en oikein tiedä nainen

pystynkö

tähän..

28

935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 35n

mihin

• että mihin

kiinnostais kanssa?

• --N--

No ei tää olekka mitää järkevää :))

• näillä mennään

Ei oo pakko jos ei taho

• ettästiedät

Päätös on sinun.

• En minäkään

tilanteesta pidä.. siis tästä palstailusta - haluaisin nähdä hänet. En vaan ole varma hänen tunteistaan, onko yhtä vahvat. Ei ole mitään konkreettista näyttöä siitä, että minusta edes pitäisi. Itsesäälin, epäuskon ja v*tutuksen välimaastossa ollaan vissiin tänään.

• ymmärrän sinuakin

mutta jotenkin tämä ei tunnu menevän ihan oikein näin.. tuntuu tavallaan että tekisin väärin kaikkia miehiä sodissa kaatuneita miehiä kohtaan näinä tasa-arvon aikoina jos tässä ei mitään ratkaisua ole neuvoteltavissa.. ei miesten nyt ihan kaikkeen pidä suostua ei millään pahalla.. ainakin neuvotella pitäisi.

• jos olet just hän

mihin? minuunko? mikset voi? yhdessä pystyy mihin vaan.

• Mä kannustan

Kyl sä pystyt vetää sen kilon viina pullon kerralla alas kurkustasi! Anna mennä!! go!go!go!go!go!

• tarkennatko hieman

miksi et pystyisi?

• aborgi

Ei sulta kukaan oo mitään vaatinutkaan, eli ei sun tarvii pystyä mihinkään.

• niin se käy

Heilautan pitkiä hiuksiani kun astun baariin pitkine säärineni. Istun baaritiskille ja luon cowboyn suuntaan kohtalokkaan katseen. Hän tulee luokseni ja sanon: Sun luo vai motelliin beibi?

• kun pitäis

just nimenomaan tietää se että mitä tässä hommassa nyt vaaditaan!

• 1+9

Jos on tunnetta, niin se riittää aikas pitkälle :-)

• eipä ole palstaa
        1+9 kirjoitti:

Jos on tunnetta, niin se riittää aikas pitkälle :-)

pidemmälle riittänyt..

• tarkoitti ed.
        eipä ole palstaa kirjoitti:

pidemmälle riittänyt..

No IRL tietenkin!!

• no minkäs takia
        tarkoitti ed. kirjoitti:

No IRL tietenkin!!

itse sitten täällä kirjoitat jos hommat on irlissä? haloo nyt naiset oikeesti..

• et oo
        no minkäs takia kirjoitti:

itse sitten täällä kirjoitat jos hommat on irlissä? haloo nyt naiset oikeesti..

tosissasi!!!!????
        Täällä saa puhua vain ja ainoastaan suomi24 tapahtumista??!!
        "mitä tehdä ku mun pullat ei onnistu, siis mun nettipullat tietty, ei oikeesti hei" WTF, mikä logiikka? Ihan oikeasti, selitä?

• no on se
        et oo kirjoitti:

tosissasi!!!!????
        Täällä saa puhua vain ja ainoastaan suomi24 tapahtumista??!!
        "mitä tehdä ku mun pullat ei onnistu, siis mun nettipullat tietty, ei oikeesti hei" WTF, mikä logiikka? Ihan oikeasti, selitä?

nyt vähän epäilyttävää jos ihmiset keskustelee vaa täällä jos kiinnostusta ja kaikkee on molemmin puolin. "saahan täällä nyt kirjoitella...ei täällä ole kuitenkaan se oikea hlö..." sitten kuitenkin kirjoitetaan toiselle ja välillä heitetään jotain että "joo kyllä minuakin vituttais jos naiseni jättäis pienen takia..." noin naiset :D

• Sulla taitaa
        no on se kirjoitti:

nyt vähän epäilyttävää jos ihmiset keskustelee vaa täällä jos kiinnostusta ja kaikkee on molemmin puolin. "saahan täällä nyt kirjoitella...ei täällä ole kuitenkaan se oikea hlö..." sitten kuitenkin kirjoitetaan toiselle ja välillä heitetään jotain että "joo kyllä minuakin vituttais jos naiseni jättäis pienen takia..." noin naiset :D

olla jokin kytkentä hiukan eri tavoin, kuin meillä muilla. Olen pahoillani. Mutta ihan omaksi parhaaksesi sun ei varmastikaan kannattaisi täällä olla..

• ei täällä
        Sulla taitaa kirjoitti:

olla jokin kytkentä hiukan eri tavoin, kuin meillä muilla. Olen pahoillani. Mutta ihan omaksi parhaaksesi sun ei varmastikaan kannattaisi täällä olla..

nyt pitäisi kenenkään muunkaan olla. helpoin tapa on vedota yhden mielenterveyteen ja lynkata tämä porukalla kuin hyväksyä totuus kuinka epäinhimillistä koko touhu on.

• Ei ollutkaan
        ei täällä kirjoitti:

nyt pitäisi kenenkään muunkaan olla. helpoin tapa on vedota yhden mielenterveyteen ja lynkata tämä porukalla kuin hyväksyä totuus kuinka epäinhimillistä koko touhu on.

kyse mielenterveydestä, vaan kytkennöistä. Jos ei ymmärrä tietynlaisia nyansseja. Mutta turha sitä koittaa sinulle avata?
        Hyvät jatkot anyway.

• no kerro sitten
        Ei ollutkaan kirjoitti:

kyse mielenterveydestä, vaan kytkennöistä. Jos ei ymmärrä tietynlaisia nyansseja. Mutta turha sitä koittaa sinulle avata?
        Hyvät jatkot anyway.

tyhmälle. avaa minulle kuinka täällä tulkitaan viestejä. valaise minua minä vuoksi olisin väärässä. kerro jotain minusta.

• Itku pitkästä ilosta

Mä en pysty ainakaan. Rikki ja palasina saman tien kun selkänsä käänsi.

• Ok eukko

Ei sun tarvii. Sori kauheesti. En mä taaskaan pahalla.Oikeesti ei oo pakko. Sanon "tee mitä lystäät" sillain pahalla, mut vink, vink.

• joku vaan

Itse saan palstasta/palstailusta säännöllisin väliajoin tarpeekseni. Kaikkein kaukaisimmalta ja pöhköimmältä tää touhu tunuu silloin, kun olen juuri ollut oikein keskittyneenä oikeaan työntekoon. Siinä ei ajatukset harhaile mihinkään. Silloin aina ihmettelen, miten ihmeessä en pääse tästä kokonaan eroon.

• Tiedän tunteen

Sama tunne.

• kuin myös
        Tiedän tunteen kirjoitti:

Sama tunne.

sama täällä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2178
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      87
      1283
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1110
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      59
      1071
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe