Mitä sanotte voiko eräs ihana mies olla ihastunut minuun, kun joka kerta kun törmäämme jossain käytävällä (joka päivä) niin aina tuo katsoo suoraan simmuihin ja muutaman kerran nähnyt että hän on kääntynyt vielä taaksepäinkin katsomaan kun olen ohi mennyt. Joskus kun hän menee minun ohitse ja todennäköisesti huomasi että katsoin hänen perään niin heti hän rupesi hupparia laittaa kunnolla ja toisella kerralla laittoi tukkaa paremmin.... ei hän juttele mitään ja vaikuttaa vähän ujolle..
auttakeee!
4
387
Vastaukset
- 20+13
Lähesty häntä ja ala juttelemaan niin selviää asiat paremmin.
Missä käytävälle näette työ vai koulu?- eioletietoaa
Nyt juttelin, mutta en oikeen saanut selvää.
Katsoi minua mutta minä kun katsoin häntä niin käänti päätä ja samalla käveli pois päin, ihan kuin olisi mennyt lukkoon??? Ja kun uudestaan hän meni ohitse niin katsoi kummiskin työpisteeseeni... hmmm... - 15+4
eioletietoaa kirjoitti:
Nyt juttelin, mutta en oikeen saanut selvää.
Katsoi minua mutta minä kun katsoin häntä niin käänti päätä ja samalla käveli pois päin, ihan kuin olisi mennyt lukkoon??? Ja kun uudestaan hän meni ohitse niin katsoi kummiskin työpisteeseeni... hmmm...Voi olla ujo. Täyden varmuuden asiasta saat vasta kun pyydät häntä kahville tai johonkin vapaa-ajan aktviteettiin.
- Mojova pusu
Olisko vain immarreltu siitä että olet ihastunut häneen itse? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573