Mikroautoista..

Projektimies

Morjensta!

Olis pari kysymystä lähinnä mikroautojen rungoista ja niihin liittyvistä rakenteluprojekteista.
-Kärsiikö runkoon lastata 300 kg tekniikkaa ja kuskia?
-Minkälainen runko vois sietää tuommosta?
-Mistä niitä saa?
-Onko joku joskus rakennellut mikroauton rungolle minkäänlaisia virityksiä? Kokemuksia?

2

826

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuski.

ei tehdas tekoiset rungot kestä, on suunniteltu noin 150 kiloa auto kuski, painavemmilla kuskeilla, jos painaa esim 100 kiloa, mahtuu varmaankin vielä penkkiin, tälloin yhteispaino nousee johonkin noin 180 kohille, jotewn pitävillä renkailla runkoputki ei ainakaan kestä, tuskin minkään laisilla renkailla, koska 300 on kuitenki 100 prosenttia enemmän kuin kilpaluokkien paino noin 150, esim ica 145kg. joten itse joutuu kyllä rubngon tekemään, ja vahvasta tavarasta jos yhteispaino nousee 300aan. tosin paksuputki (yli 34mm) taas ei ole hyvä ajo-ominaisuuksiltaan.

• nipsu

kyllähän niitä kaiken näkösiä rakennelmia on tehty ja nähty...
        musta tuntuu että jos auton ja kuskin paino menee 300 ei ole tarkoitus ajaa ihan "aikaa ja tosissaan"....kaiken nökösillä vahvisteillahan siitä rungosta saa kestävämmän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      40
      2401
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      91
      2370
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      191
      2330
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      23
      1788
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1451
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1146
    Aihe