Onko päihdyttäviä vaikutuksia?
Oreganon poltto?
20
7897
Vastaukset
- kokoemusta o
Tulee tukeva maustepilvi...
- fjkdlzgjfdkfjdk
entä ruoho siis nurmikko
- Stondari
Oregano sisältää hyvin pieniä määriä thc:ta vai mitä kannabinoidi-ainetta olikaan mutta jos 6 grammaa sitä poltat sätkästä tai vaikka älyämpäristä neljä gee niin pitäis kolahtaa. Mut oreganon polttaminen riipii vitusti ja kun joutuu paljon polttaa niin maistuu pahalta kyl :D
- pekrle rer
jonne 15v kyselee tulee hassu olo kun poltat maustetta XD mene pentu takas sinne kouluun ja lue kirjaa!!!!!!
- Homosapiens69
Joo oikeesti oon hirvees pilves ku pöllittii kaupasta ja myytii kukkakauppa ja syötiin 2567 grammaa ja hengitettii Oreganon höyryö.
- päihde-erkki
Eiköhän tuo olisi kiellettyjen aineiden listalla, jos mitään hassuja oloja siitä saisi. Ehkä häkämyrkytyksen onnistuu saamaan kun riittävästi imailee oregaanosauhuja.
Ihmisellä on luontainen halu päihtymiseen. - Ruohokuva
Joo ihan vitunmoisessa pöllyssä ollan paras huume ikinä t.ville setä
- Oreganon_polttelija
Vittu mä oon tuubassa
- oikeetkamaa
Ostin tänään vaporisaattorin karstaa, vittu et jymähti päähän
- oreganonisti
Sullo miehen nyrkin kokoinen pallo oreganoa perseeseen,pärisee saatanan hyvin
- taicrack
Se on pizza mauste vitun tollot, ostakaa kunnon hasista ja tuprutelkaa sitä?
- oreganonisti
Oreganoa ei tuprutella,saatanan tollo!! Se täytyy tunkea perseeseen!!!
- jobzuu
vittu oreganost tulee kovat pärinät suosittelen
- Sanu76
Mun frendi yliannosti oregaanoo ja joutu teholle 3 viikoks mut kyl ite olin aik kovis olois 10g jälkee
- AirAddict
Menin ulos ja hengittelin raitista ilmaa. Ihme hyvä olo tuli, ihankuin olisi ollut täysin selvä. Tätä on pakko saada lisää.
- Anonyymi
:D :D
- Anonyymi
poltitin oregano sätkän poltin toisen ja tunti sen jälkeen ei mitään vaikutusta oregano on pizzamauste ja siitä ei päihdy ja testasin ihan huvin vuoksi
- Anonyymi
Mutta rakuuna pärähtää oikein kunnolla! Testasin ja tipahdin heti pössyttelysohvaltani!
- Anonyymi
sun pitää polttaa jotai 6g jos pajoihi tahot mut siitä määrästä alkaa jo vähä suussa pahalle maistuu🍃
- Anonyymi
miellummi tupruttelisit vaa priimasempia ruohoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778