ole mua huomaavinasikaan.
Itsehän sä et
10
232
Vastaukset
- 16+7
Onko nähnyt ja missä tilanteessa. Kenestä kahdesta on aloituksessa kyse.
- Hobby Hall
Tailaamasi tuote on valitettavasti loppunut.
- Invisibility suits u
Näillä välimatkoilla hieman hankala huomata. Vai olenko kävellyt jossakin ohitsesi?
- L.p
ootko varma että on noin?
on varmasti helppo mennä johonkin joukkovihaan mukaan tarkistamatta taustoja. - Tilaus vastaanotettu
Sen peräänhän olen huudellutkin. En halua huomata sinua - se on tällä kertaa ja tässä tilanteessa valintani. Sä ehkä luulet että sulle aikaisemmin toimineet kikat toimisi mun kanssa, mutta kuten tiedät mä olen eri maata. Niin paljon erilaisempi kuin koskaan tulet kykenemään ymmärtämään. En ota leimaa otsaani sinun vuoksesi. Olet rakas, mutta ei uppoa. Joten tee ihan kuten sulle itellesi on parasta ja katellaan sitä sitten. Jos joskus sinne asti päästään ja jos ei niin ei voi mitään.
- tytttttttttsy
No koska itse et pahemmin vastaa katseeseeni, niin ajattelin olla kyttäämättä.
- kysympä vaan
Mitähän leimoja se tilaus vastaanotettu tarkoittaa?
- Tilaus vastaanotettu
Sun seurasta saa ikävän leiman itseensä.
- Txt niin huomaan ;)
Mä en ainakaan ihan oikeesti ole sitä miestä nyt missään huomannu...ööö...sori?
Liikaa tunteita ja ajatuksia, jotka tulevat hyökyaaltona päälleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514