Eli yksi luokaltamme (6lk) tuijottaa suoraan meloneihini niin mitä Se voi ajatella? Kyseisestä jätkästä on kuultu että Se tykkää veerasta (nimi muutettu) joka istuu vieressäni mutta hän katsoo suoraan silmiin ja meloneihini. Aina kun katson häntä aina katse minussa! Istumme luokan vastapäätä ja hän on sinkku. Kysymys: mitä kyseinen jätkä voi ajatella minusta? En tunne häntä kohtaan mitään.
luokan poika tuijottaa meloneihin ~ mitä ihmettä? O_o
12
493
Vastaukset
- :.:::.:::><
``Hitto mitkä tissit``
- wdaawcvgarcctc46
Ei ajattele varmaan mitään. Eikös se ole ihan normaalia meiltä miehiltä, se on ohjelmoitu ihmismieleen tuo juttu.
Harvoin me edes sille voidaan mitään, se tulee tiedostamatta ja kun sen tiedostaa on jo myöhästä.- tsk?
Kysymys! Miks sulla on melooneja koulussa? Eiks ois helpompaa syödä kouluruokaa nii pojat ei tulis kuolaa sun eväitten perään?
- bhfjkgfujftujfr
tsk? kirjoitti:
Kysymys! Miks sulla on melooneja koulussa? Eiks ois helpompaa syödä kouluruokaa nii pojat ei tulis kuolaa sun eväitten perään?
Ei vittu xD
- Jup
No anna kahtoa!
- 15+18
Olen muuten antanut 6:lle meidän luokan pojalle, ja opelta olen ottanut lastin suuhun!!!
- niihkdl
:D:D hahaha
ja joo, siitä vielä että on tehty tutkimus jossa selvisi että tissien tuojottelu on terveellistä. Se nimittäin tehostaa veren kiertoa jne..
ja se on kaikilla miehillä painautunut syvälle evoluutioon, ei me sille mitää voida! - poitsu täältä
niihkdl kirjoitti:
:D:D hahaha
ja joo, siitä vielä että on tehty tutkimus jossa selvisi että tissien tuojottelu on terveellistä. Se nimittäin tehostaa veren kiertoa jne..
ja se on kaikilla miehillä painautunut syvälle evoluutioon, ei me sille mitää voida!Mutta melonien tuojottelu on vielä sitäkin terveellisempää!
Ehkä sillä on vain nälkä, voisit kysyä että: " Haluatko syödä nämä meloonit?" ja asia on sillä selvä.
- hakkarainen96
harvemmin 6 luokkalaisilla mitään kovin isoja ''melooneja'' kyllä ole mutta no jaa :DD
- Herätys!
Ne sun pienet nysät ei oo vielä mitkään melonit! Viiden vuoden päästä hyvällä tuurilla voit niitä meloneiksi kutsua!
- manteri2
Jos sulla on melonit 6 luokalla, niin niitä tuojottaa varmaan kaikki koulun pojat mies opettajat mukaan lukien. Ei millään pahalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083