käräoikeus hylkäsi Tita Rinnevaaran 120.000 euron vaatimuksen, Heinolan kaupunki voitti, kaupunkilaiset voitti, ennekaikkea oikeus voitti. onneksi kaupunki saa 13.000 euroa juristipalkkiota . Mites rinnevaaralaisten suut nyt menee, ei ole näkynyt tällä palstalla juttuja Laitiselta, Ulmaselta, Rämöltä, Siekkiseltä, Turuselta, Pennaselta, Viikmannilta, Sepältä, Hesan upseerilta. Älkää jättäkö Titaa, nyt hän tarvitsee tukeanne.
TITA RINNEVAARA HÄVISI VALITUKSENSA
16
406
Vastaukset
- ja toteutuu myöh.
Täyttä törinää kirjoitat!
- BondeRusina
Ilmeet kertoo kohtalon !
- adddh
niin ja Rusila ja Bonden nyt tukea ja mainoslehteen taas isot jutut, jossa Titaa ylistetään.
- Tiku&Taku
Kiitos valtuuston enemmistölle, jotka veitte vaikean tehtävän (Rinnevaaran erottaminen) maaliin. Säästitte kaupungin rahoja. Kahvin avec voitte ottaa kaupungin piikkiin, mutta vain yhen. Rinnevaaran (rinnevaaralaiset) puolustajat, palauttakaa kokouspalkkionne em. päätöskokouksesta vaikkapa vähävaraisille omakotitalo reppaajille, jotta saavat julkisivunsa hyväksyttävään kuntoon. Mennee avustus vähän niinkuin omalle porukalle.
- Esimerkki (ä)
...no mulle pitäis ensteeks maksaa jotain kokouspalkiioita, niin sit kai sen vois palautella.
Ps. Ei se nyt varmaan kovin vaikea tehtävä ollut erottaa kahdenkuukauden työssäolon jälkeen kj.
Ainakaan jos valtuustot on niin ammattitaitoisia kun antavat ymmärtää.
- Pena penna
Heinolassa kaikki hyvin, Rinnevaara on pois pelistä lopullisesti ! Ihanaa !!!!!!!!!!!!
- mutruhuuli
Otahan nyt Laitinen tähän kantaa, kun naamakirjassa kirjoittelit ja kehua rehvastelit asiantuntevasti, että Rinnevaara keissi tulee maksamaan kaupungille yli millin. Mites se suu nyt pannaan...
- hintalappu1milj
Eihän asiaa ole mitenkään loppuun käyty vielä Rinnevaara hävisi ensimmäisen erän ja ilmeisesti jatkoa seuraa. Kaupungissa ei ole vieläkään varsinaista johtajaa ja ties voi mennä siihen jopa pari vuotta kun sekin asia selviää ja parhaassa tapauksessa alkaa koko shov uudestaan, hallinto-oikeudesta tulee ratkaisu 1-1,5 vuotta ja siihen valitus korkeimpaan saman aikaa niin kyllä se ja nämä hintoihin tulee riittää pyypäällä töitä tässäkylässä joksikin aikaa. nimen omaan "pyypäällä"
- Rahaa seinästä
hintalappu1milj kirjoitti:
Eihän asiaa ole mitenkään loppuun käyty vielä Rinnevaara hävisi ensimmäisen erän ja ilmeisesti jatkoa seuraa. Kaupungissa ei ole vieläkään varsinaista johtajaa ja ties voi mennä siihen jopa pari vuotta kun sekin asia selviää ja parhaassa tapauksessa alkaa koko shov uudestaan, hallinto-oikeudesta tulee ratkaisu 1-1,5 vuotta ja siihen valitus korkeimpaan saman aikaa niin kyllä se ja nämä hintoihin tulee riittää pyypäällä töitä tässäkylässä joksikin aikaa. nimen omaan "pyypäällä"
Alapa Jarmo repimään jo tuohia talosi seinästä, sinä maksat vielä Pyymäenkin palkan. Valituksesi kaatuu taas.
- Se parhaiten nauraa
Joka viimeksi nauraa, sisäsiittoisia hönöläläisiä joita koko kylä on pullollaan naurattaa nyt. Vaan naurattaako vielä silloin jos Rinnevaara valittaa eteenpäin. Poliisihan mm. tössi esitutkinnan kiusaamisväitteiden osalta joten veikkaanpa valituksen menevän eteenpäin myös poliisin asenteista tältä osin! Olen toimittanut Rinnevaaralle oikeudenkäynti pöytäkirjat eräästä Heinolassa aikoinaan käydystä kiusaamisoikeudenkäynnistä jota poliisi tutki ilmeisen tahallisesti niin pitkään, että syytteet ehtivät vanhentua. Katsotaanko loppuun asti voi sieltä vielä joskus tulla maksettavaa ja henkilökohtaisesti ilollani ei ole silloin rajoja!
- Sivusta seurannut
Kyllä odottas Rinnevaaran niiaavan pyytävän anteeksi töröilyjään, tällä tavoin hän ei vaipuisi J Laitisen ja M Sepän tasolle, valittajien veljeskuntaan,
- umpiuusi
Sivusta seurannut sä voisit kertoa mitä ne Rinnevaaran töröilyt oli? Vai etkö tiedä ? Oletko vain kuullut jonkun sanovan jollekin jotakin? On todella helppo heitellä täällä kaikenlaista mutta perustelut puuttuu tästäkin. Elikä täydennepä juttuasi. Kiitos.
- umpiuusi
umpiuusi kirjoitti:
Sivusta seurannut sä voisit kertoa mitä ne Rinnevaaran töröilyt oli? Vai etkö tiedä ? Oletko vain kuullut jonkun sanovan jollekin jotakin? On todella helppo heitellä täällä kaikenlaista mutta perustelut puuttuu tästäkin. Elikä täydennepä juttuasi. Kiitos.
Eikö löydy vastauksia, sivusta seurannut? Jos ei löydy niin onkin parempi ettet heittele höperyyksiäsi julkisesti.
- Heinola on noususssa
Kyllä Rinnevaaran toiminta oli turmiollista Heinolan kannalta, ei onnistunut missään toimissaan, sen vuoksi valtuusto erotti hänet ja se oli juridisestikin oikea toimi. Heinolan maine likaantui Rinnevaaran kaupunginjohtajakaudella melkoisesti.
- Pahalta näyttää
Miten niin Heinola on nousussa? Ei ole minun näköpiirissäni mitään nousun merkkejä.
Rinnevaara muuten onnistui erinomaisesti toimissaan, varsinkin kun ottaa huomioon sen ajojahdin, jota häntä kohtaan pidettiin ja joka aloitettiin jo ennen hänen Heinolaan tuloaan. Heinolan poliitikothan tulevat siitä vielä maksamaan ja me tavalliset heinolalaiset joudumme vielä seuraaviin vaaleihin saakka kärsimäään epäluotettavista luottamushenkilöistä. Mutta jospa vaalien jälkeen olisi valoa näkyvissä.
Rinnevaaran ajojahti oli muuten todella törkeää ja sivistymätöntä toimintaa. Ihmettelen vieläkin, miten moni vanha konkaripoliitikkokin (esim. M.. Kuusela) eksyi sellaiseen peliin. Huh,huh. Ja se Heinolan mainekin likaantui juuri näiden poliitikkojen toiminnan vuoksi. Eikä maine varmaan koskaan palaa ennalleen. - umpiuusi
Myönnän että Heinolan maine likaantui melkoisesti tuolloin, mutta se lienee olltu jonkun toisen(ten) vika. Sinäkin varmaan kerrot hieman tarkemmin mitä TR teki sellaista joka oli turmiollista eikä onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181