Ilotulitteiden jäännökset

Miljoonat hukassa

Nyt kun lumi on sulanut, on aukeilla paikoilla valtavasti ilotulitteiden jäännöksiä. Ihmetyttää ihmisten välinpitämättömyys etteivät ole korjanneet niitä pois ampumisen jälkeen.

Löysin mm. toistakymmentä pahvitötteröä parin neliön alueelta. Osa on täynnä ruosteen väristä jauhoa, osasta se on valunut maahan. Mitä se on, onko vaarallista eläimille?

5

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roskat pois

Oletpa tosi hönö, mutta keräile jätteet roskiin. On tosi vaarallista eläimille, jos ne tunkee sen persreijän kautta suoleen. Syötynä ei huolta mitään.

• Miljoonat hukassa

Joo, taidan olla hönö, kun en sinun hönöttelystä ymmärrä muuta kuin että ei ole huolta. Kerrohan suuressa viisaudessasi mitä se aine on. Sitähän myös kysyin.

Enkä aio ruveta roskia keräämään, sillähän sitä edesautetaan roskailijoita. Hoitakoon homman itse, jos ei muu auta, pistetään ilotulitteet kieltoon.

• dcfvgbhnjmkiol
        Miljoonat hukassa kirjoitti:

Joo, taidan olla hönö, kun en sinun hönöttelystä ymmärrä muuta kuin että ei ole huolta. Kerrohan suuressa viisaudessasi mitä se aine on. Sitähän myös kysyin.

Enkä aio ruveta roskia keräämään, sillähän sitä edesautetaan roskailijoita. Hoitakoon homman itse, jos ei muu auta, pistetään ilotulitteet kieltoon.

Värit ilotulitulitteisiin saadaan eri metalleista. Lisäksi ajoaineena ja räjähteenä on ruutia.
        http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/miten_hieno_ilotulitus_syntyy

• juu hönö olet

Sinun mielipiteillä ei kyllä mitään kielletä, ilotulitus on vanha perinteellinen juhlimistapa.
      Maailmassa löytyy monenlaista jauhoa ja ilotulitteissa se liittyy joko ajopolttoaineeseen , tai värien tuottamiseen. Sen nyt tajuaa tyhmempikin, paitsi jos on hönön tasolla.

• kipeä aloittaja

Näkyy ahdistavan joitakin mitä ihmeellisemmät asiat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe