Ekaa kertaa Teneriffalle

rudis1

Moi, suunnittelemme turvallista pakettimatkaa lämpimään. Teneriffa on tällä hetkellä ykkös vaihtoehtomme. Playa de las Americas olisi todennäköisesti paikka mihin menisimme. Minkälaisia kokemuksia paikasta on kokeneemmilla matkailijoilla? Kiitos jo valmiiksi vastanneille!

20

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanninen

Hei! Playa de las Americas on perus siisti loma-alue Teneriffan eteläosassa. Americas sopii erittäin hyvin rantalomasta nauttimiseen. Suosittelen tutustumaan myös saaren pohjoisosiin sekä tulivuori Teideen. Lisää tietoa Teneriffasta sekä saaren eri osista voit selata vaikkapa täältä.

Tietoa ja kuvia Teneriffasta: http://www.teneriffa.suomalaisille.com

• Olen pitänyt

Americanisissa on mahtava meren rantaa pitkin kulkeva kävelytie, monta kilometriä pitkä ja Americas on saaren eteläosaa, eli aurinkovarminta aluetta, kiva paikka.

• nou nou

Harkitkaa nyt vielä.Teneriffa on täynnä ärsyttäviä sisäänheittäjiä, jotka pilaavat lomasi. Suosittelen Aasiaa!

• jr.

Jostakinhan se on aloitettava, eikä Playa de las Americas yhtään huono paikka ole.
      Siisti paikka, tosin kerjäläisiä ja jos jonkin sortin kaupustelijaa kyllä riittää, mutta ei kannata antautua keskustelemaan. Rantakatu on pitkä ja mukava kävellä, välillä voi poiketa vaikka delfiinipatsaiden kohdalla olevaan Cafe Pipoon juomaan cappucinot.
      Retkellä kannattaa käydä Comeralla, Teidella ja Loro Parkissa. Ei muuta kuin hyvää lomaa teille!

• Ansku 1

Tenerifen Playa de las Americas on ihan hyvä paikka ja Playa Olid on mukava huoneisto hotelli jossa asuimme juuri helmikuussa 2 viikkoa. Hotellin edessä on bussi pysäkit, joista pääsee bussilla lähtemään vaikka Los Cristianokseen asti ostoksille.Hyvää lomaa.

• kaffe kundi

Onko Cafe Pipoon joku suomalainen kahvila?

• yjtr

ON

• Fanabefani

Suosittelen Playa del DUQUEen seutua, ihana ranta ja ympäristö, etelä-Teneriffalla.

• IsoKoirasaariParempi

Teneriffa on huono kohde jos haet takuulämmintä. Teneriffalla tuulee aina. Etenkin joulukuu-helmikuu välinen aika on usein hyytävän kylmä ja sateinen. Nythän siellä on alkanut jo lämmentä. Paljon varmemman ja lämpimämmän loman saat naapurisaarelta Gran Canarialta.

• Mieleni tekis lähtee

Nyt on pakko kyllä olla eri mieltä IsoKoirasaariParempi nimimerkin kanssa. Itse kahdesti joulun ja puolet tammikuuta Teneriffan eteläpuolella viettäneenä tuo tuuli oli itse asiassa vain virkistävä. Lämpötilat oli viime joulun ja uudenvuoden aikaankin vähintään 25 joka päivä ja vain yhtenä päivänä ripsasi hieman vettä. Grand Canarialla oli tuolloinkin paljon viileämpää kun kaverit sieltä viestittelivät.
        Playa de las Americas on mukava paikka ja sieltä löytyy kaikkea koko perheelle. Oikein ihanaa lomaa teille rudis1!

• IVivaGranCanaria
        Mieleni tekis lähtee kirjoitti:

Nyt on pakko kyllä olla eri mieltä IsoKoirasaariParempi nimimerkin kanssa. Itse kahdesti joulun ja puolet tammikuuta Teneriffan eteläpuolella viettäneenä tuo tuuli oli itse asiassa vain virkistävä. Lämpötilat oli viime joulun ja uudenvuoden aikaankin vähintään 25 joka päivä ja vain yhtenä päivänä ripsasi hieman vettä. Grand Canarialla oli tuolloinkin paljon viileämpää kun kaverit sieltä viestittelivät.
        Playa de las Americas on mukava paikka ja sieltä löytyy kaikkea koko perheelle. Oikein ihanaa lomaa teille rudis1!

Et taida oikein tietää, mistä puhut.

Se on Gran Canaria EIKÄ Grand Canaria!

Ja kyseisellä saarella on MONTA erityyppistä seutua. Esimerkiksi saaren pääkaupungissa Las Palmasissa on lähes aina 3-5 astetta viileämpää kuin esimerkiksi Puerto Ricossa, mikä taas on koko Kanariansaarten aurinkovarmin ja lämpimin paikka!

• snobi
        IVivaGranCanaria kirjoitti:

Et taida oikein tietää, mistä puhut.

Se on Gran Canaria EIKÄ Grand Canaria!

Ja kyseisellä saarella on MONTA erityyppistä seutua. Esimerkiksi saaren pääkaupungissa Las Palmasissa on lähes aina 3-5 astetta viileämpää kuin esimerkiksi Puerto Ricossa, mikä taas on koko Kanariansaarten aurinkovarmin ja lämpimin paikka!

Ja samalla myös saarten kulahtanein paikka niin hotellien kuin ravintoloiden puolesta. Kaikille ei vaan pelkkä aurinko riitä!

• Riitta::x
        snobi kirjoitti:

Ja samalla myös saarten kulahtanein paikka niin hotellien kuin ravintoloiden puolesta. Kaikille ei vaan pelkkä aurinko riitä!

Puerto Ricon karnevaaleissa kulkueen muodostaa 200 juoppoa, Las Palmasissa 200 000 tanssivaa iloista ihmistä

• .........,,,,,,,,,,,
        Mieleni tekis lähtee kirjoitti:

Samaa mieltä, Teneriffan etelärannikko (los cristianos-playa de las americas-costa adeje) ovat todella aurinkovarmoja paikkoja, paljon tekemistä ja näkemistä ja erittäin lämmintä. Saaren pohjoisosa (puerto de la cruz - santa cruz) ovat huomattavasti viileämpiä mutta eteläosa on yhtä lämmin tai lämpimämpi kuin gran canaria.

• fc tenerife 1 div.

menkää ihmeessä etelä- tenelle
      puerto se la cruz ainut jos käy lorp parkissa
      ja saaren pääkaupungin santa cruz ja siitä pohj. noin 7 km missä
      upee ajettu hiekkaranta a la sahara
      ja pohj. osassa vehreää seutua
      kiemurat tiet kylläkin
      terv .
      www.lomalyly.suntuubi.com

• pöh!

Teneriffa on kyllä lämpimämpi kun Gran kanaria!

• k@ri

Molemmat paikat ovat junteille.

• thppe

Kanaria ei ole junteille vaan fiksuille ja sivystyneille ihmisille. Junttejen kanssa jos haluat viettää aikaa, niin lähde Thaimaaseen.

• loikku

Olen ollut sekä Playa De Las Americasissa että Puerto De La Cruzissa, jamolemma ton mukavia, joskin erityylisiä paikkoja. Molemmmissa tosii lämmintä ! Americasissa olimme Tammikuussa ja Cruzissa Lokakuussa. Paljon ostosmahdollisuuksia, Americasissa Siam Park vesipuisto ja Cruzissa Loro Park, mukava kävellä pitkin kaupunkia ja katsella paikkoja.

• loikkija69

Minä taas loikin Pattaylla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27