harrastaisi larppausta olen 30 mies. Harrastan siis larppausta, roolihahmoni on ritari Ivan Nightowl, joskus hahmoni on myös vesiihiisi Waldemor.
Lähtisitkö joskus kanssa sihisemään kiven päälle? Onko teistä outoa että mies yli 30 vuotiaana harrastaa leikkejä metsän siimeksessä pikkupoikien kanssa?
Asiallisia vastauksia kiitos.
Ivan Nightowl
Miten suhtautuisitte
17
292
Vastaukset
- sir greyguuug
Haittaisiko sinua jos minun roolihahmoni nimi olisi Iivana ruskea?
- lady Elenor
Mieluummin näin kuin baarissa ryyppäämässä, kuule sinä pilkkaaja.
- SirNightowl
lähtisimmekö retkelle, voisin näyttää missä excalibur on, varokaamme matkalla pahamaineisia hobitteja... Suojelen sinua miekallani jonka tein styroxista.
- on mulkin miekka
SirNightowl kirjoitti:
lähtisimmekö retkelle, voisin näyttää missä excalibur on, varokaamme matkalla pahamaineisia hobitteja... Suojelen sinua miekallani jonka tein styroxista.
Heittäydyn syliisi, oi tuntematon sankarini.
- ladyCopperheart
Muru. Jätä nyt se Kummelin kattominen vähemmälle. Nukkumaanmenoaika!
- Hyvää yötä
ja kauniita unia :)
- öööh...
Jaa-a enpä ole ikinä tuota miettinyt...
http://www.youtube.com/watch?v=yk2vR8w2sjc- Larppauksesta
hyötyäkin!Voin kertoa omakohtaisen tarinan olen siis mies ikää päälle 30. Olin tilanteessa jossa naiseni rakastui barbaariin, katsoin parhaaksi puolustaa naiseni kunniaa, työni puolesta sain selville missä tämä barbaari asuu, puin päälleni ritariasun, otin mukaan parhaimman miekkani, asetuin hänen pihan puskaansa asemiin. Muutaman tunnin päästä tämä pahuksen kyläseppä tuli kotiin, katsoin tilaisuuteni koittaneen, huusin keskiaisella-kielellä "azruziumpion" kuolema ja juoksin häntä kohti miekka kädessä! Pahuksen barbaari reagoi nopeasti ja iski minua nyrkillä kasvoihin. Heräsin kahden tunnin päästä ruusupuskasta, miekkani oli katkottu, silmälasini hajalla, lisäksi sain aivotärähdyksen ja olin virtsannut housuuni. Mutta tajusipas barbaari jättää linnanneitoni rauhaan. Kun pääsin kotiin minua juhlittiin sankarina, Merlin oli leiponut pannukakkua rohkeuteni kunniaksi, myös linnanneito lopetti barbaarin haikailun....
- Reps Lol
Larppauksesta kirjoitti:
hyötyäkin!Voin kertoa omakohtaisen tarinan olen siis mies ikää päälle 30. Olin tilanteessa jossa naiseni rakastui barbaariin, katsoin parhaaksi puolustaa naiseni kunniaa, työni puolesta sain selville missä tämä barbaari asuu, puin päälleni ritariasun, otin mukaan parhaimman miekkani, asetuin hänen pihan puskaansa asemiin. Muutaman tunnin päästä tämä pahuksen kyläseppä tuli kotiin, katsoin tilaisuuteni koittaneen, huusin keskiaisella-kielellä "azruziumpion" kuolema ja juoksin häntä kohti miekka kädessä! Pahuksen barbaari reagoi nopeasti ja iski minua nyrkillä kasvoihin. Heräsin kahden tunnin päästä ruusupuskasta, miekkani oli katkottu, silmälasini hajalla, lisäksi sain aivotärähdyksen ja olin virtsannut housuuni. Mutta tajusipas barbaari jättää linnanneitoni rauhaan. Kun pääsin kotiin minua juhlittiin sankarina, Merlin oli leiponut pannukakkua rohkeuteni kunniaksi, myös linnanneito lopetti barbaarin haikailun....
repesin totaalisesti :DD
- Sama kävi
Reps Lol kirjoitti:
repesin totaalisesti :DD
Täälläkin.
- linnanneitosi:)
Larppauksesta kirjoitti:
Ihana olet. Olet todella hyvä tuossa larppauksessa.
- eiprivatepropertylle
Tiedän jotain jousiaseista, mutta ovat hieman erilaisia eli pumppuhaulikon mug-shot tehoisia. Larppauksesta en tiedä, voihan tuollainenkin olla hauska laji sinänsä kun ei vain eksy luvattomille alueille.
- karppijarppi
tarkoitat varmaankin karppausta, kirjoitusvirhe? vaiko sittenkin hörppäystä? ;)
- 1 mielipide
Larppaaminen varmaan tosi hauskaa. Itse en ole koskaan kokeillut edes. Tekisi mieli kokeilla.
- koiruli(n)
Parempi se kun istua baareissa juomassa. Mutta jotenkin tulisi tunne etten olisi samalla aaltopituudella larppaajan kanssa. Tiiä sitte... Koiraihmisenä koen tulevani paremmin toimeen koiraihmisten kanssa kun koirattomien :) Jokin suuri yhdistävä tekijä on oltava.
- En mäkään
ole larpannut koskaan, mun mielestä se on vaan aika hauska skenaario kun aikuiset miehet juoksee black horset jalassa ja miekat kourissa metsässä, yksi sihisee kuin vesihiisi jne. Hauska mielikuva ;D
- kivaa on
Minun hahmoni on Lucifer. Niin ja olen Supon operatiivinen johtaja Lapissa ja kohta itse Puolustusministerin neuvonantaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623