Kaipaan sinua. En ole lopettanut, en luovuta, katson loppuun asiat. Tässä on jotain niin kohtalonomaista että asiat vain väkisin menee eteenpäin. Jos yrittäisi pysäyttää niin pysähtyisi kaikki muukin. En tiedä mihin tämä johtaa mutta aavistukseni ovat yleensä osuneet kohdalleen.
Tunnustus
21
977
Vastaukset
- laitatko
Kenelle?
- antaa sitten
kuuluua jotain merkkejä siitä häh.. ei tässä kukaan mikään narri ole.
- väsy väsy on
Meni sitten miehelle, naiselle, hermafrodiitille, ihan sama. Samaten mielenvaltaajani, en pysty jatkamaan eteenpäin ennen sen kuvion selvenemistä. Öty
- diibadaabadoo
No se pitää selvittä ja pian sitten kans.
- ei nää hommat
tässä ilmapiirissä selkene. kirjoitti mitä hyvänsä.. mulla on selkeä kanta tässä hommassa jossa kaikkeen en alennu. naiset ovat täällä jo kiristävässä asemassa joten saa antaa kuulua sitten mistä kenkä puristaa. nyt neuvotellaan kuulkaas. ai tuliko tämä jotenkin uutena asiana....
- etiä päin sano mummo
Me miehet ollaan putkiaivoja, se on joo tai ei, ja jos ei kuulu, niin se on ei, ja morjes, matka jatkuu.
- respektii!
mummo on kova jätkä...
- valota vähän
Mitä sä aavistat?
- ketjun aloittaja
sielujen sympatiaa :) yleensä naisten juttuja tällaiset intuitiot, miehet on katseen vankeja. Mutta ei ole jälkimmäinenkään tullut tielle.
- iltaa vaan
Siis tarkennatko, mitä aavistelet, mitä tulee tapahtumaan joskus?
- vaalea karkulainen
Mä oon lukenut tän aloituksen nyt pari kertaa ja on kyllä ajatuksia herättävä teksti.
Toivottavasti sun aavistus on hyvä ja toteutuu vielä joskus. - Pohdintaa
Itse katson myös asiat loppuun asti.Tästä jutusta en voi perääntyä.Tämä tuntuu mun mielestä niin aidolta.En aio kuitenkaan hätiköidä.Onhan meillä vielä aikaa.En halua pelästyttää sinua. Muuta en halua niin paljon,kuin saisin olla sun vieressä ja jutella sun kanssa.Toivottavasti se vielä onnistuu.Näyttää siltä,että käyttäydymme kuin teinit,vaikka olemme kyllä ihan jotain muuta.Henkisesti olen jotenkin ajatellut sitä vääjäämätöntä,joka on varmasti edessä jos meistä tulee jotain.Toivottavasti olet huomannut kiinnostukseni.Mielestäni olen jo sua niin paljon katsellut.Jotain nimetöntä viestiäkin yritin sulle laittaa.Toivottavasti arvasit,että minä sen laitoin.Tämmöistä se R teettää.Tämä oli mieheltä naiselle.
- Siikru
Ei teillä ole minkäänlaista tulevaisuutta. Perustat muihin asioihin kuin häneen. Unohda. Rikoit kaiken, ei kukaan järkevä anna sellaista anteeksi.
- palstan pelastus
Siikru kirjoitti:
Ei teillä ole minkäänlaista tulevaisuutta. Perustat muihin asioihin kuin häneen. Unohda. Rikoit kaiken, ei kukaan järkevä anna sellaista anteeksi.
Päivän pessimisti pyrähti paikalle
- ...............
Ihan kuin minulta V:lle. Joten V, pallo on sulla.
- joku jostain
Villelle vai, ja sinä olet?
- hänen syy
Hän ei huomannut mitään silloin kauan sitten kun tilanne OLI päällä, kun oli rakkautta, intohimoa, seksiä. Ei tehnyt mitään, päästi pois. En anna koskaan anteeksi että jäin silloin niin yksin tuijottamaan seiniä.
- niin meni
Sinä lähetit pois.
- Tunnustus aamulle
Minä olen aavistellut jo kauan. Pelottavia aavistuksia. Luovutin ensikättelyssä, olen tehnut ihan kaikkeni irroittautuakseni siitä. Sen jälkeen tein ihan kaikkeni jotta sinä irroittautuisit siitä. Toivottavasti onnistuin jotenkin. Viime juttu oli virhe minun puoleltani, en vain jaksa sinun tuskan täyttämiä katseitasi. Se oli ele lempeyden ei toivon. Ja olin rehellinen "sanoessani" sen.
- kultakuumeessa
Kirjoitit jollekin siis jotain rumaa ja mielestäsi se oli lempeä ele. Olet inhottava ihminen!
- Tunnustus aamulle
Sorry, ilmoitin kyllä rakastavani häntä vaikka en saisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573