17 tuntia ilman viinaa

Nainen, 39 v

Olen reilun puoli vuotta juonut joka päivä, yli puolet vuorokaudesta on mennyt viinaa vetäen. Nyt on ollut jo monta päivää paha olo ja rytmihäiriöitä, joten yritän tosissani lopettaa. Mitä tästä viinahanojen sulkemisesta seuraa? Päähän sattuu ihan sikana. Onko käsitystä, kauanko tätä tuskaa kestää?

12

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ap . . .

Arvelinkin, jotta tämmöinen on vastaanotto. Mutta jos edes yksi vastaisi asiallisesti, olisin tosi kiitollinen. Päihdelinkissä puhuttiin, jotta voisi lääkäriltä hakea jotain lääkkeitä, mutta mitä minä semmoisilla. Ei nyt just tee viinaa mieli, kun pää on kuin tulessa. Täytyy kaivaa buranat esille, tuskin näen kirjottaa..

• Ap...

Toivoin, että palstalla olisi jo meininki muuttunut, mutta turha toivo. No, odottelen tässä mitä tuleman pitää, jotta halkeaako pää. Toivottavasti asiattomuuksien kirjoittajille tuli hyvä mieli.

• ilmainen ohje

Miksi et mene sinne päihdelinkkiin? Kaikki palstat suoli24 portaalissa on aivan pelleilyä ja... no.. suolesta.

• armoton59

Viikko tai kaksi kestää kuvaamallasi juomisella viekkarit. Ainakin... Jos olet selvä niin pamit tietysti auttaisi. Jos olisin sinun tilanteessasi hakisin katkolle. A-klinikalle aamulla vaan ja sitä kautta.

• Liskojen öitä

Fyysinen kipu kestää muutaman päivän, loiventuen. Unettomia ja levottomia öitä on edessä. Suosittelen ulkopuolista apua.

• AP...

Mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja sen peruslääkkeen lisäksi psykiatri on lykännyt massoittain Oxepameja. En ole niitä noutanut apteekista kuin jotain 10 tbl, kun käytän niitä vain kun ahdistus on ihan mahdoton.

Tämä juomaputki alkoikin siksi, kun ajattelin, jotta josko näillä palstoilla mellastavat läkkeiden vastustajat ovatkin oikeassa. Jotta jos koittaisin ilman mielialalääkettä. Huono idea, siirryin sitte viinaan. Mulla on sellainen päiväohjelma, jotta jos karkaan johonkin tukiryhmään, narahdan oitis. Pitää koittaa pärjätä itsekseen. Ei ole takeita onnistumisesta, tiedän.

• Nainen lopettaa

Tuota olen itsekin surkeimpina hetkinäni suunnitellut. No, olen ennenkin joutunut vaikeuksiin, kun olen uskonut, jotta me kaikki ollaan pohjimmiltaan hyvä ihmisiä. Antaa olla. Turhaa tässä on itteään pettää.

Haen aamulla sen Opamox-reseptin tyhjäksi ja lopetan tämän tuskan. Siihen päälle Lamictalit, Levozinit ja Tenoksit ja beetasalpaajat. Olen ennenkin yrittänyt, mutta on puoliso roudannut suljetulle osastolle. Hän lähti työmatkalle ja tulee vasta perjantaina, joten nyt ei kukaan estä. Olis pitänyt jo aikoja sitte sisäistää, että olen vaan säälittävä etanolinarkki. Kiitos Tosimies että palautit todellisuuteen. Kiittää ja kuittaa.

• huolestunut..

ookko elossa?

• Kylmät kädet

Epäasialliset törkyviestit kannattaa vain sivuuttaa ja keskittyä vain niihin vastausviesteihin, joita haluaa lukea ja/tai kommentoida.

Ei se niin vaikeaa ole.

• en kerro ; )

AP moi. Miten menee? Toivottavasti hait lääkkeesi ja ammattiapua otat vastaan. Kirjoittele!

• Upeaa!

Hienoa sinä!

• Nuori lääkäri

Löylykauhaterapia auttaa hyvin. Suosittelen myös päivittäistä 17 oluen terveellistä annosta aluksi niin raitistut ja lopulta voit jatkaa 10 oluen terveellisellä tahdilla eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2243
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      56
      2176
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1865
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      7
      1407
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      77
      1395
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1377
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1150
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1123
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      989
    Aihe