Kuka on Sanna Suutari?

hyvää päivää

Sanna Suutari.... en kyllä tiedä kuka hän on, mutta nyt tämä tuntematon "suuruus" on päättänyt laitattaa silikonit ja ottaa vielä rasvaimunkin.....ja ostostelevisiota lainaten.... eikä tässä vielä kaikki, sillä tämä Sanna tyttönen on päättänyt ottaa vielä vaginan kiristyksenkin! Mistä näitä tyhjäpäitä oikein sikiää.....

13

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

Onkohan silikoni aivoja saatavilla?

• Hehehehh

Missä silikoni beba? ;)

• Elsa-Pekka

Sanna Suutari oli aika paljon esillä lehdissä 1990-luvulla. Hän teki myös jonkun filminpätkän yhdessä Henry Saaren kanssa. Filmissä oli aurinkoinen kesäpäivä, ja paikka oli maaseutu. Henry Saari mukamas juoksi karkuun, ja Sanna Suutari ja joku toinen tyttö juoksivat perässä ja yrittivät saada Henryn kiinni jotakin tarkoitusta varten.

• kaammeta.,.

Se on Henryn kanssa se tavara vähän löystynyt ja venynyt nyt sitten sitä on kurottu pienemmäksi.
      Eikös se Suutari räätäli pienennyttänyt tavaraansa.
      Jos tavara on pieni, niin siihen sopii vaan pieni pippeli.
      Suutari on ajatellut, että mies on heilutellut peliään ikäänkuin ämpärissä,
      Pakkohan sitä on tiukentaa, että jotain edes tuntisi.

• a.paukku

Sanna Suutari on hirveä ihminen, vaikken häntä tunnekkaan. Viidakon tähtöset sarjan kolmannella kaudellahan Sanna Suutari tuli kesken kisan, koska yksi tähtönen joutui lähteä pois. Vaikka sarjan kolmas kausi ei olekkaan vielä päättynyt vaan aika alussa, silti huomaa kuinka ärsyttävä ihminen hän on.

• bimbo1

bimbo

• Sanna Suutarila

Mukavan oloinen tyyppi. Amanda on ihmeellinen laiha äijämäinen miesnainen, ja se pikkukorvainen valittaja on kaikista pahin. Suvi P on BIMBO.

• SEiskajulkisuus

Kiva kun nää nobodyt ohjelmassa tuumailee, että kuka on Sanna Suutari? Minä kysyn vaan kuka on Tia Kiuru tai Suvi Pitkänen? Eipä heitäkään kukaan muista 20 vuoden päästä kun uudet tyrkyt ovat seiskajulkisuudessa.

• Niinpäniin

Sanna Suutari... huh huh. Ei ole älynlahjoilla siunattu tätä rupsahtanutta "salarakasta". Hän siis tapaili Mika Häkkistä, kun Mika Häkkinen oli täysin vapaata riistaa. Eli se siitä salarakkaasta.

• cvPÄIVITTÄMÄTTÄ

Sanna Suutari (s. 1977) on suomalainen malli ja julkisuuden henkilö.

Suutari nousi julkisuuteen 1990-luvun puolivälissä esiinnyttyään julkisuudessa Formula 1 -kilpa-autoilijan Mika Häkkisen seurustelukumppanina.[1] Suutari valittiin vuonna 1997 7 päivää -lehden tähtityttökisan voittajaksi ja vuonna 1998 Suomen turhimmaksi julkkikseksi.[2] Suutari on esiintynyt Yle TV2:n Silminnäkijä-sarjan jaksossa Sanna Suutari Show - the story of a wanna-be celebrity. Myöhemmin hän laitatti silikonit Tallinnassa ja esiintyi Gonzo TV:ssä Satu Lapin kanssa. Suutari oli julkisuudessa kolmisen vuotta ennen kuin muutti Lopelle jalostamaan koiria. Keväällä 2014 hänet nähtiin Sub-kanavalla tositelevisio-ohjelmassa Viidakon tähtöset ja sen spin-off -sarjassa Aurinkorannan tähtöset.[3]

Suutari oli Kansallisen Kokoomuksen kunnallisvaaliehdokkaana Lopella 2004 vaaleissa.[4]

Lähteet Muokkaa

↑ Sanna Suutari: Salasuhde Mika Häkkisen kanssa Radio Suomipop. 15.4.2014. Viitattu 29.5.2014.
      ↑ Turhat julkkikset -voittajat
      ↑ Aurinkorannan tähtönen Johanna: Huolestuin Sannasta Mtv3.fi Viihde. 16.06.14. Viitattu 04.10.14.
      ↑ Ehdokkaat – Loppi 2004. vaalit.fi. Viitattu 22. toukokuuta 2007.
      Aiheesta muualla Muokkaa

Loppi rauhoitti Sannan: Sanna Suutari tähtää kasvattajapalkinnoille.
      Sanna Suutari ja silikonien siunaus. Yle Elävä arkisto.

• piukkaa

Mahtava CV, ei voi muuta sanoa. Tuota kelpaa työhaastattelun yhteydessä esitellä tarkemminkin. Ässänä hihassa kirrattu värkki.

• Anonyymi

Lopeta jo, taitaa kateus iskeä. Sanna Suutari kuoli hirttämällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe