Huomenna jatkuvat kampanjointi ja shoppailu! ;)
Käyttäjältä Jasmin Mäntylä
05.03.2014 01:56
Nyt kipin kapin unten maille, etta jaksaa taas aamusta herata pirteana! Huomenna tosiaan jatkamme Labour -puolueen tiimimme kanssa kampanjointia - kolme paivaa putkeen, huomisen ja torstain kampanjoinnit vievat vain puolet paivasta, mutta perjantaina eras kaikista puolueemme kampanjoista vastaava tulee koko paivaksi seuraamme... Tiimini vastaava haluaa minun tapaavan hanet, joten sitten vietankin koko paivan heidan kanssaan :) Kivaa ja mielenkiintoista puuhaa kaikin puolin! Parasta tassa on myos se, etta saan jo nyt solmittua ihan mahtavia kontakteja puolueemme sisalla.
Huomenna suuntaan noiden em. hommien jalkeen shoppailemaan itselleni lomallamme varastetut tavarat (tai siis niiden englantilaiset vastineet...) ja voihan siina samalla muitakin liikkeita kierrella... ;) Nyt iloisena murun kainaloon ja nukkumaan - kauniita unia kaikille! xxx
JASMIN MÄNTYLÄN KAMPANJOINTI SE VAAN JATKUU.....
72
365
Vastaukset
- ?????????
Mutta vieläkään ei kerro että mistä oikein on tässä kampanjassa kyse. Onko meneillään jotkut paikalliset vaalit, tulevat EU-vaalit vai kampanjoidaanko jonkin asian puolesta. Eikä kerro sitäkään mitä hän itse tekee. Ilmeisesti ihan pihalla koko jutusta.
Ehdokkaan fb-sivuilla ei kirjoiteta mitään minkäänlaisesta kampanjoinnista, ei edes tästä uudesta avustajasta, vaikka Jasmin itse antaakin ymmärtää että koko puolue on aivan sekaisin hänestä!
Rupeaa todellakin nuo omat luulot itsestä, omasta tärkeydestä ja ihanasta elämästä olemaan aivan Tukiaisen tasolla.
Pitäisiköhän ottaa yhteyttä tuohon ehdokkaaseen ja kysyä mistä oikein on kyse kun Jasmin itse ei kyselyistä huolimatta pysty vastaamaan. Itse en ainakaan tiedä että Englannissa olis meneillään yhtään mitään vaaleja. Jassun keksintöä koko puoluetyö? Rupeen epäileen...- EpäTietoinen123
Who is?
Viskaa linkki tänne, millainen ehdokas kyseessä, kun kerran tiedät. - kysy jassulta
kuka on jassulta tiedustellut? tuskin se suomi24 palstalle vastailee..
- tässä, laiskuri
EpäTietoinen123 kirjoitti:
Who is?
Viskaa linkki tänne, millainen ehdokas kyseessä, kun kerran tiedät.Et sitten viitsinyt itse etsiä ???
Tässä linkki, laiskuri.
Oma-aloitteisuudesta ei näemmä yhtään tietoa.
http://www.seiska.fi/Jasmin-Mantyla/Labour-puolueen-kampanjapaiva-3/1033973 - uskomatonta touhua
tässä, laiskuri kirjoitti:
Et sitten viitsinyt itse etsiä ???
Tässä linkki, laiskuri.
http://www.seiska.fi/Jasmin-Mantyla/Labour-puolueen-kampanjapaiva-3/1033973Useilla palstan kirjottajista ei oo tietoa muustakaan.
- fb linkki
tässä, laiskuri kirjoitti:
Et sitten viitsinyt itse etsiä ???
Tässä linkki, laiskuri.
http://www.seiska.fi/Jasmin-Mantyla/Labour-puolueen-kampanjapaiva-3/1033973https://www.facebook.com/anna.turley.9
yhdessäkään kuvassa ei näy jassua.
eli normi vapaaehtoinen mainosten jakaja....ei ydin tiimistä tietoakaan:)
huvittaa nää itsensä nostajat niin täysii....... - kaunaista porukkaa
fb linkki kirjoitti:
https://www.facebook.com/anna.turley.9
yhdessäkään kuvassa ei näy jassua.
eli normi vapaaehtoinen mainosten jakaja....ei ydin tiimistä tietoakaan:)
huvittaa nää itsensä nostajat niin täysii.......se aloitti hommissa viikko sitten. otappa rauhallisesti. ihme mollausta heti vaikka jasmin itse tuntuu olevan iloinen tuosta.
- Jassu täällä 24/7
kaunaista porukkaa kirjoitti:
se aloitti hommissa viikko sitten. otappa rauhallisesti. ihme mollausta heti vaikka jasmin itse tuntuu olevan iloinen tuosta.
Sinähän se itse tiedät, Jas... Lol...
- vai mitä tsäsmin?
kysy jassulta kirjoitti:
kuka on jassulta tiedustellut? tuskin se suomi24 palstalle vastailee..
Taalla naytat vastailevan.
- yay & wohoo
Jassu voisi blogissaan kirjoittaa mitä mieltä on esimerkiksi Ukrainan kriisistä.
Kun on niin poliitiikko olevinaan. - Labour isn't working
Heh, Jassu on entinen kokkari eli kokoomuslainen ja nyt Labourin eli työväenpuolueen leivissä. Siis muka. Eivätkö konservatiivit huolineet joukkoihinsa?
Kuka kertoisi oikeasti, mitä tämä Jassun poliittinen ura Britanniassa on ja mihin hän tähtää.
Kiva on köllähtää papan viereen nukkumaan. Minäkin köllähdän, sitten kun olen mummo. Josku 30 vuoden päästä, ehkä :D. - onko noin?
hmmm, ehdokkaan sivuilta lainattua:
Anna is Labour and Co-operative Parliamentary candidate for Redcar constituency.
Eli onko siis suomennettuna kansanedustajaehdokas..- Eu vaalit ainakin
Nyt vuonna 2014 on ainakin eu vaalit. European Parliament election, 2014 (United Kingdom)
- o hii o hoi
Kun ei tiedä. Labour-puolueen positiivinen Suomen vahvistus kun ei suostu kertomaan.
- ?????????????
Labour -puolueen kampanjapaiva
- ???????????
No, sitähän ihmettelenkin että onko meneillään jotkut paikalliset vaalit, tulevat EU-vaalit vai kampanjoidaanko jonkin asian puolesta.
EU-vaalit on toukokuussa eikä ainakaan Suomess vielä kaduilla kampanjoida. Tosin en tiedä tehdäänkö sitä vielä Englannissakaan kun Jassu ei kerro xD
Mutta oikeesti olettaisin ettei sen kyvyt ja kielitaito riitä muuhun kun kahvinkeittoon ja pullien hakemiseen kaupasta. Tai ehkä se innokkaana puolulaisena leipoo itse? Siis, muille, ei missään tapauksessa itselleen xD - Opettele tapoja.
??????????? kirjoitti:
No, sitähän ihmettelenkin että onko meneillään jotkut paikalliset vaalit, tulevat EU-vaalit vai kampanjoidaanko jonkin asian puolesta.
EU-vaalit on toukokuussa eikä ainakaan Suomess vielä kaduilla kampanjoida. Tosin en tiedä tehdäänkö sitä vielä Englannissakaan kun Jassu ei kerro xD
Mutta oikeesti olettaisin ettei sen kyvyt ja kielitaito riitä muuhun kun kahvinkeittoon ja pullien hakemiseen kaupasta. Tai ehkä se innokkaana puolulaisena leipoo itse? Siis, muille, ei missään tapauksessa itselleen xDOot tainnu kirjotella rumuuksia, voi ei. Noin se menee jos ei olla kiltisti!
- Jasmin valehtelee paljon
Opettele tapoja. kirjoitti:
Oot tainnu kirjotella rumuuksia, voi ei. Noin se menee jos ei olla kiltisti!
Minut on heitetty jo kauan aikaa sitten Jassun blogista ulos kun kyselin oikeasti kohteliaasti että koska hänen mainitsemat työt, asunnot yms tapahtuu? Jasmin valehtelee nlogissaan niin paljon sontaa ja ei kestä niitä ihmisiä jotka kyseenalaistavat hänen juttunsa. Minua huvittaa suunnattomasti nyt tämä hänen politikointi. Yhtä äkkiä tiimi onkin hänen, siis "tiimini" eikä tämän varsinaisen ehdokkaan. Ja tosiaankin, nyt hän on demari kun Suomessa taas Kokoomuslainen :-) mutta en voi kysellä edes kohteliaasti häneltä blogissaan tätä kun hän ei kestä mitään puheidensa kyseenalaistamista. Ja kerran hän sanoi, että bloggaa ulos kaikki jotka arvostevat hänen muruaan mutta häntä saa arvostella vapaasti. Paskat. Sanallakaan en ole hänen Muruaan maininnut ja ulos lensin kuin leppäkeihäs :-)
- kysymystä sinne
Jasmin valehtelee paljon kirjoitti:
Minut on heitetty jo kauan aikaa sitten Jassun blogista ulos kun kyselin oikeasti kohteliaasti että koska hänen mainitsemat työt, asunnot yms tapahtuu? Jasmin valehtelee nlogissaan niin paljon sontaa ja ei kestä niitä ihmisiä jotka kyseenalaistavat hänen juttunsa. Minua huvittaa suunnattomasti nyt tämä hänen politikointi. Yhtä äkkiä tiimi onkin hänen, siis "tiimini" eikä tämän varsinaisen ehdokkaan. Ja tosiaankin, nyt hän on demari kun Suomessa taas Kokoomuslainen :-) mutta en voi kysellä edes kohteliaasti häneltä blogissaan tätä kun hän ei kestä mitään puheidensa kyseenalaistamista. Ja kerran hän sanoi, että bloggaa ulos kaikki jotka arvostevat hänen muruaan mutta häntä saa arvostella vapaasti. Paskat. Sanallakaan en ole hänen Muruaan maininnut ja ulos lensin kuin leppäkeihäs :-)
Jassu on ihan normi rivimainosten jakaja.
Ei mihinkään "tiimiin" kuulu.
Paskapuhetta, tyynni.
Yrittää saada itselleen viran, koska siellä ei kukaan osaa suomea ja näin ollen pysty kyseenalaistamaan hommaa.
Joku näppärä voisikin suoraan kysyä ehdokkaalta, että mikäs toi jassun tiimi nyt oikein on, kun se täällä niin kehuu, että on tiiminvetäjä :) - Herkkähipiä
Mä ainakin kirjoitin ihan normaalisti. Blokkia tuli siitäkin :D
- On joillain ongelmat
kysymystä sinne kirjoitti:
Paskapuhetta, tyynni.
Yrittää saada itselleen viran, koska siellä ei kukaan osaa suomea ja näin ollen pysty kyseenalaistamaan hommaa.
Joku näppärä voisikin suoraan kysyä ehdokkaalta, että mikäs toi jassun tiimi nyt oikein on, kun se täällä niin kehuu, että on tiiminvetäjä :)On kertonut kuuluvansa tiimiin ei muuta, on kertonut tiimin vastaavastakin joten tuskin silloin tarkoittaa et olis Jasminen tiimi. Jessus kun jotkut ei vaan ilmeisesti tajuu.
- näin itselläni
kysymystä sinne kirjoitti:
Paskapuhetta, tyynni.
Joku näppärä voisikin suoraan kysyä ehdokkaalta, että mikäs toi jassun tiimi nyt oikein on, kun se täällä niin kehuu, että on tiiminvetäjä :)Samalla tavalla jaoin itse halosen tarjan mainoksia, kun sai duunista vapaata......mainosten jakoon siis...mihinkään kuviin ei päästy, saati edes vaalivalvojaisiin.
Pomolta tuli kuitti, että työajallahan olet tuon hoitanut, ei ole varaa antaa kokoomuksen voittaa pressanvaaleja.
Että sellainen duuni oli sekin.
Ja jassulla on takuulla ihan samaa sontaa........vaikka yrittää kuinka kehua ja esittää muuta. - opettele suomee
On joillain ongelmat kirjoitti:
On kertonut kuuluvansa tiimiin ei muuta, on kertonut tiimin vastaavastakin joten tuskin silloin tarkoittaa et olis Jasminen tiimi. Jessus kun jotkut ei vaan ilmeisesti tajuu.
Opettele pässi suomea!
"Tiimini vastaava haluaa minun tapaavan hanet, joten sitten vietankin koko paivan heidan kanssaan :)"
Tiimini = MINUN TIIMINI - näin ymmärrän tuon
opettele suomee kirjoitti:
Opettele pässi suomea!
"Tiimini vastaava haluaa minun tapaavan hanet, joten sitten vietankin koko paivan heidan kanssaan :)"
Tiimini = MINUN TIIMINIJASSUN TIIMI.
joku toinen toimii siellä vastaavana. - Kunnioitan
näin itselläni kirjoitti:
Samalla tavalla jaoin itse halosen tarjan mainoksia, kun sai duunista vapaata......mainosten jakoon siis...mihinkään kuviin ei päästy, saati edes vaalivalvojaisiin.
Pomolta tuli kuitti, että työajallahan olet tuon hoitanut, ei ole varaa antaa kokoomuksen voittaa pressanvaaleja.
Että sellainen duuni oli sekin.
Ja jassulla on takuulla ihan samaa sontaa........vaikka yrittää kuinka kehua ja esittää muuta.Jasminin blogissa lukee et tekee vapaaehtoisena noita, ei kirjoita duunina hommasta, ainoastaan et tulevaisuudessa vois hoitaa juttuja ihan duuninakin. Opetelkaa oikeesti lukemaan kun Jasmin kerta kiinostaa noin kovasti. En tajuu samasta asiasta jankkaamista koko aikaa. Hankkikaa itellekkin duuni tai edes vapaaehtoishommia, silloin ei olis aikaa hengata suomi24 24/7.
- Vai ongelmat
On joillain ongelmat kirjoitti:
On kertonut kuuluvansa tiimiin ei muuta, on kertonut tiimin vastaavastakin joten tuskin silloin tarkoittaa et olis Jasminen tiimi. Jessus kun jotkut ei vaan ilmeisesti tajuu.
"on joillain ongelmat" sinä siis tajuat? Ja uskot täysin kaiken Jassun jorinat? Kerropa sitten meille miksi hän toteuta niitä asIoita joista kirjoittaa? Miksi hän on nyt eri puolueessa kuin suomessa? Miksi hän ei ole töissä tai hankkinut koulutusta? Miksi hän heittää ulos blogistaan kaikki jotka kyselevät hänen kirjoituksistaan? Kohteliaastikin. Kerro meille muillekin niin pääsemme tyhmyydestämme :-)
- Noinhan se on aina
näin ymmärrän tuon kirjoitti:
JASSUN TIIMI.
joku toinen toimii siellä vastaavana.Vastaava on se joka on vastuussa, ei siis Jasmin.
- ei voi olla totta/
Vai ongelmat kirjoitti:
"on joillain ongelmat" sinä siis tajuat? Ja uskot täysin kaiken Jassun jorinat? Kerropa sitten meille miksi hän toteuta niitä asIoita joista kirjoittaa? Miksi hän on nyt eri puolueessa kuin suomessa? Miksi hän ei ole töissä tai hankkinut koulutusta? Miksi hän heittää ulos blogistaan kaikki jotka kyselevät hänen kirjoituksistaan? Kohteliaastikin. Kerro meille muillekin niin pääsemme tyhmyydestämme :-)
Sun kantsis hankkia jotain puuhaa, niin ei tarttis vaan Jasminin asioita pohtia. Vaikuttaa paljon sua tasapainoisemmalta.
- Lapsellista Jassu
ei voi olla totta/ kirjoitti:
Sun kantsis hankkia jotain puuhaa, niin ei tarttis vaan Jasminin asioita pohtia. Vaikuttaa paljon sua tasapainoisemmalta.
Ääkköset hukassa taas Jassulta... Noloa kun joutuu itse itseään täällä kehumaan ja puolustamaan...
- Pappatuhnut
Kunnioitan kirjoitti:
Jasminin blogissa lukee et tekee vapaaehtoisena noita, ei kirjoita duunina hommasta, ainoastaan et tulevaisuudessa vois hoitaa juttuja ihan duuninakin. Opetelkaa oikeesti lukemaan kun Jasmin kerta kiinostaa noin kovasti. En tajuu samasta asiasta jankkaamista koko aikaa. Hankkikaa itellekkin duuni tai edes vapaaehtoishommia, silloin ei olis aikaa hengata suomi24 24/7.
Mene Jassu pappasen kainaloon täältä päivystämästä, olet niin nolo!
- Hus pubiin, Jas
Opettele ääkköset Jassukka rassukka.
- fakta on faktaa
Kunnioitan kirjoitti:
Jasminin blogissa lukee et tekee vapaaehtoisena noita, ei kirjoita duunina hommasta, ainoastaan et tulevaisuudessa vois hoitaa juttuja ihan duuninakin. Opetelkaa oikeesti lukemaan kun Jasmin kerta kiinostaa noin kovasti. En tajuu samasta asiasta jankkaamista koko aikaa. Hankkikaa itellekkin duuni tai edes vapaaehtoishommia, silloin ei olis aikaa hengata suomi24 24/7.
Ei riitä Jasminin tiedot, taidot eivätkä varsinkaan kielelliset ja älylliset lahjat poliittiseen työhön Britanniassa.
Valitettavasti.
"Tosiasiat on tunnustettava", toisteli eräs suomalainen poliitikko aikoinaan. Kukahan oli kyseessä?
Vihje: oli valtionpäämies.
- yahoo 0
Tämä ihminen elää tosiaankin jossain haavemaailmassa, hänen ura
politiikassa on ollut ja on kahvinkeittoa yms. Milloinkahan aloitaa ne
ihanat PR-hommat jotka hehkutti taannoin aloittavansa vuodenvaihteessa.
YAHOO ihanaa täällä BRITEISSÄ .....- Jasmin thanks U!
Hahaa koko ketju taas ilmaista mainosta Jasminin blogille! Woohoo teette hienoa vapaaehtoishommaa tekin!
- Pappasulho
Jasmin thanks U! kirjoitti:
Hahaa koko ketju taas ilmaista mainosta Jasminin blogille! Woohoo teette hienoa vapaaehtoishommaa tekin!
Olet todellisuusterapian tarpeessa, Jas.
- Mina olen tassa
"Tiimini vastaava"?!?!
Hah! Ihan kuin teininä julkisuuteen ponnahtaneella, suhteellisen kouluttamattomalla "juontajalla" olisi tiimi tässä Anna Turleyn kampanjassa. Onko edes oikeasti tavannut koko ehdokasta? Kohta varmaan Oulun kaupunginvaltuuston entinen varavaltuutettu ja Ike Kanervan sydänystävä tekee Brittein saarilla kovaa uraa poliittisena lobbarina. Siitä ei hiiskuta, että mikä on tehtävänsä Turleyn kampanjassa. Ei ole kompetenssia siihen, että olisi jossain ihan huipulla tuossa organisaatiossa. Teenkeittäjä-mainostenjakaja, veikkaan.
Mutta eihän näiden jasminien, tukiaisten ja martinioden blogahduksissa tarvitsekaan olla totuuden häivää, minäminäminää vaan ja niin huikeeta ja huippua kaikki. Itseä tuodaan esille, kun pitää olla julkisuudessa jotenkin esillä. Opiskelisi tämäkin malli jotain ja menisi oikeisiin töihin. Ei se brittimiehenkään eläke varmaan mikään huippukova ole, että makeaa eloa voisi viettää. Onko Mäntylä oikeasti k. o. puolueen jäsen? - pläääähhhh
Ei tartte mennä klikkaileen seveniin kun ploki on kopsattu tänne. Mitä useampi noita jassun löpinöitä lukee, sitä useammalle selviää kuinka täysbimbo se on. Hyvää mainosta, hah hah haaaa!
Ja jos kysyy että mitkä vaalit Englannissa nyt on, niin mitä helkatan epäkohteliasta siinä on? Jassu ei vaan pysty vastaamaan.
Ja jos ei mainoksia vielä jaeta kadulla, niin mitä se tekee toimistolla? Se ei pysty minkäänlaista tekstiä tuottamaan, ei edes kirjoittaan puhtaaksi tai failaan papereitakaan. Siivous- ja keittiö hommia siis.
Rakastuukohan se seuraavaksi puolueen aluejohtajaan, tiimin vetäjään vai Labourin paikalliseen parlamenttiedustajaan? Koska tulevat häät ei nyt innosta morsianta yhtään, puolueesta ja tiimistäNI vaan mesoaa....
Denu-parka, meni tekeen sitten sen nipsnapsinkin...- valehteletteko??
onhan se vastannu kun joku on sen blogissa nyt keskiviikkona kysyny asiasta.
- Paljastuit
valehteletteko?? kirjoitti:
Missä ääkköset, Jas?
- Paljastuit
Missä ääkköset, Jas?
- Kukas se siellä taas
Missä ääkköset, Jas?
- Number 1 city
Middlesbrough Labour sivuilla , tyopaikat ja siella vapaaehtoistyo on vaikka luinka pa;jon tarjolla eri hommia . Ett ompa saavutus kun J hommissa siella heh ja heh.
Toi sen niin IHANA toinen kotikaupunki todella FANTASTINEN, Englannin kaupunkitilaston NUMBER 1 ongelma kaupunki,
eniten rikollisuutta
eniten tyottomia
eniten kouluttamattomia
eniten narkkareita
eniten alkoholisteja
Mutta hei, J asuu siis ihan sille sopivassa kaupungissa rakkaan Denun kanssa, varmaan viihtyy LOISTAVASTI.WOW- Number 1 city
Sorry kirjoitusvirheeni, olin niin innoissani.
- artistimaksaa
Jos Tsääs aikoo koko elämänsä tehdä noita sen mielikuvitusduunejaan, niin millä se aikoo sitten eläkkeellä tulla toimeen?
Kuusivitosena alkaa olemaan elossa olevista elättäjäukoista niin kova kilpailu, että kyllä huikeen optimistinen ja toivorikas pitää olla, että jättää oman elatuksensa toisten varaan. - woohoo!!!
Jassu muuttaa vanhuudenpäivikseen Helkan mökkiin ja sossu elättää? Tai jos se sais leskeneläkettä? Jos niistä häistä nyt mitään tulee, kun ne häät nyt EVVK tulevaa morsianta kun se on nyt uppoutunut politiikan tekoon täysin rinnoin...
- Rivivaltuutetun sis
We-hey! Häät pakkokiinnostaa, kun arvatenkin nummerolehtykälle myyty. Eiks ne Jazzuun ekatkin häät homo-Miken kans olleet pelkästään julkisuutta varten tehdyt?
artistimaksaa on oikeassa siinä, että Jazzunkin pitäis alkaa miettiä tulevaisuuttaan. Me n. s. taviksethan käymme päivätöissä tai olemme yrittäjiä ja maksamme eläkemaksumme. Kyllä pitää aikasmoinen joancollins olla, jos Britanniassa noin 30 vuoden päästä aikoo verevän ukon itselleen ottaa. D.-rakas on siinä vaiheessa jo suhteellisen iäkäs, eikä ehkä yllätysmatkoja järjestele.
Tai ehkä Jazzu laskeutuu Britanniasta vuosikymmenet julkisuudelta piilossa olleena diivana ja kertoilee huimia, väritettyjä stooreja olemattomasta.elämästään. - fakta on faktaa
Rivivaltuutetun sis kirjoitti:
We-hey! Häät pakkokiinnostaa, kun arvatenkin nummerolehtykälle myyty. Eiks ne Jazzuun ekatkin häät homo-Miken kans olleet pelkästään julkisuutta varten tehdyt?
artistimaksaa on oikeassa siinä, että Jazzunkin pitäis alkaa miettiä tulevaisuuttaan. Me n. s. taviksethan käymme päivätöissä tai olemme yrittäjiä ja maksamme eläkemaksumme. Kyllä pitää aikasmoinen joancollins olla, jos Britanniassa noin 30 vuoden päästä aikoo verevän ukon itselleen ottaa. D.-rakas on siinä vaiheessa jo suhteellisen iäkäs, eikä ehkä yllätysmatkoja järjestele.
Tai ehkä Jazzu laskeutuu Britanniasta vuosikymmenet julkisuudelta piilossa olleena diivana ja kertoilee huimia, väritettyjä stooreja olemattomasta.elämästään.Dennis on habitukseltaan sen näköinen, että tuskin steppailee yli kymmentä vuotta tällä pallolla.
Ja tämä oli yltiöoptimistinen arvio.
- en fani mutta.......
on katkeraa puhetta ja varmaa ootte vaan puutteessa, kaiken suhteen. tuo jasmin vaikuttaa onnelliselta ja tekee asioita joita haluu, se kait monia haittaakin. muuten ei samasta jutusta noin paljoa jauhettais.
- o hii o hoi
Ei olla kateellisia, ei katkeria eikä puutteessa. Jassu ja jassun maailma on vaan niin epärealistinen ja naurettava että siitä riittää kaskunaihetta vaikka sullekin jakaa! Älä pidä hymyä pyllyssäs!
- kusimusi
o hii o hoi kirjoitti:
Ei olla kateellisia, ei katkeria eikä puutteessa. Jassu ja jassun maailma on vaan niin epärealistinen ja naurettava että siitä riittää kaskunaihetta vaikka sullekin jakaa! Älä pidä hymyä pyllyssäs!
Jep. Olen Suomessa oikeistolainen ja kuulun oikeistopuolueeseen, Priteissä olen vasemmistolainen ja kampanjoin innokkaana ja energisenä oikeistoa vastaan!
Kummankohan puolueen kevätkokoukseen se porhaltaa seuraavalla Oulun visiitillä? Kokoomuksen vai Demareiden? Kummankin taholta taidettaisiin nainen nauraa pihalle! - Olepa rehellinen Jas
Ääkköset, Jas!
- pläääähhhh
No, luulettekste että se mihinkään muruun tyytyy? Nyt on kovat piipussa ja Labourin tiimivastaava vähintään tähtäimessä. Voi olla että ne häät tulee sittenkin syksyllä, kun on jo sopimuskin sevenin kanssa, mutta ei vihkastakaan minkään eläkeläisukon kanssa xD
Ja häät ja niiden valmistelut ei tod.kiinnosta nuorikkoa pätkääkään, Labourin toimistolle vaan oli lemmenlomankin jälkeen kova kiirus..Häävalmisteluista ei vieläkään rivin riviä..Kiire tulee kun on oikein kahdet häät suunnitteilla. Kirkot, kaasot, polttari, kutsut, kuljetukset, juhlapaikat, tarjoilut, tarjoilijat, catering, mekot ja puvut, kampaaja, meikit, koristelut..........No, morsiusneitoja ja -poikia ei tarvita kun Denu on nipsnaps eikä lapsia tule.- ????????????????
Lista!!! Onko listaan kirjoitettu mitään? Jäsmine kehuu olevansa niin suunnitelmallinen että seuraavan kuukauden vaatteet ja syömisetkin on listattu hyvissä ajoin, mutta missä on HÄÄLISTA????????????????????
- No, selvishän se:
Hyva paiva takana ja huomenna jatketaan! ;)
Käyttäjältä Jasmin Mäntylä
05.03.2014 18:53
Ollut kiva paiva tanaan ja huomenna Labourin kampanjoinnit vain jatkuvat - eras kayttaja kyseli tuossa aiemman postaukseni ohessa, etta minka puolesta kampanjoimme. Talla hetkella teemme tosiaan toita sen eteen, etta puolueemme kannatus lahtisi nousuun talla alueella. Tapaamme ihmisia, keskustelemme heidan kanssaan ja teemme samalla myos pienimuotoista gallupia siita, miten he aanestaisivat talla hetkella ja minka vuoksi. Ihmiset ovat ottaneet meidat tosi hyvin vastaan ja kertovat ajatuksistaan avoimesti. Se jos mika onkin tarkeinta, kun halutaan tehda toita toisten hyvinvoinnin eteen! :)
Nyt vaan kokkailemaan illallista ja parin tunnin kuluttua kaymme Denniksen kanssa piipahtamassa hanen superihanan siskonsa luona. Ajoissa kuitenkin nukkumaan, jotta huomenna jaksaa taas jatkaa energiaa taynna. Kuullaan huomenna ja kivaa iltaa teille kaikille! xxx "
MUTTA ne häät, ne häät, ne tuplahäät!!!!! Onko nuorikko unohtanut omat tulevat häänsä????????- Ziisus sentään.....
Kystyy, minkä puoleta kampanjoivat?
Jassun vastaus:
Töitä sen eteen, että puolueen kannatus nousisi.
Ei juma.lauta. Mikä vastaus!
Hienoa jassu, olet ihan oikea nero...... - Poliittinen broileri
Eli "minun tiimini" onkin lähinnä sakki feissareita, jotka eivät saa palkkaa. Nooh, tämä tiedettiin, ettei Jassu missään poliittisen uran huipulla ole, kuten antaa ymmärtää. Kas, kun ei Dave Milliband ole Suomen-vahvistukselta käynyt neuvoa kysymässä, kun Jassullahan on korkean tason suhteita Kansalliseen Kokoomukseen ja etenkin Ilkka Kanervaan, jonka rinnalla Dave on vielä poikanen.
Suomeksi: kierrellään jossain Redcarin suunnalla turisemassa ihmisten kanssa, kysellään mielipiteistään ja epäkohdista, joille toivotaan parannusta ja annetaan esite kouraan, että tässä olisi meidän ehdokkaamme. Kyse on siis valmistelevasta vaalityöstä. Jassulla varmaan rintapielessä sellainen punainen ruusuke, kuten asiaan kuuluu.
Voi, liikaa amerikkalaisia elokuvia tuo naisparka katsonut telkkarista. Tänään tuleekin Sarah Palin -leffa uusintana...
Työn orjat sorron yöstä nouskaa... - ye-nay
Ziisus sentään..... kirjoitti:
Kystyy, minkä puoleta kampanjoivat?
Jassun vastaus:
Töitä sen eteen, että puolueen kannatus nousisi.
Ei juma.lauta. Mikä vastaus!
Hienoa jassu, olet ihan oikea nero......Puolue ensin.
Mitäs tämä Anna-ehdokas tuumaa, kun Jassu ei olekaan nostamassa häntä parlamenttiin eli tekemässä hänelle vaalityötä VAAN nostamassa puolueen kannatusta.
Nyt avautui Mäntylän touhu Oulun suunnalla. Olikin vain Kokoomuksen ehdokkaana äänimäärää nostattamassa, ei itse halunnut mihinkään valtuustoon, vaikka pari kertaa yritti. Jassuhan bloggaili aikansaan 2012 (kun sai kokonaista 37 ääntä vaaleissa), ettei asetu enää vaaleissa ehdokkaaksi mutta jatkaa KOKOOMUKSEN TYÖNTEKIJÄNÄ! Eli onko ollut puoluetoimistossa palkkatöissä? Epäilen.
Tätä myös mietin, että hallitseeko tuo ihminen brittiläisen poliittisen järjestelmän (kuten rivien välistä luen) vai meneekö massan mukana valkoinen hammasrivistö hehkuen?
Jostain muistan lukeneeni, että seuraavat parlamenttivaalit on Britanniassa vasta yli vuoden päästä. Toivottavasti vaalihypetys ei ehdi loppua Oulun naiselta.
- Eh heh heh hee
Tollaset feissarit mä ohitan aina, ovat todella ärsyttäviä. Pieni kysymys vaan ja sitte kyselläänkin vaikka mitä. Ehkä eläkeläisillä on aikaa jutustella ja pälisevätkin mielellään, Jassulla ainakin kokemusta siitä ikäluokasta! No, luultavasti vaan kantaa ehdokkaiden tavaroita, en usko että pystyy mitään edes jutskaan kun ei tunne yhteiskunnan rakennetta tarpeeksi kattavasti. Sinänsä kelju homma toi kadulla kävely, mut onneksi Priteissä paistaa aina aurinko siellä missä Jassu on ja muutenkin kävellään aina ja joka paikassa!
- Elsa-Pekka
Ison-Britannian Labour on siis Suomen demarien veljespuolue, ellen ole aivan väärä. Näin ollen Jutta Urpilainenkin on ollut heidän vieraana.
- miirunmaarun
Parikin missiä on julkisesti kertonut kuinka puolueet ovat ottaneet yhteyttä ja painostaneet liittymään! Varsinkin kepun painostus julkisuuden henkilöitä kohtaan on kova, niin kova että pääministerikin otti yhteyttä kun ei muuten oikein ruvennut onnistumaan (Tanja Karpela). Joten kai kokkaritkin on aikoinaan ottaneet yhteyttä ja vaatineet Mäntylää rivehinsä keräämään ääniä, Jsminhan on ollut puolueen jäsen jo 18-vuotiaasta lähtien eikä kai tuolloin vielä niin ryvettynyt julkisuudessa. Ilkka varmaan iskenyt silmänsä.....
- valehtelijoidenklubi
Tsäs on vastenmielinen takinkääntäjä ja jossain vaiheessa hän huomaa mitä tarkoittaa sanontas. kun kumarrat yhdelle, pyllistät toiselle.
- klubimme
korj. sanonta:
- joopasjoopasjoo
Jassu ei edes osaa perustella, miksi on kyseisen puolueen kannalla briteissä.
"11 tuntia, 29 minuuttia sitten | Livekäyttäjä2839
Ihan mielenkiinnosta, miten tämä Labour ja Kokoomus sopivat aatemaailmassasi yhteen? Entä rattijuopumus ja ihmisten hyvinvointi? Animalia ja eläinkokeilla testatut meikit...tuli vaan mieleen?
33 minuuttia sitten | Jasmin Mäntylä
Labour olisi paras vaihtoehto Englannille ja englantilaisille - nykyinen hallitus vie maata koko ajan huonompaan suuntaan. En kayta elainkokeilla testattuja meikkeja ja mokailuistani olen oppinut - ihminen voi kasvaa ja aikuistua ;) xxx"
Jassulla ei selvästi ole hajuakaan tosiasioista. Hän vain ympäripyöreillä tokaisuillaan yrittää vakuuttaa kysyjiä. Jassu on kuunnellut eläkeläispaappojen klubijorinoita olusen ääressä ja yrittää toistaa niitä perehtymättä asioihin. Niin ala-arvoista aikuiselta akalta, joka pyrkii ja pyrkii tavoitteeseensa ilman vaivannäköä.- Slummireportaasi
Taitaa jassukka kuulua keskittymiskyvyttömiin, joilta jää kaikki pidempää itsekuria vaativat asiat kesken. Vuoden kurssi ainut opintonsa. Saavutukset: naamansa ja mm. tissiensä näyttely, ja lorvailu&hömppäily kahdessa maassa. Leikkii milloin mallia, milloin poliitikkoa. Ei omaa kotia vaan aina siipeilee jonkun luona. Missä kuvat pappan piskuisesta vuokrakaksiosta brittein huonomaineisimmassa kaupungissa? Kuvat vaan nyt heti tiskiin jassukka, rehellisyyden nimissä! Niitä otoksia odotellessa... :0
- Kannatan
Missähän kohti lentoa Tsääs muuttuu jälleen kokoomuslaiseksi?
Jännää, miten erilainen yhteiskunnat eroavat toisistaan. Suomi muuttuu paremmaksi paikaksi oikeistovoimin ja UK demarilaisittain.
Toivottavasti tämä politiikan ihmelapsi iskee joskus jonkun Pohjois-Korealaisen. Nähdään sitten kommari-Jassu vauhdissa.- Kameleontti
Kiitos hyvistä nauruista :0
- Tzääsin monta minää
Kameleontti kirjoitti:
Helga neuvoton: mitä meni vikaan, kun tytöstään ei koskaan kasvanut itsellistä aikuista vaan kynsiään lakkaava lorvailija, joka palaa aina vain takaisin helmoihin täysihoitoon. Milloin leikkii mitäkin, poliitikkoa kokkarina tai demarina. Nyt pitäisi vielä ymmärtää naimakauppa köyhän eläkeläispapan kanssa. Monet on roolileikit. Surullinen tapaus ja pettymys äidilleen.
- Tzääsin monta minää
Kameleontti kirjoitti:
Helga neuvoton: mitä meni vikaan, kun tytöstään ei koskaan kasvanut itsellistä aikuista vaan kynsiään lakkaava lorvailija, joka palaa aina vain takaisin helmoihin täysihoitoon. Milloin leikkii mitäkin, poliitikkoa kokkarina tai demarina. Nyt pitäisi vielä ymmärtää naimakauppa köyhän eläkeläispapan kanssa. Monet on roolileikit. Surullinen tapaus ja pettymys äidilleen.
- Anonyymi
Huvittava tapaus kaikenkaikkiaan.
Oli kuulemma onnellinen...mutta ei sitten ollutkaan.
Mielikuvitusmaailmassa elää? Sielläkin tylsää? Ei hyvin mene.
Rikun harhauttama ja lemppaama.- Anonyymi
Jassu ei käy täysillä!
- Anonyymi
Käyt täysillä, kun piti kaivaa vuosiavuosia vanha ketju??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyt täysillä, kun piti kaivaa vuosiavuosia vanha ketju??
Oli ilmapallotelineenä Enkuissa kunnes 2000 loppuvuonna laitetut isot rumat Tallinnasilkkarit tyhjeni kurttuisiksi pitkiksi raskausarpisiksi putkitisseiksi.
Nyt muistellaan villejä Turun vuosia.
Miten meni ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779