Ensin luulin että sinä täällä minua kaipaat ja että tajusit minun täällä myöskin olevan. Luulin että epäilit että sinua ehkä täällä kaipaan niinkuin kaipaankin.
Sitten minulle iski kiukku ja viha. Jos olet täällä ja tunnistanut minut niin miksi sitten et ota yhteyttä minuun!!
Sen jälkeen ajatukset risteili viikkoja sekavassa tilassa epäilyn ja varmuuden välillä. Olitkohan se ollenkaan sinä täällä? Mielikuvitustani vain.. vai onko?
Tänään kuitenkin tiivis katseesi ja se miten seurasit tekemisiäni..(niin.. aivan oikein. kyllähän minä sen huomasin.) ..Katseesi sai epäilyn.. mitäs jos sittenkin kaipaat minua ja haluat minut? Jos sittenkin tunnistin sinut täältä ja sinä minut?
Voikohan ihminen enää enempää kuutamolla olla!
Jos se olet sittenkin sinä..
22
459
Vastaukset
- Hei oliko
sulla tänään hiukset silleen kivasti nutturalla? :)
Ei mulla ole sun sukunimeä, että saisin numerosi jostain. - Kaikella ystäväl.
Älä nyt hyvä ihminen tee mitään päätelmiä perustuen tähän palstaan.
Jos ei suoraan uskalla kertoa/kysyä, niin voihan sitä pikkuhiljaa varovaisesti ujuttautua lähemmäs ja katsoa mihin johtaa ihan kaikessa rauhassa. - voiko tämä mies
enää tän enempää John Lennon olla . . . .
- Darling..
You better get yourself together!
- olitko sinä:/
Niin..
olin.. Mihin aikaan nähtiin?
- Kyyninen Kyllikki
Voi meenny. Kulmakarvojesi asento paljasti sinut, olet ehkä palstaprovo. Nämä vaan huononee. Aika kulunu aihekin.
- jaksa katkeruutta
aika aidolta kuulostava provo.. kuka puhuu peloistaan, vihastaan, epävarmuudestaan ja epäilyistään jos on provo?
Taitaa nyt joku vaan olla kyllästynyt ja katkera. mee nukkuun. huomenna on päivä uusi ja ehkä sun naamas on vähemmän vinkurassa silloin. - Kyyninen Kyllikki
jaksa katkeruutta kirjoitti:
aika aidolta kuulostava provo.. kuka puhuu peloistaan, vihastaan, epävarmuudestaan ja epäilyistään jos on provo?
Taitaa nyt joku vaan olla kyllästynyt ja katkera. mee nukkuun. huomenna on päivä uusi ja ehkä sun naamas on vähemmän vinkurassa silloin.Usko, se on provo.
- mitä nyt teen?
Hänkö se mua täällä haukkui? No ei kai? No kyllä vain. Voi ei!
- ette erota totuutta
tuo yllä oleva on provo
- 5+9
Mitä, senkö naapurin miehen haukkui?
- Sen nyt näkee
ette erota totuutta kirjoitti:
tuo yllä oleva on provo
Aloitus on myös. Toi sun ylempi nyt oli ilmiselvä.
- ap.
Sen nyt näkee kirjoitti:
Aloitus on myös. Toi sun ylempi nyt oli ilmiselvä.
Voi rakas ihminen kun ei ollut provo. Olisikin ollut. Mieleni kaaos on sen verran kova että tämä olisi jo kiva jos olisi provo. Täätlä pitää pysyä poissa. Ensinnäkin siksi että itku tuli kun luki näitä herjoja provosta. eikitte ihmisten aidoilla tunteilla katkeruuttanne. Se tuntuu tosi pahalta kun siirrätte oman pahan olonne r´tahallaan toisten niskaan. ihan kuin sitä surua ei olisi jo omastakin takaa. en halua sun pahaa oloa. pidä itselläs. en huoli sitä.
toisekseen täällä nousee toivo liian korkeaksi ja sitten alkaa masentaan kun tajuaa että se on vaan omaa luuloa.
miten täällä onkin näin paljon katkeria ihmisiä. olen pettynyt tämän paikan tasoon.
näin tämän miehen töissä. olemme työkavereita eri yksiköissä mutta samassa firma. - Oikeesti nyt
ap. kirjoitti:
Voi rakas ihminen kun ei ollut provo. Olisikin ollut. Mieleni kaaos on sen verran kova että tämä olisi jo kiva jos olisi provo. Täätlä pitää pysyä poissa. Ensinnäkin siksi että itku tuli kun luki näitä herjoja provosta. eikitte ihmisten aidoilla tunteilla katkeruuttanne. Se tuntuu tosi pahalta kun siirrätte oman pahan olonne r´tahallaan toisten niskaan. ihan kuin sitä surua ei olisi jo omastakin takaa. en halua sun pahaa oloa. pidä itselläs. en huoli sitä.
toisekseen täällä nousee toivo liian korkeaksi ja sitten alkaa masentaan kun tajuaa että se on vaan omaa luuloa.
miten täällä onkin näin paljon katkeria ihmisiä. olen pettynyt tämän paikan tasoon.
näin tämän miehen töissä. olemme työkavereita eri yksiköissä mutta samassa firma.Suutut vieraille ihmisille keskustelupalstoilla, kun he päättelevät kirjoituksesi olevan provokirjoitus sen sisällön perusteella. Suutut työkaverillesi (ex/ihastus?) kun epäilet hänenkin kirjoittelevan palstalla eikä kertovan sinulle siitä. Teet johtopäätöksiä hänen katseestaan. Miltä tämä nyt kuulostaa?
- yksin taistelen
ap. kirjoitti:
näin tämän miehen töissä. olemme työkavereita eri yksiköissä mutta samassa firma.Minäkin löysin täältä itseni häväistynä ja pilkattuna sen taholta johon kerran ihastuin ja hänen kavereidensa.
- ap.
Oikeesti nyt kirjoitti:
Suutut vieraille ihmisille keskustelupalstoilla, kun he päättelevät kirjoituksesi olevan provokirjoitus sen sisällön perusteella. Suutut työkaverillesi (ex/ihastus?) kun epäilet hänenkin kirjoittelevan palstalla eikä kertovan sinulle siitä. Teet johtopäätöksiä hänen katseestaan. Miltä tämä nyt kuulostaa?
miltä kuulostaa se että sinä teet vääriä johtopäätöksiä nyt itse. Meillä on historiaa taustalla jo ennestään. hän on sanonut rakastavansa minua noin 4 kk takaperin mutta olin silloin varattu. en uskalla nyt ottaa asiaa uudelleen puheeksi kun olen vapaa.. mutta katseet näyttää siltä.
ja älä laita omaa ilkäyttä mun syyksi! sinä olet kateellinen koska j
olet menettänyt toivosi ja haluat lannistaa muutkin tietämättä edes kaikkea toisen ihmisen tilanteesta! - 7+8
ap. kirjoitti:
miltä kuulostaa se että sinä teet vääriä johtopäätöksiä nyt itse. Meillä on historiaa taustalla jo ennestään. hän on sanonut rakastavansa minua noin 4 kk takaperin mutta olin silloin varattu. en uskalla nyt ottaa asiaa uudelleen puheeksi kun olen vapaa.. mutta katseet näyttää siltä.
ja älä laita omaa ilkäyttä mun syyksi! sinä olet kateellinen koska j
olet menettänyt toivosi ja haluat lannistaa muutkin tietämättä edes kaikkea toisen ihmisen tilanteesta!Ihan nyt vaan vihjeenä, ei ole katkeruutta tai muutakaan toisten toivon viemistä taustalla tässä. Kukaan ei tahdo sulle pahaa ja toivottavasti tämä palstaharha menee pian ohi. Hyvä jatkoa.
- vähän ajattelinkin
yksin taistelen kirjoitti:
Minäkin löysin täältä itseni häväistynä ja pilkattuna sen taholta johon kerran ihastuin ja hänen kavereidensa.
Taisit antaa hänelle pakit?
- Niin minäkin löysin
yksin taistelen kirjoitti:
Minäkin löysin täältä itseni häväistynä ja pilkattuna sen taholta johon kerran ihastuin ja hänen kavereidensa.
Niin häväistynä, pilkattuna, loukattuna ja raadeltuna, juuri hänen taholtaan. Se sai
vetäytymään syvälle kuoreen, jokainen paha sana oli moukarin isku sydämeen.
- sekopää
Tuttua on. Näköjään en ole ainoa, etkä sinäkään ;)
- Rohkeutta nyt!
Jos kerran olet vapaa, ja hänkin on, ja tiedät hänen aiemmista tunteistaan, niin toimi! Kysymällä se selviää, ei tänne palstalle kannata sinun tapauksessasi jäädä seikkailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708