Mulla on paha sopeutumis häiriö tähä armeijaa ja veksis sanottii et mahdollisuus o e papereihi mutta c papereita saa hyvi harvo, voiko e paperit helposti muuttaa c papereiksi ?
E paperit c papereiksi
4
863
Vastaukset
- gonasetä
paskat,käy se intti loppuun niinkuin mies äläkä valita siellä,huomaat jälkeenpäin ettei ollut ihan hukkaan heitetttyä aikaa.vituttaa vätykset jotka marisee"en mä voi käydä inttii ku mä e sopeudu olemaan siellä".vittu...anna palaa jätkä äläkä valita.
- Riskapiska....
sori vaan gonasetä mut intti ei tasan ole kaikille tarkotettu, on paljonkii niinsan,
kus...........tä jolle intti sopii kuin nenä päähän, sinne yleesä tahtookin aikapaljon kundeja jotka on niin sanottui kovii kundei, Eikä kulle intti miestä tee sen tekee ihan kuule Elämä.
Oks sun mielets hyvä jos sattuu jotain vakavaa intis kun ei pää jaksa eikä kestä vaan sitä....
nimimerk. hyvin läheltä katsonut oon:)
- Christian Wirth
Sitten on vielä se kolmas tie.
- Riskapiska
Tsemppiä paljon sulle nimimerkki, masentaja:)
T: Riskapiska
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464