Katsooko sieltä takasin äreä ja tunkkainen erakko joka vihaa naapureitaan ja vähän muitakin vai elämäänsä tyytyväinen vanhaherra joka tykkää ihmisistä ja etenkin naapurinrouvista ja tarjoilijattarista.
Kun katsot aamulla peiliin 2-miesten versio
9
77
Vastaukset
Pari vaihtoehtoa lisää:
virnistevä trolli joka on taas saanut ihmisiä suuttumaan yön aikana, vaikka ehkä vain unissaan
vai
reipas ja reilu ei horju ei heilu-suomipoika valmiina piristävälle 15 km. kuntopolulle, satoi tai paistoi :)Palsta on harmillisen naisellinen.
Eli on liikaa naisia.
Eihän tänne miestä saa mahtumaan kun tukevasti tunkemalla.
Minä pesen silmäni vasta parran-ajon jälkeen.
Komerossa salaa, naisten öljyisellä meikki-lapulla.
H.Mistä sinä tiedät jos vaikka kaikki noi puskat kuhisee miehiä jotka oikeesti ovat täällä sinua jahtaamassa.
Siis ei liikaa naisia. Liian vähän miehiä. Lasini on puoliksi täynnä. Mutta ei enää kauaa. Ja nyt lähden katsastaan autoa.
Lähdenkin tästä katsastelemaan naisia.
Kundi hei, lähdes iskän kanssa katsastelemaan autoja.
Ykä, nyt pitää mennä katsastamaan ralli-autot.
Testi-erikois-koe alkaa jo kahden tunnin päästä.
Käydääs katsastamassa ne karikot.
Eiköhän Hauet ole jo alkaneet keräytyä.
Katsastaa sana saa usein aikaan murheellisia tuloksia.
Ja aina yleensä miehille.
Tullissakin saavat miehet olla tarkkoina, ettei peili eksy kovin vanhan helman alle.
H.Bah....auto seissyt koko talven ulkona, katoksessa, mutta kuiteskin ja jarrut jumittuneet . Onneksi on pari muuta tossa pihassa ja sitten juna ja bussi niin ei jää itse jumiin. Lutunen kuulemma voitelee jarrut huomenna :))
"Paloma.se.co"
Vai NIIN....
No, pää-asiahan on että saa naisensa liikkeelle.
Epäilen vahvasti että ei ole auto kyseessä.
Minäkin luen aamulla lehteni, syön vähän ja juon Kahvia.
Tänä aamuna olin melkein vapaa-ehtois-työssäkin.
Onneksi en ihan.
Minun oveni on taka-lukossa.
Ei siellä miehiä tungeksi.
H.
Aniharvoin olen vihainen aamuisin ja kunhan saan syörä ja lukea lehteni rauhassa olen suorastaan tuumaan taipuvainen.
Juuri nyt elän elämääni vapainta ja rauhallisinta aikaa ja olen siitä myös kiitollinen.
Ei erikseen napurin rouvat mut naiset yleensä on sellasia et tulen niitten kanssa toimeen ,kuhan ne ei kiukuttele ja ovat pehmeen hyvän tuoksusia.Kyllä sinusta sellasen kissimirrivaikutuksen saakin ;)
Kaffeeta ja aamulehti, aurinko paistaa sisään kyökin ikkunasta. Rauha maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708