Kerropa sinä vanhempana, kokeneempana ja viisaampana...
Millä me tämä solmu avattais?
79
1422
Vastaukset
- Laita textari
numeron saa numeropalvelusta.
- ap.
työnumero on. Ei tää tekstarilla aukea.
- keinot-on
ap. kirjoitti:
En voi sua ottaa, en voi sua jättää, enkä oikeen pettääkkään.. joten mitä hitokseen me tehdään?
- ei voi muuta
keinot-on kirjoitti:
En voi sua ottaa, en voi sua jättää, enkä oikeen pettääkkään.. joten mitä hitokseen me tehdään?
No soita hänelle ja puhukaa!
- ap.
keinot-on kirjoitti:
Niinpä :/ Täysin samat ajatukset.
- pa.
ap. kirjoitti:
Niinpä :/ Täysin samat ajatukset.
Yleensä tekstari voi antaa mahollisuuden puhelulle. Siitä toinen jo tietää tarpeeksi ja voi soittaa. Jos olis toimiva numero.
- ap.
pa. kirjoitti:
Yleensä tekstari voi antaa mahollisuuden puhelulle. Siitä toinen jo tietää tarpeeksi ja voi soittaa. Jos olis toimiva numero.
Äh, kumpikin tietää ihan tarpeeksi. Ei tää puhelimessa aukea, eikä aukea nähdessäkään, tai ei ainakaan tähän mennessä ole auennut. Jotain ihme poppakonsteja tässä alettais tarvia. Tää juttu nyt vaan on sarjassamme Tarinoita outolasta.
- Sivustasta
ap. kirjoitti:
Äh, kumpikin tietää ihan tarpeeksi. Ei tää puhelimessa aukea, eikä aukea nähdessäkään, tai ei ainakaan tähän mennessä ole auennut. Jotain ihme poppakonsteja tässä alettais tarvia. Tää juttu nyt vaan on sarjassamme Tarinoita outolasta.
Siis mikä on se ongelma? :)
- ap.
Sivustasta kirjoitti:
Solmu ;).
- Ei kässää
Sivustasta kirjoitti:
Siis mikä se solmu on?
- ap.
Ei kässää kirjoitti:
Siis mikä se solmu on?
Semmoinen henkisen tason solmu, jonka olis suotavaa aueta, vaan ei aukea. joku semmoinen, mikä vaan sitoo meidät toisiimme.
- pa.
ap. kirjoitti:
Riippuu kait miten näkee. Ei puhelimessa tarvitse minkään aueta, puhelimessa voi sopia vaikka tapaamisen ja kummatkin voi turvallisin ja luottavaisin mielin sopia näkemisestä, avatakseen solmuja, jos ne nyt edes on solmuja. Ihmiset taitaa kiristää niitä omanpäänsisällä liian kireiksi vaikka ei olis tarvettakaan.
Kai se jo herättää epäåilyksiä jos ei puhelimella pysty sopimaa tapaamista. - Kässäsin :)
ap. kirjoitti:
Semmoinen henkisen tason solmu, jonka olis suotavaa aueta, vaan ei aukea. joku semmoinen, mikä vaan sitoo meidät toisiimme.
No sitä ei pidä sitten aukaista, tiukemmin vaan kiinni ;) Mutta edelleen on ongelma ilmeisesti, että mitäs sitten niin...
- ap.
pa. kirjoitti:
Riippuu kait miten näkee. Ei puhelimessa tarvitse minkään aueta, puhelimessa voi sopia vaikka tapaamisen ja kummatkin voi turvallisin ja luottavaisin mielin sopia näkemisestä, avatakseen solmuja, jos ne nyt edes on solmuja. Ihmiset taitaa kiristää niitä omanpäänsisällä liian kireiksi vaikka ei olis tarvettakaan.
Kai se jo herättää epäåilyksiä jos ei puhelimella pysty sopimaa tapaamista.Nähdään me, ei se siitä ole kiinni.
- ap.
Kässäsin :) kirjoitti:
No sitä ei pidä sitten aukaista, tiukemmin vaan kiinni ;) Mutta edelleen on ongelma ilmeisesti, että mitäs sitten niin...
Niinpä niin, mitäs sitten niin ;)
- pa.
ap. kirjoitti:
Nähdään me, ei se siitä ole kiinni.
Näette siis työpaikalla todennäköisesti. Sitten tää ei koske mua.
- 10+1
ap. kirjoitti:
Niinpä niin, mitäs sitten niin ;)
"En voi sua ottaa, en voi sua jättää, enkä oikeen pettääkkään.. joten mitä hitokseen me tehdään? " joku kirjoitti. Jos se on näistä kiinni, niin sitten pitää jättää, ottaa ja jättää pettämättä? Jos ei voi jättää, pitää kärsiä valinta, niin kai se menee.
- ap.
10+1 kirjoitti:
"En voi sua ottaa, en voi sua jättää, enkä oikeen pettääkkään.. joten mitä hitokseen me tehdään? " joku kirjoitti. Jos se on näistä kiinni, niin sitten pitää jättää, ottaa ja jättää pettämättä? Jos ei voi jättää, pitää kärsiä valinta, niin kai se menee.
"Kärsiä valinta"
Ei tässä kumpikaan mistään aiemmista valinnoista kärsi. Ne on olleet ja on oikein hyviä valintoja. Mut kun ei kaikkea voi yhtä aikaa saada ;) - 118811111
ap. kirjoitti:
"Kärsiä valinta"
Ei tässä kumpikaan mistään aiemmista valinnoista kärsi. Ne on olleet ja on oikein hyviä valintoja. Mut kun ei kaikkea voi yhtä aikaa saada ;)Siis nimenomaan, yhtä aikaa, joten olisiko syytä luopua toisesta?
- ap.
118811111 kirjoitti:
Siis nimenomaan, yhtä aikaa, joten olisiko syytä luopua toisesta?
Syytäpä hyvinkin, sitähän tässä ajan takaa.
Mutta ei se ole kuin "henkisellä tasolla luopumista", jos kuvittelet, että tässä jotain fyysisiä rinnakkaissuhteita olis pyöritelty. "Kuin" on tosin ihan liian lattea sana tähän, sen luopumisen vaikeudesta päätellen. - 11+11
ap. kirjoitti:
Mutta ei se ole kuin "henkisellä tasolla luopumista", jos kuvittelet, että tässä jotain fyysisiä rinnakkaissuhteita olis pyöritelty. "Kuin" on tosin ihan liian lattea sana tähän, sen luopumisen vaikeudesta päätellen.Joo ymmärrän ehkä vähän liiankin hyvin mitä tarkoitat. Ihan sama ongelma on ratkottavana täälläkin :D Joten en osaa auttaa.
- sivusta kysäsen
ap. kirjoitti:
Mutta ei se ole kuin "henkisellä tasolla luopumista", jos kuvittelet, että tässä jotain fyysisiä rinnakkaissuhteita olis pyöritelty. "Kuin" on tosin ihan liian lattea sana tähän, sen luopumisen vaikeudesta päätellen.Sivusta kysäsen, että teetkö asiasta nyt itsellesi vaikeampaa kuin se oikeasti on? Onko kyse siitä, että sinä haluat jotain sellaista, mitä toinen ei ole enää aikoihin halunnut ja täten, et voi sitä hyväksyä ellei asiasta järjestetä terapiaistuntoa, jossa hän, joka ei halua olla enää tekemisissä vastentahtoisesti kuuntelee liturgiaasi.
- Numeroita
ap. kirjoitti:
Jos tiedät ihastuksesi työnumeron,voisitko antas siitä vaikka kolme viimeistä numeroa?
- ei ap.
Numeroita kirjoitti:
Jos tiedät ihastuksesi työnumeron,voisitko antas siitä vaikka kolme viimeistä numeroa?
113
- My love is madness
sivusta kysäsen kirjoitti:
Sivusta kysäsen, että teetkö asiasta nyt itsellesi vaikeampaa kuin se oikeasti on? Onko kyse siitä, että sinä haluat jotain sellaista, mitä toinen ei ole enää aikoihin halunnut ja täten, et voi sitä hyväksyä ellei asiasta järjestetä terapiaistuntoa, jossa hän, joka ei halua olla enää tekemisissä vastentahtoisesti kuuntelee liturgiaasi.
Ei ehkä ap:n tilanne tuo, mutta omin tämän kommentin mielelläni itselleni. Kun mulle ei näytä menevän jakeluun, että hän oli ja meni, ihan itse. Että kiitos kommentistasi, kuka lienetkään :)
- solmussa
10+1 kirjoitti:
Joko olet miettinyt ,löytyykö kultaista keskitietä?
- ap.
sivusta kysäsen kirjoitti:
Sivusta kysäsen, että teetkö asiasta nyt itsellesi vaikeampaa kuin se oikeasti on? Onko kyse siitä, että sinä haluat jotain sellaista, mitä toinen ei ole enää aikoihin halunnut ja täten, et voi sitä hyväksyä ellei asiasta järjestetä terapiaistuntoa, jossa hän, joka ei halua olla enää tekemisissä vastentahtoisesti kuuntelee liturgiaasi.
Se mitä haluan, on, että pääsisimME tästä kummallisesta henkisestä siteestä toisiimme eroon. SE on osoittautunut yllättävän vaikeaksi.
Ei tätä tajua kukaan muu kuin toinen saman kokenut, ja ainoa jolle tiedän itseni lisäksi näin käyneen, on hän. Voihan samanlaisia olla tuttavapiirissäkin, mutta ei kukaan vaan ole ääneen tämmöisistä mulle avautunut. Saatika minä tästä kenellekään. - ap.
solmussa kirjoitti:
Joko olet miettinyt ,löytyykö kultaista keskitietä?
Miettinyt, vaan en keksinyt.
- solmu aukeaa
ap. kirjoitti:
Miettinyt, vaan en keksinyt.
Kun, et päästä minuakaan menemään, kun reakoit niin voimakkaasti.
Jos niin tahdot,pitää vaan olla kirjoittelematta täällä, ja yrittää olla pois
ettei kohdata missään.
Kyllä se sitten loppuu, kun minuun tulee dementia :D - ap.
solmu aukeaa kirjoitti:
Kun, et päästä minuakaan menemään, kun reakoit niin voimakkaasti.
Jos niin tahdot,pitää vaan olla kirjoittelematta täällä, ja yrittää olla pois
ettei kohdata missään.
Kyllä se sitten loppuu, kun minuun tulee dementia :DEi, et ole hän...
- asiat ratkeavat
ap. kirjoitti:
Ehkä aika ei vaan ole ollut sopiva aikaisemmin, pyydä häntä vaikka lounaalle tai oluelle jonnekin neutraaliin paikkaan.
- sivusta A
asiat ratkeavat kirjoitti:
Ehkä aika ei vaan ole ollut sopiva aikaisemmin, pyydä häntä vaikka lounaalle tai oluelle jonnekin neutraaliin paikkaan.
Sopiva mihin? Puhumiseen? Ystävyyteen? Salasuhteeseen?
- asiat ratkeavat
sivusta A kirjoitti:
Sopiva mihin? Puhumiseen? Ystävyyteen? Salasuhteeseen?
Puhumiseen ensisijaisesti, sen jälkeisestä en tiedä, muttei ole hyvä jättää tilanteita vain olemaan epämääräisenä.
- bona fide
ap. kirjoitti:
Mä tiedän tuon solmun...näen tyyppiä töissä, enkä sielläkään joka päivä.
Jokaikinen kerta reagoimme, kun vain satumme näkemään toisemme.
Odotan, että homma siirtyisi jo "ajasta iäisyyteen", mutta niin ei vaan
tapahdu. Kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Välillä tekisi mieli huutaa!!!
Välttely tai olematon puhekontaktikaan ei hävitä rakastumisen tunnetta. - edelleen
bona fide kirjoitti:
Mä tiedän tuon solmun...näen tyyppiä töissä, enkä sielläkään joka päivä.
Jokaikinen kerta reagoimme, kun vain satumme näkemään toisemme.
Odotan, että homma siirtyisi jo "ajasta iäisyyteen", mutta niin ei vaan
tapahdu. Kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Välillä tekisi mieli huutaa!!!
Välttely tai olematon puhekontaktikaan ei hävitä rakastumisen tunnetta.Niin, ei se kaikesta huolimatta vaan katoa. kele sentään.
- Elä keljuile...
Kun mä en ole mikään solmu Mäkelä, niin vaikea on, vaikka halua solmun purkamiseen olisikin.
- ap.
Isäni teki taikatemppuja, kun olin lapsi. Nyt vaan ei kehtaa pyytää tähän pulmaan häneltä apua :D. Isukki sais varmaan sydärin.
- Elä keljuile...
ap. kirjoitti:
Isäni teki taikatemppuja, kun olin lapsi. Nyt vaan ei kehtaa pyytää tähän pulmaan häneltä apua :D. Isukki sais varmaan sydärin.
Kokeile, vanhalta tempuntekijältä voi löytyä ässä hihasta.
- ap.
Elä keljuile... kirjoitti:
Kokeile, vanhalta tempuntekijältä voi löytyä ässä hihasta.
Kauhea ripitys olis seurauksena. Mitä se kunnon tytär on oikein mennyt säheltämään. Tai sitten se olis vaan hiljaa ja päivittelis mielessään.
- tatu täällä
Ootsää joku Patu
- ap.
Eiku mä olen se Veera keittiöpuuhissa. sekin on Outolassa seikkaillut.
- tosi outoa
Mä en kyllä tiedä oonkos mä Patu vai Tatu?
- ap.
Tatulla on pinkit kehykset silmälaseissa. Katso peiliin niin selviää ;)
- Vanhempi, kokeneempi
Umpisolmuille on olemassa aukaisija ja Goljateille on olemassa kaataja ;)
- ap.
Mutta et sitten kuitenkaan viisaampi ;) ?
- Vanhempi, viisaampi
ap. kirjoitti:
Mutta et sitten kuitenkaan viisaampi ;) ?
Ala etsimään sitä, joka voi Gojatitkin kaataa. Ja umpisolmusi tulee aukemaan ;)
- ap.
Vanhempi, viisaampi kirjoitti:
Ala etsimään sitä, joka voi Gojatitkin kaataa. Ja umpisolmusi tulee aukemaan ;)
Voi hemmetti. :D
No joo, oon ehkä puoliksi löytänyt. Luulen että hän on pitemmällä, vaan silti solmussa ;) - Vanhempi, viisaampi
ap. kirjoitti:
Voi hemmetti. :D
No joo, oon ehkä puoliksi löytänyt. Luulen että hän on pitemmällä, vaan silti solmussa ;)No puoliksi ei tietenkään riitä! Mikään puolinainen ei tule riittämään, jos haluat että solmusi aukeaa! Se pitää löytää ja tehdä koko sydämestään ;)
- Tempun tekijä
Eikö tänään puhuttu puhelimessa?
Mikäs sulla on ongelmana.
Saako puristaa kans :)- ap.
Ei.
Tuossahan yritän selittää.
En anna tuntemattomien puristella :D - Solmussa
ap. kirjoitti:
Ei.
Tuossahan yritän selittää.
En anna tuntemattomien puristella :DOlen itse myös aika solmussa.Mulla on kotona solmukirja.Pitäis varmaan kattoo.Siinä oli muistaakseni myös rakkauden solmu.
- melkuttimissa on mul
valitse raha, sitä kautta löydät kaikkien solmujen avaavat vastaukset.
- Sesam aukene hokkus
Vaikka olen vanhempi ja ehkä viisaampi riippuen siitä, että miten sitä viisautta mitataan. Ei ole kokemusta tällaisten tunne solmujen avaamisista. Ehkei näihin ole mitään vakio kaavaa. Jokainen tilanne ja tapaus on oma juttunsa.
Rakkaus voittaa ja saa vuoretkin siirtymään. Uskoisin, mutta koska on se hetki kun
alkaa rytistä ja mannerlaatat kohtaavat toisensa.
Solmua pitäisi ensin löysentää ja sitten hivuttaa päitä kohti toisiaan. Vuorotellen lähestyminen on tehokkainta. Jos solmu on mennyt jo todella tiukkaan on olosuhteet oltava suotuisat ja jonkin lainen voitelu olisi paikallaan. - tosi outoa
En oo sit ainakaan Tatu mut pitsan teko on hauskaa.
- kulman takaa kurkkas
Missäpäin ap. vaikuttaa? kuinka tutun tuntusta :)
- vink vink
Ap. on nainen. Veera :)
- tunnen useita
kaupunki oli mikä?
- umpi vai merimies
Mulla ois ainakin konstit jos irl kysyis joku hän tai kuka lie hän, jos oisin osallisena jossain solmuleikeissä.
Asiat on vaan aika selkeitä aj yksinkertasia :)
Miks tehdä asoista pikku mielessä niin vaikeita.- se on kaunis solmu
no merimiessolmu :)
- Kaikki neljä solmussa?
se on kaunis solmu kirjoitti:
no merimiessolmu :)
Ap.llä taitaa olla solmuun meno taito,itse solmussa,umpisolmussa olevan kanssa ja vetosolmussa olevakin vielä kolmantena.Avaa se vetosolmu,sillä umpisolmu vaan tiukkenee yrityksestä huolimatta,vaikka umpisolmun toinenlenkki lupaa selvittää solmun.
- ap.
Kaikki neljä solmussa? kirjoitti:
Ap.llä taitaa olla solmuun meno taito,itse solmussa,umpisolmussa olevan kanssa ja vetosolmussa olevakin vielä kolmantena.Avaa se vetosolmu,sillä umpisolmu vaan tiukkenee yrityksestä huolimatta,vaikka umpisolmun toinenlenkki lupaa selvittää solmun.
En ole aiemmin tämmöiseen solmuun joutunut. Vetosolmu ei selvästikään ole.
- Kaihoisa mies
ap. kirjoitti:
En ole aiemmin tämmöiseen solmuun joutunut. Vetosolmu ei selvästikään ole.
Rakkaudensolmu:tämä on yksi monista solmuista,joita käytetään kahta ihmistä yhteen sitovan rakkauden symbolina.Se muodostuu kahdesta päätesolmusta,jotka liittyvät tiukasti yhteen ja ovat toistensa peilikuvia.
Jos sattuisit olemaan hän,voisit nähdä miten solmu tehdään ja ymmärtäisit paremmin.Mielestäni kaunis solmu,joka kuvaa niin hyvin yhteenkuuluvuutta. - Kaihoisa nainen
Kaihoisa mies kirjoitti:
Rakkaudensolmu:tämä on yksi monista solmuista,joita käytetään kahta ihmistä yhteen sitovan rakkauden symbolina.Se muodostuu kahdesta päätesolmusta,jotka liittyvät tiukasti yhteen ja ovat toistensa peilikuvia.
Jos sattuisit olemaan hän,voisit nähdä miten solmu tehdään ja ymmärtäisit paremmin.Mielestäni kaunis solmu,joka kuvaa niin hyvin yhteenkuuluvuutta.Täälläkin solmussa. Tiedän miten solmu tehtiin mutten sitä miten sen saisi puretuksi. Kai loppu elämäni katselen häntä salaa kaihoten kun tavataan, vaikka olen jatkanut elämääni.
- Kaihoisa mies
Kaihoisa nainen kirjoitti:
Täälläkin solmussa. Tiedän miten solmu tehtiin mutten sitä miten sen saisi puretuksi. Kai loppu elämäni katselen häntä salaa kaihoten kun tavataan, vaikka olen jatkanut elämääni.
Toivottavasti saisimme molemmat purettua omat solmumme ja muutettua kaihoisan elämämme jännittäväksi ja intohimoiseksi.
- Sitten joskus
Eiköhän kaikki ratkea aikanaan. Sitten voit kirjoittaa romaanisi viimeisen lauseen:
"...ja niin he elivät elämänsä onnellisina loppuun saakka, kumpikin omilla tahoillaan."- ap.
Sitä odotellessa :D
Vähän turhan pitkään tätä jo kestänyt. - Huokaus
ap. kirjoitti:
Sitä odotellessa :D
Vähän turhan pitkään tätä jo kestänyt.Sama täällä. Joitain miehiä ei vain saa pois mielestä. Eikä ilmeisesti sydämestä vaikken ollut edes tajunnut että oli sinne uinut.
- joskus kuultua
Solmu on vaan omassa...eli itse ne vaan pystyy avaamaan.
- ap.
No niinpä. Aloitus oli oikeastaan retorinen kysymys. Vaikka kyllä hän täällä on.
- Pistinkö pahan
ap. kirjoitti:
No niinpä. Aloitus oli oikeastaan retorinen kysymys. Vaikka kyllä hän täällä on.
Aloittaja siis tiedät,että hän,jonka kanssa olet solmussa on myös täällä palstalla?
- että näin
Solmu oli vaan pettäjän mielessä, mistä lie se sinne siirtynyt. Solmu olikin se salasuhde. Itse oli siis solmunsa tiukkaan järjestänyt ja itse sai solmunsa avata.
- so simple ;)
Katsohan mallia ;)
http://www.youtube.com/watch?v=2Ly7iUCMzpI - hän
Ajan kanssa solmut aukevat .. vaikeatkin
- Heleposti irl
Laita tuulemaan viesti,niin olen käytettävissäsi :)
- tunteiden vallassa
Miksi valitsit ikävä -palstan?
- ap.
Koska hän ei näkisi tätä jossain frendi-palstalla ;). Täällä on osa meidän "yhteistä historiaa".
Vaikkakin, kuten jo kirjoitin, aloitus oli oikeastaan retorinen kysymys. En mä täällä hänen kanssaan mitään selvittele. Joskus vaan kirjoitan, jos olen sillä tuulella, omia ajatuksiani tai "kuulumisiani" ulos. Nytkään en ole täällä moneen päivään ollut.
- Täällä ei aukene
yksikään solmu vieraiden kanssa, ainoa keino on henk. koht. kys. hänelle. Ainoa.
- Ikävä sitä naurua
Itselläni "solmu" on jatkunut jo enemmän tai vähemmän 4 vuotta. Luulin sen menneen ohi, mutta ei. Kait se on annettava periksi ja suunnattava uusiin kohteisiin. Jos tietäisin, että mahdollisuuksia on asioiden eteenpäin viemiseen, tekisin sen silmiä räpäyttämättä. Tilaisuutta ei vain ole tullut selvittää. Sen kuin vain tietäisi että mahdollisuus on ja tilaisuus tulee, en epäiröisi tehdä mitä tarvitaan.
- ideaako
Onko sinulla tatska tississä tai nännilävistys ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794