Minä otan illalla viisi lääkettä. Niinpä aina iltaisin käyn syömässä lasillisen
jogurttia, joka rauhoittaa mahan. Sitten käyn lämpimässä suihkussa. Kohta
olen unten mailla.
Niksi, jos unta ei tule
18
111
Vastaukset
- Tenaton
Mä syön pari siivua juustoa ja kalkkunaleikettä sekä yhden banaanin ja vaikkapa magnesiumtabletin, avaan ikkunan siksi aikaa ja käyn pissalla.
- --:))
Niin et unta nää
- staka*
Unta ei tarvitse yleensä odotella, ei varsinkaan silloin kun on liikkumalla rasittanut itseään reilusti päivän aikaan. Jos on unohtunut persielleen, vaikka lukemaan tai muihin aivotöihin, niin unentarve on pienempi.
Jos en saa yöaikaan unta niin olen vaan ja loikoilen, ja mietin asioita. Lepoa sekin on, kyllä uni tulee aikanaan. Minusta on tärkeää ettei hermostu siitä ettei uni tule.
Luotan kropan omaan "viisauteen" ja maalaisjärkeen. Ikämäspäivänä en ole ottanut yhtään unilääketablettia. Valvoja vastaa.
Näihin hupi-aloituksiin.
Nukkuja saa odottaa aikaansa.
Jokaisella on aikansa milloin nuutuu.
H.- krooh pyyh
Yksi hyvä konsti on lukea näitä sinun kommenttejasi.
Väkisin menee silmät kiinni, kun näkee niin tyhjänpäiväistä tekstiä. - doktor pil
Kyllä lämmin suihku on todettu hyväksi ennen nukkumaan menoa.
Kehon lämpötasapaino asettuu kohdilleen.- ---:()
Voihan yrittää väkisin makaamista
- virkkunen
---:() kirjoitti:
Voihan yrittää väkisin makaamista
Nukkuuko porukka kun on hiljasta
- unelias.
virkkunen kirjoitti:
Nukkuuko porukka kun on hiljasta
Jos täällä on mykkäkoulun jälki-istunto?
- zz tziii zz
unelias. kirjoitti:
Jos täällä on mykkäkoulun jälki-istunto?
Taitavat nukkua, lapset menevät aikaisin aa
- bööö hiii
zz tziii zz kirjoitti:
Taitavat nukkua, lapset menevät aikaisin aa
Ettekö voi ruveta kirjottelemaan kun täällä on hiljaista
- hysshyss.....
bööö hiii kirjoitti:
Ei uskalla, ku ei saa kiljua.
- hohh hoi..
bööö hiii kirjoitti:
No ootteko suuttuneet, no ei sitte senkun mökötätte
- Unta palloon
Jos joskus sattuu, että en saa unta, niin menen nukkumaan. Mitä sitä odottelemaan.
- Nukutusaine
Isämeidänrukous on auttanut monia , myös minua . Mieli rauhoittuu , tulee
turvallinen olo . Jos on jokin mieltävaivaava ongelma sen voi kirjoittaa paperille ,
se on pois mielestä ja voit aamulla palata siihen kysymykseen uusin voimin .
Yöllä kaikki ongelmat tuntuu suhteettoman suurilta . Aamulla se on kutistunut
pieneksi . - telkkari-unilääke
Katsokaa telkkaria niin sen ääreen nukahdatte! Ainakin minulle käy niin. Olipa vaikka kuinka kiinnostava ohjelma, niin nukahdan. Tosin laitan kaikki ohjelmat, jotka haluan katsoa, tallennukseen. Kun niitä sitten päivällä katselen, nukahdan taas. Onneksi ei tarvitse enää käydä töissä, muuten en telkkaria tarvitsisikaan, kun en ikinä pystyisi katsomaan!
- ------
Olen samanlainen, panen uni-ajatimen päälle ja katson telkkaria, nukahdan ja telkkari sammuu jonkin ajan päästä itsestään.
- Korppis*
Uni hiipii hiljaa tupaan kun istahdan lukulapun valoon ja alan ratkomaan sanaristikoita. Yksi valmiiksi ja toinen puoliksi sen jälkeen nukkumaan, hyvin on pelittänyt ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267