Odottava äiti, haluatko mukaan Livin uuteen äitiysohjelmaan?

aidit

Odottava äiti, haluaisitko mukaan Livin uuteen äitiysohjelmaan?

Aito Media on Helsingissä ja Tampereella toimiva Suomen johtava viihteellisen asiaohjelmiston tuottaja. Aito Media on erikoistunut myös tuottamaan äitiyttä käsitteleviä TV-ohjelmia mm.  AVA-kanavan Erilaiset äidit ja TV2:n Sydänääniä.
Uudessa sarjassamme seurataan Helsingissä ja lähikaupungeissa synnyttäviä äitejä ja heidän ensimmäisiä kuukausiaan pienokaisen kanssa. Ohjelman painopisteenä on arki ja sen tuomat haasteet ja uudet tilanteet ennen ja jälkeen vauvan syntymää. Äitien laskettu aika tulisi olla touko – elokuussa 2014.

Haemme sarjaan monipuolisia tarinoita erilaisilla teemoilla. Mikäli sinulla on kiinnostava tarina kerrottavanasi, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected], niin kerromme mielellämme lisää!

4

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Milloinkohan te tajuatte, että kyseinen ohjelmaformaatti ei kiinnosta katsojia? Halvalla (toivottavasti) tuotettua, mutta täyttä hmmmm sitä itseään.

Kanava vaihtuu tosi nopeasti kun Liviltä alkaa pukkaamaan Erilaiset äidit, Jutta ja superdieetit, Vanessa ja pikkuväki, Olgan kotona, Kaisa ja puoli valtakuntaa, Valheen vangit...

No, onneksi tulee kesä ja tv on aamusta iltaan kiinni. :)

• kivakiva1

Kyllä mä ainakin aion tuota katsoa. Olisi tosi kiva jos tässäkin sarjassa olisi mukana myös yksi teiniäiti!

Suunnilleen milloin tää tulisi telkkarista?

• äipynjutut

Johonkin tällaseen ois ihan mielenkiintonen osallistua, mut aina kysellään pk-seudulta :/ Nimim. 19v ensiodottaja keski-suomesta..

• En katso

Ei katso koskaan Livin ohjelmia, kun niissä on niin pitkät mainoskatkot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5030
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3392
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      103
      3283
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2483
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      33
      2457
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2049
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      23
      1987
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1786
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1669
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1658
    Aihe