Olen ajatellut pitää pienen jumppa/tanssituokion lapsiryhmälle (ikä; 3-5), mutta törmäsin yllättävään ongelmaan; nämä lapset joita olen hoitanut lähes 2-3 vuotta, eivät enään tykkää "lapsellisista lastenbiiseistä" :D
Tavallaan ihan ymmärrettävää - eihän niitä kukaan jaksa kuunnella 24/7 :D
Eli kysymys olisi; tietääkö kukaan mitään menevempiä biisejä lapsille, jotka EIVÄT olisi "lapsellisia"? Bonusta vielä jos ne ovat ruotsinkielisiä, mutta ei mikään must have :) Yksi olisi ehkä Smurffi-hitit...?
Jotkut pojat puhuvat Robinista (Frontside Ollie, Boom Kah..), ja "Gangnam Style" oli aika pop tuossa syksyllä :D Voiko näitä esimerkiksi soittaa? Itse pienenä kuuntelin Elvistä ja Nirvanaa, eli ei IHAN "lapsiystävällistä" nykyajan normien mukaan...
Onko kellään muita ehdotuksia? :)
Musiikkia lapsille
Rock 'n roll täti
4
202
Vastaukset
- Maailma muuttuu
Hevisaurusta kehiin. Ei nyky kekarat enään hämähäkki laulele.
- lapsonenx2
Mites Fröbelin palikat? Meillä lapset ainakin niitä tykkäävät kuunnella.
- pph.6
Meillä niin omat kuin hoitolapsetkin lähes kaikki ovat hurahtaneet Robiniin, osaavat sanatkin ulkoa :)
- päiväkotilainen
Kyllä meillä ainakin youtubesta soitetaan Robinia, Cheekia, Tuulia ym. Mutta myös smurffeja, Risto Räppääjän musiikkia, Pikkuoravia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843442- 252033
- 1941941
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3421329Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell861303Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12945- 82943
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790