Kerrohan minulle puolestasi rehellisesti mistä olet vihainen, ymmärrän kyllä vähemmälläkin. Miksi olet oikeasti täällä?
Hyviä Unia
9
95
Vastaukset
- rehellisesti1
Olen pettynyt sinuun, kohtelit minua kuin ilmaa vaikka väitit että olen tärkeä. Ei aina voi mennä niin, että toinen vie ja toinen vikisee. Yritin sua varoittaa viesteillä aiemmin... Olen täällä koska kaipaan helvetin paljon sinua!
- rehellisyyttäsitten
ja sinä olet?
- rehellisyyttäsitten
rehellisyyttäsitten kirjoitti:
ja sinä olet?
Nyt on leikit leikitty, joten jos haluatte asiaa täällä selvittää, niin tehdään sitten niin.
- rehellisesti1
rehellisyyttäsitten kirjoitti:
Nyt on leikit leikitty, joten jos haluatte asiaa täällä selvittää, niin tehdään sitten niin.
ei tämä oo oikea paikka selvittää mitään, mutta minä en ole se joka ottaa yhteyttä
- Eipä muuta
En ole vihainen kenellekään.
Ikävä iskee aika usein ja kovalla kädellä. - Yön hetkeen,
uneen syliin, hyvää yötä.
ps. Keneltä kysyt tuosta vihaisuudesta?
Kerro ettei jokainen epäile syyttä itseään mistää olemattomasta vihaisuudesta. - yx koooo
Ei vihaa, vaan kaipausta ja surua.
- vahingossahirviöitä
Joo hyvien unien toivottaminen on aina mukavaa... joskus voi tulla myös hirviöuniakin vahingossakin.
- Olikohan viime yönä
mulla hirviöunien yö?
Jossakin olin missä ihmiset kirjoitteli lyijykynillä johonkin testiin mielipiteitään ja vastauksiaan, niin minä keräilin heiltä kyniä pois ja vein ne toisille vastaajille. Aivan hassua se ainakin oli, ja jokainen tuijotti mua, mitä ei todella tarvitse ihmetelläkkään ;o).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573