jos pettymys..

tulee tarpeeks monta kertaa ni se jäädyttää sydämen..

39

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+8

mutta kaikki jää sulaa lämmöllä

• Niinhän se

voi jäätyä, kokemusta on. Mutta jää on sulavaista sorttia, joten mahdollisuuksia aina on.

• ei sitä sulata lämmölläkää..

• ..........

Kyllä sen oikea sulattaa, jos annat mahdollisuuden...

• .......... kirjoitti:

Kyllä sen oikea sulattaa, jos annat mahdollisuuden...

älä jauha paskaa..

• Hartsa hei:
        hartsa.85 kirjoitti:

älä jauha paskaa..

Älä jauha paskaa!

• Hartsa hei: kirjoitti:

Älä jauha paskaa!

älä jauha samaa paskaa..

• hyvä mieli tuli

Hartsaa sä puhut. Riemuitsen puolestasi, kyllä se siitä.

• ai on hauskaa mun kustannuksel.. ymmärrän..

• kerro tarinasi

Mutta onneksi pettymyskin on häviäväistä sorttia Hartsa :)
      Niin kuin rakkauskin, joskus.
      Kärvistelet nyt aikas sen kanssa niin oot valmis sit uuteen rakkauteen entistä vahvempana.
      Usko pois, kaikella on merkityksensä. Myös pettymyksillä ja kurjuudella.

• Jos ihan itse

on tietoisesti aiheuttanut omat pettymyksensä, ja etenkin toiselle kanssa, niin mitä siinä kitisemään.

• Olet oikeassa

Liian monta pettymystä on aina liikaa.

• liika on liikaa

kaikessa, pettymysissäkin.

• se on totta

kun pettymysten sarjaan ei tule loppua se hiljalleen kylmettää sydämen joka alkaa
      jäätymään eikä se välttämättä sula enää.

• nii aivan minkä sille mahtaa jos on ruma.. ni sit ei rakasta.. rumat ei rakasta..

• kerro tarinasi

Ootko sä ruma vai se toinen?

• kerro tarinasi kirjoitti:

Ootko sä ruma vai se toinen?

oon ruma.. ei oo tapana nimitellä ihmisiä ulkonäön perusteella, muuten kyl..

• kerro tarinasi
        hartsa.85 kirjoitti:

oon ruma.. ei oo tapana nimitellä ihmisiä ulkonäön perusteella, muuten kyl..

Ootko ite sitä mieltä vai onko sulle sanottu niin?

Ootko ite sitä mieltä vai onko sulle sanottu niin?

oon sitä mieltä ja on sanottukin..

• voi ihmisiä
        hartsa.85 kirjoitti:

voi ihmisiä, älä anna niiden lannistaa sua.

• l'oreal
        hartsa.85 kirjoitti:

"ei oo tapana nimitellä ihmisiä ulkonäön perusteella"
        ja
        "oon sitä mieltä"

Siis itseäsi saat kyllä nimitellä, vai, jos kerran jotkut muutkin tekee niin? Mitä pahaa olet tehnyt, että ansaitset itseäsi kohdeltavan huonoommin kuin miten itse kohtelisit muita ihmisiä? Jos et hauku muita, niin älä hauku itseäsikään.

• l'oreal kirjoitti:

"ei oo tapana nimitellä ihmisiä ulkonäön perusteella"
        ja
        "oon sitä mieltä"

Siis itseäsi saat kyllä nimitellä, vai, jos kerran jotkut muutkin tekee niin? Mitä pahaa olet tehnyt, että ansaitset itseäsi kohdeltavan huonoommin kuin miten itse kohtelisit muita ihmisiä? Jos et hauku muita, niin älä hauku itseäsikään.

kyl haukun itteeni rumaks..

• tsot tsot
        hartsa.85 kirjoitti:

kyl haukun itteeni rumaks..

Joo, niin tunnut tekevän, mutta sun ei pitäis. Se ei ole sulle hyväksi. Sun pitää katsoa itseäsi lempein ja arvostavin silmin, vaikka olisit kuinka pettynyt.

• Nytmuutoksentuulia!
        tsot tsot kirjoitti:

Joo, niin tunnut tekevän, mutta sun ei pitäis. Se ei ole sulle hyväksi. Sun pitää katsoa itseäsi lempein ja arvostavin silmin, vaikka olisit kuinka pettynyt.

Kannattaa muistaa että meistä nykyihmisistä jokainen on pitkän evoluutiokehityksen tulos. Pitkään luonnon valinta on valinnut parhaat ja vahvimmat yksilöt jatkoon. Meistä kukaan ei siten ole ruma, huono tai vääränlainen. :) Joskus tielle vaan osuu vääriä ihmisiä, joilla on itsellä huono olo sisällään tai jotka eivät ymmärrä elämästä mitään kun haukkuvat toisia. Ja joskus elämän varrella kohtaa ihmisiä, joihin rakastuu mutta ei saa vastarakkautta. Se täytyy vain hyväksyä ja jatkaa eteen päin. Mutta totuus on, että ensin on osattava rakastaa itseään, ennen kuin voi odottaa rakkautta toisilta. ;) Kyllä se siitä. Samanlaisesta kuopasta olen minäkin kavunnut ylös. Jos koet ettet pidä itsestäsi tuollaisena, tee hyvä mies sille jotain! :) Jos se on ulkonäkö, mene salille ja kohota kuntoa ja muokkaa keho kuntoon, käy parturissa ja pyydä nuorekkaampi hiustyyli, vaikka vähän vaaleita raitoja tai väriä mukaan, vaihda vaatetyyliä nuorekkaammaksi ja kysy siihen vaateliikkeistä rohkeasti apua, jos jossain ei palvella, mene toiseen putiikkiin. Ala ystävälliseksi ihmisille vaikka he eivät olisi sitä sinulle (älä kuitenkaan yliystävälliseksi tai ylituttavalliseksi, se karkoittaa) ja hyväksy jokainen toinen sellaisena kuin hän on, eli näillä saat toisilta ihmisiltä pikku hiljaa samanlaista kohtelua. Sitä saa mitä itse antaa. Itsensä hyväksymisessä auttaa se, että muistaa että maailma olisi aika tylsä paikka jos se olisi täynnä samanlaisia ihmisiä, toistensa kopioita, pelkkiä barbeja ja kenejä. :D Jokainen on yksilöllinen, silti ihminen siinä missä kaikki muutkin, siis erilainen, samanlainen, omanlainen, juuri sopivanlainen. Jos ei näillä lähde elämä nousuun, niin sitten lisäksi vaikka jotain uusia harrastuksia, alan vaihto, lähde opiskelemaan jotain, koskaan ei ole liian vanha. Tsemppiä!

• Just joo

.

• kesä tulee

Taidat kuitenkin olla pikkuhiljaa paranemassa, kun nyt jaksat jo vähän selittääkin, että mikä sua vaivaa, etkä vain purka tänne tuskaasi...

• kerro tarinasi

Hartsa, johan nyt on kumma! Mitä sä ittees täällä rumaks haukut?
      Sä olet itse itselles tärkein ihminen. Jos sä et arvosta itseäs niin ei sitä kukaan muukaan tee!

• siks ku oon ruma..

• kerro tarinasi
        hartsa.85 kirjoitti:

siks ku oon ruma..

Alotas kuule pikkasen toiselainen psyykkaaminen ittelles. Jos pidät itsees rumana niin muutkin pitää.
        Jatkossa aina kun katsot itseäs peilistä, koita löytää joku hyvä puoli itsestäs. Se voi olla fyysinen ominaisuus tai henkinen.
        Keskity vaan siihen.
        "Mulla on kauniin väriset silmät" tai "hyvä peppu" tai "olen kärsivällinen" ... jne.
        Ja sen yhden päivän keskityt vaan siihen yhteen hyvään ja unohdat yhdeksi päiväksi ne huonot puolet.
        Pikkuhiljaa sä alat uskoa olevasi komea ja muutkin huomaa sen ;)
        Trust me in this one Hartsa!

Alotas kuule pikkasen toiselainen psyykkaaminen ittelles. Jos pidät itsees rumana niin muutkin pitää.
        Jatkossa aina kun katsot itseäs peilistä, koita löytää joku hyvä puoli itsestäs. Se voi olla fyysinen ominaisuus tai henkinen.
        Keskity vaan siihen.
        "Mulla on kauniin väriset silmät" tai "hyvä peppu" tai "olen kärsivällinen" ... jne.
        Ja sen yhden päivän keskityt vaan siihen yhteen hyvään ja unohdat yhdeksi päiväksi ne huonot puolet.
        Pikkuhiljaa sä alat uskoa olevasi komea ja muutkin huomaa sen ;)
        Trust me in this one Hartsa!

en usko

• baby steps
        hartsa.85 kirjoitti:

en usko

No kokeile, mitä menetettävää sulla on? Ihmiset voivat olla petollisia ja ailahtelevaisia, mutta on yksi ihminen, jonka läsnäoloon voit aina luottaa: sinä itse. Sun pitää nyt rakentaa hyvä suhde itseesi, tehdä sovinto elämäsi tärkeimmän ihmisen kanssa. Vaikka sitten hitaasti, askel kerrallaan - ole kärsivällinen itseäsi kohtaan, sulla on vaikka loppuelämä aikaa saada se suhde toimimaan, ei Roomaakaan päivässä rakennettu. Halvauksen saaneet kuntoutuu pitkän aikaa, ja pikkuhiljaa se särkynyt sydänkin lopulta toipuu.

Sitten joskus, kun olet saanut itsesi kasaan, alkaa ulkomaailmakin näyttäytyä mahdollisuuksien eikä pettymyksien kenttänä... Mutta nyt sun täytyy pitää itsestäsi huolta, fyysisesti ja psyykkisesti

• en kelvannut

Kun rakastuu, eikä toinen kiinnostu eikä tule vastaan, voi vain jäätyä. Elämä vain loppuu ja tuijottaa seinää loppuikänsä.

• sama juttu

Sinä olet hartsa ihan oikeassa tuossa asiassa!

• en sentää tuijota vaa seinää.. ilman rakkautta voi tehä parempiaki asioita..

• kerro tarinasi
        hartsa.85 kirjoitti:

en sentää tuijota vaa seinää.. ilman rakkautta voi tehä parempiaki asioita..

Hartsa, oot ihana kun mökötät :D

Hartsa, oot ihana kun mökötät :D

en oo

• Nytmuutoksentuulia!
        hartsa.85 kirjoitti:

en oo

Meni vastaus tuonne ylemmäs niin laitan vielä tähän.

Kannattaa muistaa että meistä nykyihmisistä jokainen on pitkän evoluutiokehityksen tulos. Pitkään luonnon valinta on valinnut parhaat ja vahvimmat yksilöt jatkoon. Meistä kukaan ei siten ole ruma, huono tai vääränlainen. :) Joskus tielle vaan osuu vääriä ihmisiä, joilla on itsellä huono olo sisällään tai jotka eivät ymmärrä elämästä mitään kun haukkuvat toisia. Ja joskus elämän varrella kohtaa ihmisiä, joihin rakastuu mutta ei saa vastarakkautta. Se täytyy vain hyväksyä ja jatkaa eteen päin. Mutta totuus on, että ensin on osattava rakastaa itseään, ennen kuin voi odottaa rakkautta toisilta. ;)

Kyllä se siitä. Samanlaisesta kuopasta olen minäkin kavunnut ylös. Jos koet ettet pidä itsestäsi tuollaisena, tee hyvä mies sille jotain! :) Jos se on ulkonäkö, mene salille ja kohota kuntoa ja muokkaa keho kuntoon, käy parturissa ja pyydä nuorekkaampi hiustyyli, vaikka vähän vaaleita raitoja tai väriä mukaan, vaihda vaatetyyliä nuorekkaammaksi ja kysy siihen vaateliikkeistä rohkeasti apua, jos jossain ei palvella, mene toiseen putiikkiin. Ala ystävälliseksi ihmisille vaikka he eivät olisi sitä sinulle (älä kuitenkaan yliystävälliseksi tai ylituttavalliseksi, se karkoittaa) ja hyväksy jokainen toinen sellaisena kuin hän on, eli näillä saat toisilta ihmisiltä pikku hiljaa samanlaista kohtelua. Sitä saa mitä itse antaa. Itsensä hyväksymisessä auttaa se, että muistaa että maailma olisi aika tylsä paikka jos se olisi täynnä samanlaisia ihmisiä, toistensa kopioita, pelkkiä barbeja ja kenejä. :D Jokainen on yksilöllinen, silti ihminen siinä missä kaikki muutkin, siis erilainen, samanlainen, omanlainen, juuri sopivanlainen. Jos ei näillä lähde elämä nousuun, niin sitten lisäksi vaikka jotain uusia harrastuksia, alan vaihto, lähde opiskelemaan jotain, koskaan ei ole liian vanha. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      25
      3202
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1718
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1660
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1487
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1455
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1444
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      27
      1415
    Aihe