en päässyt palstailemaan aikaisemmin, olin larppaamassa, hemmetin pikkupojat sitoivat mut puuhun, se kuului juoneen, mutta se etteivät he vapauttaneet, minua ei kyllä ollut osa suunnitelmaa. Onnistuin kuitenkin järsimään köydet poikkia talttahampaillani.
Olisi mukavaa löytää ikäistään larppaus-seuraa, äitini sanoi että minun pitäisi aikuistua, olen jo yli 30v larppaaja, hän kehotti minua ostamaan kuntosalikortin, hankkia lihaksia, itse pidän larppauksesta, nyt hän on alkanut uhkailemaan jos en lopeta larppausta hän antaa minulle potkut, en saa muuta työtä, mitä teen.
Ystävällisin terveisin...
SirNightOwl ja hänen miekkansa excalibur.
Hitsit tänään
6
154
Vastaukset
- imagination
Hei! Olen Thorin vasara Mjölnir ja Lucifer samassa roolihahmossa, etsin feminiinistä Gabrielia rinnalleni - Lucifer ja Gabriel kun ovat rakastavaisia Pleromassa.
Lisäksi olen Supon operatiivinen johtaja, vapaamuurarien päällikkö, ja vaikka en olisikaan, minua kiinnostaa vain yksi asia:rakkaus, sinä.
Jos kaikki riisutaan jää vain tämä:mies, joka uskoo monadin olemassa oloon ja siihen, että rakkaus on voimista suurin.- imagination
Sen verran vielä, että olen siis kokovartalomjölnir ja minut saa käyttööni vain eräs valittu naishenkilö..;)
- ???
Tarkoittaako metsässä käyskentely automaattisesti larppaamista
- madamsuckalot
harmillista.
- Lady Spearhawk
Parahin SirNightOwl, pyysin kirjuriani kirjoittamaan tämän viestin suomeksi, sillä itse taidan vain andgrhiuenin kieltä, joka on itse kehittämäni kieli tagalogin ja iirin pohjalta.
Olen larpannut koko ikäni. Olin jo vauvana mukana esittämässä kaljua kääpiötä Taru Sormusten Herrasta -larpissa, mikä on tytöltä aika erikoista. Olen tätä nykyä 33-vuotias linnanneito Turun linnasta. Minun äitini yritti samaa, mutta silloinen rakastajani Lordi Wolfenstjern lähetti hänet vankilaan, jotta saatoin jatkaa larppausta ja sillä tiellä olen edelleen.
Rakastajani valitettavasti sai kuitenkin surmansa kun hän esitti Ikarosta ja putosi mereen ja hukkui. Nyt etsin uutta ritaria itselleni.
Terveisin Lady Spearhawk ja hänen kesytetty majavansa Vaginatrix - jaminähalusinlarpata
Oikeesti, jos larppaamisesta menee ihan dingdog tommotttiis ni en kyllä koskaa alotakaan sitä 0w0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478