Kuinka työtön pärjää nykypäivänä? Onko tukia helppo saada ?
Kuinka työtön pärjää?
10
350
Vastaukset
- Trolli1
Hyvin pärjää, eikä työnteko rasita. Tukien saanti riippuu puhelahjoista. Sossu maksaa meille jopa netin, että päästään trollailemaan tänne.
- kyyttääjä
Kukahan siellä sossun viereisessä pusikossa kyttäilee ja runkkaa? Sellainen ruskeatakkinen normaalivartaloinen noin kuuskymppinen äijä.
- Sospum
Pärjää hienosti,eikä ole kiiremihkää.Kelasta asuntotuki,sossusta lisää asumiskuluihin jota kelan tuki ei kata.Lisäksi sossu maksaa netin,puhelinkulut,lehtitilauksen,lääkkeet ja muun pakollisen.Harkinnanvaraisena apuna voit saada huonekalut,pesukoneen,jne.Jos sinulla lapsia saat vapautusta elatus maksuista.Ansiosi voi näiden etujen jälkeen olla jopa 2000e kuussa nettona.Tyhmä töitä tekee,viisas pääsee vähemmällä.
- xxxxxxxxxxxxx
Ei varmasti maksa puhelin eikä nettikuluja, lehtitilauksista puhumattakaan.
Ei kannata provosoida turhan päiten
- työtön jumalan armos
Saako ihan tosissaan noi kaikki? Hitto minä olen tässä omillani vaan ollu työttömänä.
- duunari2
Se on totta että työttömillä menee hyvin .On varaa sellaisiin turhamaisuuksiin mihin minulla työssä käyvällä ei ole varaa.
- laskelmoija
Se on työssäkäynti nykyään niin pirun kallista ja aikaa vievää puuhaa, että sitä ei huonolla palkalla kannata tehdä.
- työtön rules
Minä työtön ostin uuden television ja auton viime kuussa audin ja työttömänä on nyt hauskaa kun aurinko paistaa saa olla paljon ulkona ja pilkillä.
- mitää tukiaisia
Minä työtön ostin vuoden vanhan V8 Mersun ja kulkee tasaseen, mökillekkin pitäis alkaa tekeen remonttia ja kotipihaan laitattaa asfaltti.
- gzsgeggg
Sillä runkkarilla oli moottorisaha toisessa kädessä ja kulli toisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?512366Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411153Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755075Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss453056Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082779Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132148Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935