuri niitä naisia jotka tekevät itsestään uhrin ja pillittävät huomionkipeinä jonnin joutavista pitkin maailmaa. Eksän kanssa sitä sentään on oltu saman peiton alla lukemattomia kertoja ja vaikkakin tämä raiskaa jälkikäteen... kysy itseltäsi miten olet joutunut siihen tilanteeseen? Soititko poliisit?

• höpöhöpö..
        tipitiinuhri kirjoitti:

Kyllä hyppää ja se on ok jos se auttaa mitenkään oikeasti raiskattua naista eheytymään. Oman eksän kanssa naiminen ei ole mielestäni edes raiskaus. Ei ainakaan sellainen että sen jälkeen tarvitaan minun maksamiani erikoispalveluita verovaroin, tukiryhmiä sun muita. Olisit sopinut eksäsi kanssa miten hän korvaa huonon olosi siitä että et halunnut sillä hetkellä. Olet juuri niitä naisia jotka tekevät itsestään uhrin ja pillittävät huomionkipeinä jonnin joutavista pitkin maailmaa. Eksän kanssa sitä sentään on oltu saman peiton alla lukemattomia kertoja ja vaikkakin tämä raiskaa jälkikäteen... kysy itseltäsi miten olet joutunut siihen tilanteeseen? Soititko poliisit?

Ei, oman exän kanssa naiminen ei ole raiskaus. Väkivaltaisesti hoidettu yhdyntä taasen on. Tiesitkö että jopa oma kumppani voi raiskata? Eikö sekään ole sillon raiskaus?

"Olisit sopinut eksäsi kanssa miten hän korvaa huonon olosi siitä että et halunnut sillä hetkellä. Olet juuri niitä naisia jotka tekevät itsestään uhrin ja pillittävät huomionkipeinä jonnin joutavista pitkin maailmaa. "

- Jos nyt välttämättä haluat tietää, niin tällä kyseisellä exällä on ollut lähestymiskielto minua kohtaan erosta eteenpäin, ja kyllä sinun, minun ja monen muun verorahoja on käytetty jopa niihin hoitoihin jota olen sairaalassa saanut exäni käsittelyiden jälkeen, niin suhteessa kuin suhteen jälkeen. Paikkakuntaa lähtöni jälkeen olen vaihtanut 3 kertaa ja raiskauksen jälkeen vaihdon sitten nimenikin. Hintaa nyt ei oikein tullut mieleen sopia kyseisen miehen kanssa, enpä näe kohtuullista korvausta siitä kuinka paljon minua olleen hakattu ja mitä kaikkea tapahtui itse raiskauksen tai sinun mielestäsi hänen kanssaan naimisen aikana.
        Kerroinko minä että olen käynyt tukiryhmässä itseni takia? Ehkäpä olen ollut tukiryhmässä sen jälkeen kun olen kaikesta selvinnyt?

Vaikka pyrinkin ihmisille toivomaan pelkkää hyvää, niin nyt on pakko sanoa että toivon kyllä että koet edes pienen osan siitä mitä minä olen kokenut ja katsotaan sitten sen jälkeen että mitä mieltä olet mm. exän raiskauksesta yms.

Soititko poliisit, ei tarvinnut kun naapuri teki sen. Luuletko todella että kaikki vaan keksii jotain tällästä omasta päästä? Se että sinä olet sairas ja voit keksiä jotain tällästä niin ei tarkoita sitä että kaikki muutkin niin tekevät.

onneksi tämän asian kanssa nykyään olen sen verran sujut, että teksisi ei niin pahasti loukannut kuin mitä olisi voinut. Ja vielä kerran, tiedän kyllä mitä naiminen exän kanssa on, mutta jostain syystä ei tuntunut ihan vaan naimiselta kun oli pari kylkiluuta murtunut, solisluu poikki, mustelmia ympäri kehoa yms..

• jatkoa edelliseen..
        höpöhöpö.. kirjoitti:

Ei, oman exän kanssa naiminen ei ole raiskaus. Väkivaltaisesti hoidettu yhdyntä taasen on. Tiesitkö että jopa oma kumppani voi raiskata? Eikö sekään ole sillon raiskaus?

"Olisit sopinut eksäsi kanssa miten hän korvaa huonon olosi siitä että et halunnut sillä hetkellä. Olet juuri niitä naisia jotka tekevät itsestään uhrin ja pillittävät huomionkipeinä jonnin joutavista pitkin maailmaa. "

- Jos nyt välttämättä haluat tietää, niin tällä kyseisellä exällä on ollut lähestymiskielto minua kohtaan erosta eteenpäin, ja kyllä sinun, minun ja monen muun verorahoja on käytetty jopa niihin hoitoihin jota olen sairaalassa saanut exäni käsittelyiden jälkeen, niin suhteessa kuin suhteen jälkeen. Paikkakuntaa lähtöni jälkeen olen vaihtanut 3 kertaa ja raiskauksen jälkeen vaihdon sitten nimenikin. Hintaa nyt ei oikein tullut mieleen sopia kyseisen miehen kanssa, enpä näe kohtuullista korvausta siitä kuinka paljon minua olleen hakattu ja mitä kaikkea tapahtui itse raiskauksen tai sinun mielestäsi hänen kanssaan naimisen aikana.
        Kerroinko minä että olen käynyt tukiryhmässä itseni takia? Ehkäpä olen ollut tukiryhmässä sen jälkeen kun olen kaikesta selvinnyt?

Vaikka pyrinkin ihmisille toivomaan pelkkää hyvää, niin nyt on pakko sanoa että toivon kyllä että koet edes pienen osan siitä mitä minä olen kokenut ja katsotaan sitten sen jälkeen että mitä mieltä olet mm. exän raiskauksesta yms.

Soititko poliisit, ei tarvinnut kun naapuri teki sen. Luuletko todella että kaikki vaan keksii jotain tällästä omasta päästä? Se että sinä olet sairas ja voit keksiä jotain tällästä niin ei tarkoita sitä että kaikki muutkin niin tekevät.

onneksi tämän asian kanssa nykyään olen sen verran sujut, että teksisi ei niin pahasti loukannut kuin mitä olisi voinut. Ja vielä kerran, tiedän kyllä mitä naiminen exän kanssa on, mutta jostain syystä ei tuntunut ihan vaan naimiselta kun oli pari kylkiluuta murtunut, solisluu poikki, mustelmia ympäri kehoa yms..

Ja kysynyt olen itseltäni monen monta kertaa sitä miksi jouduin siihen tilanteeseen. olen miettinyt että miten hän löysi minut, miksi taas kävi näin.. MIksi en onnistunut pysymään piilossa, miksi aikanaan rakastuin mieheen joka osottautuikin täydeksi hirviöksi, mitä tein väärin että hän minua hakkasi, miksi en lähtenyt tarpeaksi kauaksi, minkätakia hänellä oli sellaiset verkostot että hän onnistui aina löytämään minut.. Että näin... Se miksi jouduin siihen tilanteeseen on kysymys johon en voi vastata, siihen ei voi vastata muu kuin tämä minun ex mieheni. Itse tein kaikkeni että hän ei olisi minua löytänyt, jätin sukulaiset ja ystävät ja muutin toiselle puolelle Suomea ja siltkin vain löysi. Mutta ehkäpä mä sinun mielestäsi siellä kaukana viekottelin tämän exän naimaan kanssani.

• olet lutk*
        tipitiinuhri kirjoitti:

sinulle idiootti tiedoksi että suurin osa suomessa järjestettävistä tukiryhmistä ovat vapaaehtoistoimintaa eli toimintaa jossa ollaan ilmeiseiksi. näin ollen sinun tai kenekään muun verorahoja ei ole käytetty kenekään raiskauksesta, alholismista, pahoinpitelyist tms kärsivien tukiryhmä toimintaan.

tekstisi perusteella olet juuri niitä ihmisiä jotka tuolla minihameessa painelee ja hyvä ettei eteenlevitä ja sitten itkee kun ei ehkä olis halunnutkaan. näin ollen sinulla on helppo syyttää muista muka samasta asiasta.

sinä jos kuka olet antanut syyn sille että sinulle on tehty "raiskaus" jopa voisin nauttia siitä että olet sillon kännissä halunnut mutta selvinpäin et ja sitten keksit että sut on raiskattu ja nyt sitten olet sitä mieltä että kaikkien muidenkin raiskaus on samanlainen. sinulle ei voi toivoa muutakuin samaa paskaa kuin oikeille raiskaajillekkin

• Trolli tai ei mut et kerro että missä vaiheessa tammikuuta olet testin tehnyt. Päivämäärän tietäminen helpottaisi huomattavasti.

• apuaaaaaa

Tämä on kyllä ihan täyttä totta..
      Aamut olen kaupassa töissä ja illalla tehtaassa. Molemmissa 8tuntia.
      Testi tehtiin joskus tammikuun lopulla en muista kunnolla. Ehkä joskus 20pv?

• details

"Ehkä joskus 20pv?"

Tuskin me tiedetään sen paremmin kuin sinäkään. Luulen kyllä vakavissani että oot provo... jos et ole niin aika nopeasti tokenit raiskauksesta. Tarinassa kannattaa olla juoni selvillä ennen kuin sitä alkaa kertomaan.
        "Niin se Tuhkimokin tiputti, ööh... toisen kenkänsä? Vai oliko se auton avain.." Ei ole kovin kummoinen tarina jos yksityiskohdat unohtuu

• No jos 20pvä olet testin tehnyt ja raiskaus tapahtui tuolloin joulukuun loppupuolella niin kyllä mielestäni testissä olisi jo vähintäänkin haamuviivaa näkynyt. En usko että olet raskaana, mutta suosittelisin kyllä tekemään toisen testin. Sillähän se selviää. Täällä sitä on vaikea sanoa varmaksi.

• kaduttaakonyt

Vai että raiskauksen jälkeen 7pv niin harrastit seksiä, ei olisi oikeasti tapahtunut, paitsi jos on ns katumusraiskaus, eli syytät miestä raiskauksesta kun itseäsi kadutti se että annoit perää hänelle?

• Epäilyksen varjo

Mahtaako noita paljon puhuttuja katumusraiskauksia olla oikeasti olemassakaan. Tuntuu ainakin epäuskottavalta, todennäköisemmin katuva nainen haluaisi olla hiljaa koko tapahtumasta eikä haluaisi kiinnittää kenenkään huomiota asiaan väittämällä tulleensa raiskatuksi.

• raskasta

Minä tulin raskaaksi kaksi vuotta yhdynnän jälkeen. En ymmärrä miten se on mahdollista mutta näin nyt asiat vaan ovat.

• Selvitä asiat

Minut yritettiin raiskata vuosia, vuosia sitten. Tuntematon mies lähti seuraamaan minua ravintolasta. Onneksi olin neuvokas ja hyväkuntoinen ja pääsin karkuun tilanteesta. Raiskausyrityskin on väkivaltaa. Tämä mies oli todella kieroutunut. Hän tuli kaksi kertaa tapahtuman jälkeen hakemaan minua tanssiin ravintolassa. Hämmentyneenä tietenkin kieltäydyin. Jotkut ihmiset ovat umpi-iljettäviä.

Jos aloittaja puhut totta, niin kyllä kehoittaisin sinua keskustelemaan jonkun psyyken asiantuntijan kanssa tapahtuneesta ja muutenkin elämästäsi. Itse tiedät kuitenkin paremmin tilanteesi. Minulle tapahtuneesta ei jäänyt traumaa, mutta sen jälkeen tajusin, että osa miehistä on psyykeltään vakavasti häiriintyneitä.

• KALLE KELLO

Voi voi pikkuneitiä vai olisiko ihan pikkupoika. Ota ensin selvää mitä tarkoittaa sana "raiskaus" ja yritä sitten uudelleen, Voi reppanaa

• provo1

Aika provo. Ei kukaan työskentele ma-la 6 - 22. Sehän on täysin lainvastaista. Ja ihme jos on hengissä.

• miksivastaat provoon

"Ei kukaan työskentele ma-la 6 - 22."

Ei jatkuvasti, mutta kyllä tuo lyhyissä pätkissä on aivan mahdollista. Jotkut tekevät lähes jatkuvasti 12h työpäivää, mitäs se muutama tunti tuohon lisää satunnaisesti, ei siihen kuole.

"Sehän on täysin lainvastaista."

Ei ole lainvastaista tehdä kahta työtä.

• kätilö.
        miksivastaat provoon kirjoitti:

"Ei kukaan työskentele ma-la 6 - 22."

Ei jatkuvasti, mutta kyllä tuo lyhyissä pätkissä on aivan mahdollista. Jotkut tekevät lähes jatkuvasti 12h työpäivää, mitäs se muutama tunti tuohon lisää satunnaisesti, ei siihen kuole.

"Sehän on täysin lainvastaista."

Ei ole lainvastaista tehdä kahta työtä.

Totta. Itse kun opiskelin ja tein töitä samaan aikaan, niin menin kouluun klo 8 ja sieltä suoraan töihin ja pääsin illalla klo 22. . Ihan yhtähyvin olisin voinut olla tuon koulupäivän vaikka aamusiivoojana ja illaksi mennä muualle töihin. Ihminen voi loppujenlopuksi tehdä työtä vaikka kellonympäri jatkuvalla syötöllä kunhan työpaikka vaihtuu välissä. Voihan sitä tehdä samassakin paikassa, mutta sillon sitä ei voi kovin pitkään tehdä, kun alkaa tunnit käymään vähiin ja menee ylitöille ja niitäkään ei voi sitten kovin kauaa tehdä kun alkaa pomo koputteleen olkapäälle ja kertoo sinun tulevan kalliiksi että meneppä kotio ja ylitöitä ei sitten makseta rahana!

Olen itse myöskin tehnyt vakiyövuorolaisen töitä kätilönä ja menin töihin klo 21.00 ja työvuoropäättyi seuraavana aamuna 7.15. Tein 5 yövuoroa putkeen ja olin 5 päivää vapaalla ja sama alkoi taas alusta. Eli kyllä ne pitkät päivät on sallittuja. Tietysti aloituksessa puhutaan hieman useammasta päivästä ja vähemmällä vapaalla.

• ,.,.,

Vaikuttaa raiskaus-käsite vääristyneeltä. Nykynaiset kun voivat takautuvasti päättää yhdynnän olleenkin raiskaus. Lieneekö tässäkin siitä kysymys, vai peräti provo.

• oppikaa lukemaan

Suuri osa vastaajista ei näytä ymmärtävän lukemaansa. Aloittaja raiskattiin 25 päivä ja tämän jälkeen hän harrasti vapaaehtoista seksiä 6 päivän jälkeen EXänsä kanssa. Missään ei sanottu, että raiskaaja olisi ollut EX.

• nloln

Kyse ei ole siitä että raiskaaja olisi ollut EX, mutta voin kyllä sanoa että kukaan raiskauksen uhriksi joutunut ei halua vapaaehtoisesti harrastaa seksiä vain viikko raiskauksen jälkeen... hei haloo :s

• Opettele ajattelemaa

Jos ihminen raiskataan 25.12. niin ei hänestä ole vielä seksiä "harrastamaan" kuuden päivän kuluttua. Ehei, avaus on selvääkin selvempi provo!!! Tai sitten tuo avaaja on aika lailla vajakki tai muuten vaan seinähullu.

• 30v tyttö

Eikä kukaan 20v kutsu itseään "tytöksi".
      Pentti taas trollailemassa.

• 24v TYTTÖ

Ei kukaan 20v kutsu itseään naiseksi.

• mä oon niiq
        24v TYTTÖ kirjoitti:

Ei kukaan 20v kutsu itseään naiseksi.

Paitsi vajakit jotka luulevat olevansa täysikasvuisia aikuisia 18-vuotiaana.

• jeppis1

Jos aloittaja tosiaan on tosissaan niin hän varmaan käsittää raiskauksen samalla tavalla kuin eräs tuttuni. Aina kun hän pettää poikaystäväänsä (lähtee baarista kotiin jonkun toisen matkassa) niin ylläri ylläri hänet aina raiskataan. Tätä tapahtunut jo ainakin 5 kertaa.

• Eikö totta?

Teit tietty virallisen ilmoituksen poliisille siitä raiskauksesta?

Vai huijaatko nyt kaikkia?

• OOutoo

Outo käsitys raiskauksesta vai mikä sullon ku noi päivät on aika lähekkäin

• hyvin pärjäisin

Olen lähihoitaja. Ajattelin etten vielä lähde töihin vaan teen lapset nyt ensin. Tulevaisuuden suunnitelmani on sellainen että käyn mamubaarissa kolmen vuoden välein iskemässä jonkun tumman komean sänkyseuraksi toiveena saada söpö mulattilapsi. 3 vuotta olisi sopiva ikäero. Ajattelin tehdä n. 6 lasta siis kolmen vuoden välein. Saisin kaikki edut joilla pärjäisin. Sen jälkeen voisin laittaa lapset hoitoon ja lähteä mummeleita hoivaileen.

• KuitenkinSaikkuilija

Joo mä tiedän yhden samanlaisen jolla on jo 6 mulattikakaraa eri äijien kanssa. Onks toi jokin tauti vai? Jokin mielenhäiriö että pitää pannan mustien miesten kanssa ja tehdä kakarat niiden kanssa. Noh, sossu elättää kun niilloä äijillä ei kuietskaan ole rahaa maksaa elatusmaksuja.
        Ei niitä mummeleitakaan kuka tahansa pääse hoitamaan. On paljon nuoria ja lapsettomiakin hoitsuja joiden 6 räkänokkaa ei ole jatkuvasti sairaana!

• ................

Teetit kaavinnan viikolla 12. Tajuatko että se oli pieni elävä, liikkuva sikiö ts. lapsi. Jo 8:lla viikolla sikiöllä on kädet, jalat ja pieni sydän. Tappanut olet oman lapsesi...

• toinen palsta!

Tästä voi siirtyä keskustelemaan tuonne abortti palstalle, ei tuoda tätä tappo/murha fraasia tännekkin!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe