Nyt kun lumi on sulanut, on aukeilla paikoilla valtavasti ilotulitteiden jäännöksiä. Ihmetyttää ihmisten välinpitämättömyys etteivät ole korjanneet niitä pois ampumisen jälkeen.
Löysin mm. toistakymmentä pahvitötteröä parin neliön alueelta. Osa on täynnä ruosteen väristä jauhoa, osasta se on valunut maahan. Mitä se on, onko vaarallista eläimille?
Ilotulitteiden jäännökset
5
94
Vastaukset
- roskat pois
Oletpa tosi hönö, mutta keräile jätteet roskiin. On tosi vaarallista eläimille, jos ne tunkee sen persreijän kautta suoleen. Syötynä ei huolta mitään.
- Miljoonat hukassa
Joo, taidan olla hönö, kun en sinun hönöttelystä ymmärrä muuta kuin että ei ole huolta. Kerrohan suuressa viisaudessasi mitä se aine on. Sitähän myös kysyin.
Enkä aio ruveta roskia keräämään, sillähän sitä edesautetaan roskailijoita. Hoitakoon homman itse, jos ei muu auta, pistetään ilotulitteet kieltoon. - dcfvgbhnjmkiol
Miljoonat hukassa kirjoitti:
Joo, taidan olla hönö, kun en sinun hönöttelystä ymmärrä muuta kuin että ei ole huolta. Kerrohan suuressa viisaudessasi mitä se aine on. Sitähän myös kysyin.
Enkä aio ruveta roskia keräämään, sillähän sitä edesautetaan roskailijoita. Hoitakoon homman itse, jos ei muu auta, pistetään ilotulitteet kieltoon.Värit ilotulitulitteisiin saadaan eri metalleista. Lisäksi ajoaineena ja räjähteenä on ruutia.
http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/miten_hieno_ilotulitus_syntyy
- juu hönö olet
Sinun mielipiteillä ei kyllä mitään kielletä, ilotulitus on vanha perinteellinen juhlimistapa.
Maailmassa löytyy monenlaista jauhoa ja ilotulitteissa se liittyy joko ajopolttoaineeseen , tai värien tuottamiseen. Sen nyt tajuaa tyhmempikin, paitsi jos on hönön tasolla. - kipeä aloittaja
Näkyy ahdistavan joitakin mitä ihmeellisemmät asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818