Seurailin täällä Paimiossa, kun olin metsäpuuhissa karsimassa kaatunutta kuusta liito-orava pariskuntaa, joka kisaili kymmenen metrin päässä olevalla haavan tyvellä. Oravat kiertelivät runkoa noin metrin korkeudella, välillä ylös ja alas juosten vilkkaasti ja toisinaan uros hyppäsi naaraan selkään ikäänkuin "vapaamatkustajana". Vaikka olin moottorisahahommissa noinkin lähellä, eivät tuntuneet meteliä pelkäävän. Kun menin katsomaan ihan haavan juureen, niin sitten vasta kiipesivät ylemmäs ja sukelsivat noin viiden metrin korkeudella olevaan tikankoloon. Tuoreita ja vanhempia ulosteita oli puun juurella runsaasti, joten kotia on paikassa pidetty jo vuosia.
Liito-oravilla kevättä rinnassa
viihdettä riittää
1
83
Vastaukset
- motorisahalla nurin
Panitkos sitten haavan nurin vai ? Ne on vaarallisia otuksia, kun ne saa kaikki rakennushankkeetkin jäihin, ja maan arvo laskee liito-orava seuduilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683