Anteeksi, älkää provosoituko!
Mutta miksi se tuntuu siltä että porche kuskit on enemän semmoisia joilla on valkoiset housut ja purjehdus kengät?
Minusta miesten autoja ovat jenkit ja varsinkin 60 luvun jenkit!. Mersut on myös miesten juttu!
Porchet vähän homoja?
15
383
Vastaukset
- Cayenne GTS
Joo, en tosta porchesta osaa sanoa mutta aika paljon Porsche porukkaa tuntien ja sillä itsekin ajavana uskon että ei oo puppeleita yhtään enempää kuin Suomen kansassa keskimäärin.
- poppelipoika
Miksi sitten jenkkijätkät on enenpi "miehiä"?
Tunnen muutaman porsse miehen ja ainakin minusta vähän semmoisia hennompia kavereita.
Siis tulee stereotypiana mieleen purjehduskengät, valkoiset housut, villapaita rennosti hartioilla ja ehkä kapteenin lakkikin.
- heettero
Olen Porsche fani. Rakastan esteettisesti kauniita asioita, taideteoksia, sinfonioita ja autoja. Autoni on eräänlainen taideteos.
Älkää olko kateellisia, minulla on ehkä laadukkaammat vaatteet ja kello. Pukeudun paremmin kuin lehmiä hoitavat juntit. Käytän erilaisia tilanteeseen sopivia tuoksuja, juon laatu viskiä.
En ole HOMO ja jos olisinkin niin mitä sitten? Minulla on useita homo tuttavia eikä heissä mitään vikaa ole.
Kasvakaa ihmisinä valistukaa.- Yhdyssanat!
Nim."heettero" ei osaa edes kirjoittaa.
- Porsastelijoita
Porschekuskit ovat vaan keskivertoa siistimpää porukkaa, oli alla sitten vanhempi tahi uudempi peli. 928 on muuten auto isolla a:lla, oikea hai :D
- ihania rasvareita
Joo, ei amiksen rasvaripojilla ole varaa Porsheen, vaan paremmin juuri noihin muutaman tonnin jenkkiläisiin ja sopivat yksinkertaisia tyhmällekkin korjata.
- Audimies a6
kyllä ne 60 luvun jenkit on romurautaa, kyllä mulle Possu harrastekäyttööm kelpais.
- hossupomo
Miten minusta taas tuntuu, että jenkkiautofanit on semmosia nahkahousuisia "karhuhomoja"? Pelottais mennä yhtäaikaa miesten vessaan jenkkimiesten kanssa. Yleensä ovat isoja ja karvaisia ja sairaalloisen kiinnostuneita muista miehistä. SLK mersu on kyllä todella miehekäs. Sopii hyvin, esim parturikamppaamoalalla työskenteleville miehille.
- Wolkkari=possu
Jos olisit varma seksuaalisestaidentiteetistäsi niin sinua ei pelottaisi! 100% varmuudella possu kuskeissa on hiukan enemän homoja kuin muissa merkeissä.
- SLK=bottom pojille
Voi olla, että suomessa ainakin uudemmat on keskittynyt "pyllyhousuile" . Mutta siellähän se (peritty)raha makaa. Kyllä itsekin silti ostaisin Cayman S possun, jos ajokilometreijä tulisi siedettävämpi määrä. Nyt menee n. 50tkm/vuosi, joten diesel Mesellä vedellään. Noi maasturihommat olis voinu kyllä jättää volkkarin ja audin merkeille. Jos haluat istua ylhäällä, mene Tornin baariin.
- veekuus
Porche on kuin perätuuppereiden Evinrude!
- Perämoottorivitsi
...paremminkin Mercury ;)
Mutta ei, ei se ole mikään homo/hetero-juttu... naisetkin tykkää Porschesta, koska se on a) kaunis ja b) laadukas. Ei siinä muuta tarvita, kun homotkin on vaan vähän enemmän perusjuntti-miehiä laatutietoisempia kavereita. Joilla usein on myös enemmän rahaakin käytössä, koska teini-iästä asti kasvanneet paineet ovat pakottaneet panostamaan lahjakkuuksiinsa ja erottumaan joukosta.
Jos jokainen saisi valita, niin eiköhän mieluummin Porsche 911:n kuin Nissan Micran ottaisi, mutta kun se ei ole puhdas valintakysymys...
- Possu Cayman
Porschen omistamisessa on sekin etu, että osaa varmasti kirjoittaa sanan Porsche oikein.
- possuja talliin
Veijo possu oli nero insinööri aatun elin aikana, mut farkku possuu ei oovielä markkinoilla
- Roy10"
"Mersut on myös miesten juttu!" Meillä Espoossa Mersua pidetään alentuneen potenssin merkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818