En halunnut homoksi

olen sairas

En halunnut tiettyjen ihmisten halveksittavaksi "sairaaksi" ihmiseksi joka kuuluu johonkin vähemmistöön. Koulussa on tullut selväksi, että homous ei ole hyväksyttävää ja että olen muita alempiarvoisempi. Elämme vain kerran, joten ei yhtään auta tietää että olen muiden mielestä erilainen jolla on "parantumaton tauti".

Pidän miehekkäitä miehiä vastenmielisinä, parrat inhottaa enkä ymmärrä ketkä sellaisen haluaa. Vieroksun miehekkäitä vaatteita ja en enää pysty olemaan ilman paitaa esim. uimahallissa. En tunne olevani täysin mies, enkä todellakaan nainen. En tiedä kuka olen.

4

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tri.-

Et ole sairas, mutta sairastumassa. Minkähän ikäinen olet. Hae apua, tuohon idetiteetti kriisiisi - tiedän että helpottaa ja auttaa.

• Sportsu

Vaikutat olevan hämmennyksissä sukupuolisista asioista ja kaveripiiri lisää painetta. Kuten v*ttuilu ei viittaa naisen sukupuolielimiin, ei homotteluakaan aina kannata ottaa henkilökohtaisesti. Joidenkin mielestä herkät pojat pitää koulia karskeiksi (mikä ei useinkaan onnistu). Et sinä ole alempiarvoinen. Joskus huonoa kaveripiiriä kannattaa uudistaa. Mitä, jos tutustuisit muutamaa vuotta vanhempiin, joilla seksuaalisen hihittelyn vaihe on jo mennyt ohi?

Et oikeastaan maininnut, pidätkö pojista, mutta jotenkin jäi vaikutelma, että lähinnä pelkäät naisellisia piirteitäsi ja etsit tasapainoa. Nuorena minäkin inhosin pyöreitä hempeitä kasvojani, kunnes nyt, kun kasvoille on tullut karskiutta, maksaisin mitä vain saadakseni ne takaisin. Löytyy paljon keinoja lisätä maskuliinisuutta menettämättä nuoruutta. Stressinhallinta kuntoon ja pientä voimailua.

Ehkä sinun kannattaisi miettiä mieskuvaasi. Karu äijämäisyys ei ole ykai ja ainoa oikea tapa olla mies. Vaatteet eivät ole osa meidän biologista sukupuolta. Niillä kyllä viestitään persoonasta, mutta useille meistä vaatetus on käytännöllisyyden lisäksi vain tapa sävyttää omaa olemusta. Nuorekkaat vaatteet voisivat sopia sinulle. Ne eivät ole karskin miehisiä. Ei Peter Pam ole huono esikuva.

• Homma hoidossa

Arvelen, että olet nuorempi henkilö, ilmeisesti teini. Tunteesi ovat tyypillistä nuorille. Myös heteroilla on epävarmuuksia tuossa iässä tosin sillä erolla ettei mahdollista ihastumista tarvitse välttämättä peittää.

Joka tapauksessa et ole sairas eikä sinulla mitään tautia ole riippumatta mitä muut sanovat. Olet vain erilainen ja voit suhtautua erilaisuuteesi myös positiivisesti. Olet se "punahiuksinen" vaaleahiuksisten joukossa.

Mitä tulee miehekkäisiin miehiin ja paidattomana olemiseen niin voisin itse vanhempana homomiehenä allekirjoittaa tuon lauseen. Minulla oli ihan sama nuorena. En halunnut näyttää kehoani vaikkei siinä mitään vikaa ollut sinänsä. Tuntui vaan hävettävältä jotenkin. Kaikki karvat ja muut maskuliiniset jutut oli ällöttäviä. Vuosien varrella mieltymykset ovat muuttuneet ja nyt kiinnostaa miehekkäämmät miehet. Näin asiat vaan muuttuvat, jos ovat muuttuakseen.

Eli se mitä nyt tunnet,ei suinkaan ole se mitä tunnet loppuelämäsi. Käyt vain läpi sen murrosvaiheen, jonka kaikki kokevat elämässään. Moni asia muuttuu vielä ennen kun oikea persoonasi kypsyy esiin joskus ehkä 2-kympisenä. Suhtaudu asiaan rauhallisesti äläkä ota stressiä siitä koska olet täysin normaalissa tilassa.

• painu jo kuuseen

Arvelen ettet ole homo ollenkaan vaan tämä sama huomiohu*ra joka täällä päivästä päivään jaksaa trollata ja mollata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11576
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4161
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      150
      3463
    4. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      7
      3276
    5. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      242
      2753
    6. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      134
      2456
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1919
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      366
      1328
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      74
      1183
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      987
    Aihe