Miten suhtautuisitte

naiset jos miehenne

harrastaisi larppausta olen 30 mies. Harrastan siis larppausta, roolihahmoni on ritari Ivan Nightowl, joskus hahmoni on myös vesiihiisi Waldemor.

Lähtisitkö joskus kanssa sihisemään kiven päälle? Onko teistä outoa että mies yli 30 vuotiaana harrastaa leikkejä metsän siimeksessä pikkupoikien kanssa?

Asiallisia vastauksia kiitos.

Ivan Nightowl

17

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sir greyguuug

Haittaisiko sinua jos minun roolihahmoni nimi olisi Iivana ruskea?

• lady Elenor

Mieluummin näin kuin baarissa ryyppäämässä, kuule sinä pilkkaaja.

• SirNightowl

lähtisimmekö retkelle, voisin näyttää missä excalibur on, varokaamme matkalla pahamaineisia hobitteja... Suojelen sinua miekallani jonka tein styroxista.

• on mulkin miekka
        SirNightowl kirjoitti:

lähtisimmekö retkelle, voisin näyttää missä excalibur on, varokaamme matkalla pahamaineisia hobitteja... Suojelen sinua miekallani jonka tein styroxista.

Heittäydyn syliisi, oi tuntematon sankarini.

• ladyCopperheart

Muru. Jätä nyt se Kummelin kattominen vähemmälle. Nukkumaanmenoaika!

• Hyvää yötä

ja kauniita unia :)

• öööh...
      • Larppauksesta

hyötyäkin!Voin kertoa omakohtaisen tarinan olen siis mies ikää päälle 30. Olin tilanteessa jossa naiseni rakastui barbaariin, katsoin parhaaksi puolustaa naiseni kunniaa, työni puolesta sain selville missä tämä barbaari asuu, puin päälleni ritariasun, otin mukaan parhaimman miekkani, asetuin hänen pihan puskaansa asemiin. Muutaman tunnin päästä tämä pahuksen kyläseppä tuli kotiin, katsoin tilaisuuteni koittaneen, huusin keskiaisella-kielellä "azruziumpion" kuolema ja juoksin häntä kohti miekka kädessä! Pahuksen barbaari reagoi nopeasti ja iski minua nyrkillä kasvoihin. Heräsin kahden tunnin päästä ruusupuskasta, miekkani oli katkottu, silmälasini hajalla, lisäksi sain aivotärähdyksen ja olin virtsannut housuuni. Mutta tajusipas barbaari jättää linnanneitoni rauhaan. Kun pääsin kotiin minua juhlittiin sankarina, Merlin oli leiponut pannukakkua rohkeuteni kunniaksi, myös linnanneito lopetti barbaarin haikailun....

• Reps Lol
        Larppauksesta kirjoitti:

hyötyäkin!Voin kertoa omakohtaisen tarinan olen siis mies ikää päälle 30. Olin tilanteessa jossa naiseni rakastui barbaariin, katsoin parhaaksi puolustaa naiseni kunniaa, työni puolesta sain selville missä tämä barbaari asuu, puin päälleni ritariasun, otin mukaan parhaimman miekkani, asetuin hänen pihan puskaansa asemiin. Muutaman tunnin päästä tämä pahuksen kyläseppä tuli kotiin, katsoin tilaisuuteni koittaneen, huusin keskiaisella-kielellä "azruziumpion" kuolema ja juoksin häntä kohti miekka kädessä! Pahuksen barbaari reagoi nopeasti ja iski minua nyrkillä kasvoihin. Heräsin kahden tunnin päästä ruusupuskasta, miekkani oli katkottu, silmälasini hajalla, lisäksi sain aivotärähdyksen ja olin virtsannut housuuni. Mutta tajusipas barbaari jättää linnanneitoni rauhaan. Kun pääsin kotiin minua juhlittiin sankarina, Merlin oli leiponut pannukakkua rohkeuteni kunniaksi, myös linnanneito lopetti barbaarin haikailun....

repesin totaalisesti :DD

• Sama kävi
        Reps Lol kirjoitti:

repesin totaalisesti :DD

Täälläkin.

• linnanneitosi:)
        Larppauksesta kirjoitti:

Ihana olet. Olet todella hyvä tuossa larppauksessa.

• eiprivatepropertylle

Tiedän jotain jousiaseista, mutta ovat hieman erilaisia eli pumppuhaulikon mug-shot tehoisia. Larppauksesta en tiedä, voihan tuollainenkin olla hauska laji sinänsä kun ei vain eksy luvattomille alueille.

• karppijarppi

tarkoitat varmaankin karppausta, kirjoitusvirhe? vaiko sittenkin hörppäystä? ;)

• 1 mielipide

Larppaaminen varmaan tosi hauskaa. Itse en ole koskaan kokeillut edes. Tekisi mieli kokeilla.

• koiruli(n)

Parempi se kun istua baareissa juomassa. Mutta jotenkin tulisi tunne etten olisi samalla aaltopituudella larppaajan kanssa. Tiiä sitte... Koiraihmisenä koen tulevani paremmin toimeen koiraihmisten kanssa kun koirattomien :) Jokin suuri yhdistävä tekijä on oltava.

• En mäkään

ole larpannut koskaan, mun mielestä se on vaan aika hauska skenaario kun aikuiset miehet juoksee black horset jalassa ja miekat kourissa metsässä, yksi sihisee kuin vesihiisi jne. Hauska mielikuva ;D

• kivaa on

Minun hahmoni on Lucifer. Niin ja olen Supon operatiivinen johtaja Lapissa ja kohta itse Puolustusministerin neuvonantaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11467
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9940
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5619
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2623
    Aihe