enää. Hiljaisuudessani vallitsee hallittu kaottisuus.
Silti, yhä vain tykkään sinusta.
Muistan milloin tämä alkoi. Heti ensimmäisistä sanoistasi,
jotka painuivat suoraan sydämeeni.
Tuon jälkeen olet kylvänyt niitä lisää, viisaita ajatuksia.
Minun suloinen puutarhurini !
Kylvät hyvyyden hedelmiä :)
Taidan kuule kohta rakastua sinuun.
Kunpa voisin perustaa puutarhan kanssasi.
Yhteisen pienen paratiisin kovan maailman pölyävälle aavikolle.
Hoitaisimme toisiamme viimeisen terälehden putoamiseen saakka.
En ole
27
534
Vastaukset
- joskus runoileva
Tuohan on runo melkein itsessään. Semmoinen "moderni". Kirjoitat kauniisti. Omat runoni ovat aina vain riimirunoja.
- runoillut
Kirjoitan minäkin joskus riimein ja ihan miten vain. Taitavat kuitenkin olla vain sellaisia ajatuksia ja tunteiden ilmaisuja. En taida osata oikeasti runoilla, mutta sillä ei ole minulle niin merkitystä. se on minulle vain keino tuoda esiin tunteitani sillin, kun tuntuu etteivät "tavalliset "sanat riitä :)
- joskus runoileva
runoillut kirjoitti:
Kirjoitan minäkin joskus riimein ja ihan miten vain. Taitavat kuitenkin olla vain sellaisia ajatuksia ja tunteiden ilmaisuja. En taida osata oikeasti runoilla, mutta sillä ei ole minulle niin merkitystä. se on minulle vain keino tuoda esiin tunteitani sillin, kun tuntuu etteivät "tavalliset "sanat riitä :)
Miten se oikeasti osaaminen edes määritellään ;).
Omat runoni ovat semmoisia "käyttötarkoitusrunoja", ne menee aina muille, onnitteluja, kiitoksia ja semmoisia. Ne ei myöskään synny väkisin. Joskus haluaisi tehdä jollekin runon, mutta ei vaan synny, ja toisinaan niitä putkahtelee ihan itsestään. - runoillut
joskus runoileva kirjoitti:
Miten se oikeasti osaaminen edes määritellään ;).
Omat runoni ovat semmoisia "käyttötarkoitusrunoja", ne menee aina muille, onnitteluja, kiitoksia ja semmoisia. Ne ei myöskään synny väkisin. Joskus haluaisi tehdä jollekin runon, mutta ei vaan synny, ja toisinaan niitä putkahtelee ihan itsestään.Ei synny väkisin ei. joskus voi kuitenkin yrittää latautua siihen tnnetilaan, jota hakee. tavallaan eläytyä ja mennä vain mukana. Antaa siis tunteiden viedä.
Kuulostaa hyvälle, että olet runoillut runoja muiden käyttöön.
- aikahienorunokin
Joo aika hienot ajatelmat, kun itse huomaa mukavia asioita ja jne...aika kauniskin.
- vääräkanavavahinko
Minä olen vahingossa katsonut telkkarista... ohjelma jossa tytöt kiukuttelevat, tuo sydänmailla-ohjelma, ja pelottavia kummastuttavia lastenohjelmia, jos vahingossa katsoo....mutta aika huvittavia ohjelmia.
- kolibRisi
Minä olin eksyksissä, haavoittunut.
Lähes särki poljettu vaeltaja.
Varauksettoman hyväksyntäsi annoit,
ja jo nyt se kantaa hedelmää.
Millaisen paratiisin voisimme vielä kasvattaa?!- runoillut
kaunis. Hyvät siemenet kasvattavat hyviä hedelmiä. Jopa "huonossa " maassa kun käyttää oikeaa lannoitetta :)
- se vain,
että paratiisia ei kasvateta kuin sen ihmisen kanssa joka on antanut sen varauksettoman hyväksynnän, ei noin. miksi et vastaa sellaisen ihmisen hyvään joka teki sinulle noin kun kerroit? miksi sekoitat sen tänne?
- no et kovin paljoa_
arvoa sitten anna sen ihmisen varauksettomalle hyväksynnälle.
- Sääli on
Kaiken mahdollisen te olette valmiit viskaamaan tänne p*skan sekaan. Voi ihme sentään, senkin mikä parasta on elämässänne ollut.
- kolibRisi
no et kovin paljoa_ kirjoitti:
arvoa sitten anna sen ihmisen varauksettomalle hyväksynnälle.
Miten niin en anna? Olen kyllä ollut yhteydessä ko. mieheen ihan IRL, mutta koska tilanne on hankala, en voi olla varma haluaako hän jatkaa tätä paratiisin kasvatusta..
- niin on sitten
kolibRisi kirjoitti:
Miten niin en anna? Olen kyllä ollut yhteydessä ko. mieheen ihan IRL, mutta koska tilanne on hankala, en voi olla varma haluaako hän jatkaa tätä paratiisin kasvatusta..
sama kenelle siitä runoilee .. !! huh.
- pitäisikö
sitä pitää hyvänä vai huonona asiana. Itsekään en ole, huomaan, lukenut runoja niin paljon enää, enkä riimitellyt .
Tämä tarhuri ei ole viime vuosina viihtynyt tarhassaan. Tai luulin joskus, että se on oma ja yksityinen tarhani , en tiennyt . .Nyt en pysty tuntemaan iloa koko kardenista, haluaisin, mut siellä on paha olla. Muistan. Sairastuin silloin.- runoillut
Niinkö, ei kuulosta hyvälle, että sairastuit. viestisi Herätti paljn kysymyksiä.
- rigor mortis
Meidänkin yhteiseen puutarhaan luikerteli käärme juuri siksi, ettei toinen meistä kestänyt toisen vakavaa sairastumista. Puutarhamme oli saastunut ja kasvit kituuttivat ja muuttuivat mettä janoaviksi, oliko siis mitenkään ihme, että niin huonossa aluskasvillisuudessa tapahtui kaikkea ikävää. Minulla oli myös paha olla tässä em.puutarhassa, tunsin, että seuraavaa vastaavaa kokemusta en enää tule kestämään henkisesti.
Jostakin sain voimaa ja hoidin puutarhaamme aluksi yksin, kunnes tapahtui jotain ja yhdessä lannoitimme, kastelimme ja siirtelimme kasveja parempaan maaperään kasvamaan. Tästä se alkoi, pieni puutarhamme kukoistamaan ja voin siellä yhä paremmin. Välillä myrsky taas tuiversi, mutta yhdessä tiesimme, että tästäkin selviydymme. Parasta on se, kun sateen jälkeen ensimmäiset auringon säteet saavuttavat puutarhamme hennot terälehdet, kun olemme sen kimalluksen nähneet, emme enää halua luopua siitä.
Uskomme, että puutarhastamme kasvaa tuuhea ja vahva. Enää jännittää vain se, kuinka kauan saamme siitä nauttia, paljonko on aikaa. - pitäisikö
runoillut kirjoitti:
Niinkö, ei kuulosta hyvälle, että sairastuit. viestisi Herätti paljn kysymyksiä.
Turha miettiä. En puhunut tuossa kuitenkaan parisuhteen hoidosta.
- runosielu
tuosta tulikin.. lainatakseni..
Tuntea joku,
jonka kanssa vallitsee yhteisymmärrys
välimatkoista tai lausumattomista
ajatuksista huolimatta
- se voi tehdä tästä maailmasta
puutarhan.
- Johann Wolfgang Von Goethe- kiitos tuosta
runosta, joka osoittaa itsessäänkin jo miten ajatukset ja tunteet kantavat ja kannattelevat, puhuvat ja puhuttelevat ajasta, paikasta ja etäisyyksistä riippumatta
- rikkaruoho
olipas lapsellista ja kliseistä hölynpölyä.
- Älä tänne
Anna hyvät ja kiitolliset sanat oikeaan osoitteeseen. Menee niin hukalle täällä.
- Oli kaunis
Paikka vain väärä.
- aitona kaunis
Nainen -miehelle vai kuinka?
- Minulle kolahti
Liikutuin aloittajan herkistävästä tekstistä. Kiitos. Toista arvostavat sanat tekevät elämästä helpompaa ja kulkemistä siivittää ilo. Minä ilahduin.
Usein ruudun läpi vaistoaa sen, milloin kirjoittajan sanat ovat aitoja. Se ei ole merkityksellistä, onko runo riimiä tai jotain muuta . . . pääasia lienee, että ne on saatettu näkyviksi itselle ja muille.
Rohkaisevilla ja kauniilla sanoilla on merkitystä.
- Valkea mansikka
Niin kaunista tekstiä, että toivoisin tuon olevan minulle, kys. ammattikunnan naispuolinen edustaja kun olen, mutta en uskalla toivoakaan moista. Kukas nyt minulle tuollaisia kirjoittelisi?
- ...
Olis kiva kyllä perustaa yhteinen puutarha ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583