Voit vaihtaa matkustajien paikkoja hyteissä. Jos olet varannut enemmän kuin yhden hytin, niin systeemi on automaattisesti tehnyt hyttijaon. Voit muuttaa hyttijakoa nimien lisäämisen jälkeen Hyttijaon avulla. Avaa Hyttijako ja raahaa hiirellä matkustajia hytistä toiseen tai voit myös käyttää nimien vieressä olevia nuolia siirtämiseen (>/
Hyttijako-ohje
13
484
Vastaukset
- Helppoa kun osaa
Mitäs jos yksinkertaisitte jakaidsitte kortit uudestaan.
- ei onnaa
Paitsi että nykyjään edes Gracella ei ole erikseen hyttikortteja, vaan "lippu" (huomaa lainausmerkit) on samassa kortissa...
Aikoinaan vielä Silja Euroalla oli käytössä erilliset muoviset hyttikortit - Helppoa...
ei onnaa kirjoitti:
Paitsi että nykyjään edes Gracella ei ole erikseen hyttikortteja, vaan "lippu" (huomaa lainausmerkit) on samassa kortissa...
Aikoinaan vielä Silja Euroalla oli käytössä erilliset muoviset hyttikortitMitäs jos yksinkertaisitte jakaidsitte ne "liput" uudestaan.
- jepajee5
Helppoa... kirjoitti:
Mitäs jos yksinkertaisitte jakaidsitte ne "liput" uudestaan.
Ne on nimettyjä henkilökohtaisia lippuja.
Tarvitaan laivaan palatessa. - Mitä vaikeeta?
jepajee5 kirjoitti:
Ne on nimettyjä henkilökohtaisia lippuja.
Tarvitaan laivaan palatessa.No näytetään sitä lippua! Sillä pääsee laivaan.
Hei, mitä vaikeeta? - ei onnaa
Mitä vaikeeta? kirjoitti:
No näytetään sitä lippua! Sillä pääsee laivaan.
Hei, mitä vaikeeta?Se että nykyjään hyttikortti ja "lippu" on samassa... JOPA Gracella, vaikka sen pitäisi olla niin erilainen laiva
- Mitä vaikeeta?
ei onnaa kirjoitti:
Se että nykyjään hyttikortti ja "lippu" on samassa... JOPA Gracella, vaikka sen pitäisi olla niin erilainen laiva
No siinä ei ole mitään vaikeaa. Jokainen sai lipun ja jokainen käyttää lippua.
Ei mitään ongelmia. - Ei vaan onnaa
Mitä vaikeeta? kirjoitti:
No siinä ei ole mitään vaikeaa. Jokainen sai lipun ja jokainen käyttää lippua.
Ei mitään ongelmia.Niin, mutta jos vaihtaa hyttikortteja toisen kanssa, samalla tulee vaihtaneeksi "lippua"
- Ei ongelmia!
Ei vaan onnaa kirjoitti:
Niin, mutta jos vaihtaa hyttikortteja toisen kanssa, samalla tulee vaihtaneeksi "lippua"
So what?
Alkuun jokaisella oli lippu ja jaon jälkeen jokaisella on lippu.
Minä ongelma? - frefefrfwer
Ei ongelmia! kirjoitti:
So what?
Alkuun jokaisella oli lippu ja jaon jälkeen jokaisella on lippu.
Minä ongelma?Se että "liput" on nimikoituja jokaiselle erikseen
- Minä ongelma?
frefefrfwer kirjoitti:
Se että "liput" on nimikoituja jokaiselle erikseen
Ei se EAN-lukija katso muuta kuin lipun kelpoisuuden.
Jos lippu on kelpoinen, portti avautuu. - So what?
Minä ongelma? kirjoitti:
Ei se EAN-lukija katso muuta kuin lipun kelpoisuuden.
Jos lippu on kelpoinen, portti avautuu.Niin, mitä siitä sitten?
- Nyt tiedät
So what? kirjoitti:
Niin, mitä siitä sitten?
Sitten voitkin kävellä auenneen portin läpi ja jatkaa laivaan.
Nyt sitten sinäkin sen tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188