Millä setillä Digest menee nykyään? Luotan, että kerrot totuuden mukaisesti.
Veikkaan, että joku amd prossu, keskitason näyttis, poweri kotelo tuulettimet uuber laatua.
Osu ja upposi?
Digest Hardwaren kone?
12
55
Vastaukset
AMD prossu
Alle keskitason näyttis
Muut peruslaatua.- 18+9
Haaveiletko päivittämisestä lähitulevaisuudessa?
Pelailetko yhtään? En ja joo.
- 4+7
Mistä niin kova kiinnostus tietokoneisiin, varsinkin näihin "mikä kone mulle tonnilla" kasailuihin?
Kasailetko kavereille koneita? Työskenteletkö IT-alalla?
Avaudu hyvä mies!- !TYYTYVÄINEN¡
MITÄ ON TÄMÄ VALITUS?? Saa kai ihminen nyt toisia auttaa! En ymmärrä teitä jotka valittaa jos toinen on auttavainen. Itse tässä jokin aika kysyin apua ssd:n valintaan ja digestiltä tuli apu. SSD oli halpa ja nyt paikoillaan ja olen enempi kuin tyytyväinen! Sitten eräs pelikaveri kysyi pari päivää sitten apua ja kyllä digestiltä sitä tuli! On ehkä hieman oma tyyli auttaa (aika agressiivinen), mutta apua kyllä saa ja se kai se tärkein asia on eikä kaunopuheet.
!TYYTYVÄINEN¡ kirjoitti:
MITÄ ON TÄMÄ VALITUS?? Saa kai ihminen nyt toisia auttaa! En ymmärrä teitä jotka valittaa jos toinen on auttavainen. Itse tässä jokin aika kysyin apua ssd:n valintaan ja digestiltä tuli apu. SSD oli halpa ja nyt paikoillaan ja olen enempi kuin tyytyväinen! Sitten eräs pelikaveri kysyi pari päivää sitten apua ja kyllä digestiltä sitä tuli! On ehkä hieman oma tyyli auttaa (aika agressiivinen), mutta apua kyllä saa ja se kai se tärkein asia on eikä kaunopuheet.
Kai se on tärkeintä joo. Aikasemmin täällä suositeltiin jotain helvetin merkkikoneita, ei onneks suositella enää.
- !TYYTYVÄINEN¡
digest-hardware kirjoitti:
Kai se on tärkeintä joo. Aikasemmin täällä suositeltiin jotain helvetin merkkikoneita, ei onneks suositella enää.
Ja nyt taitaa ne jotka ei itse osaa ja on kateellisia valittaa siellä kun digest tekee paremman setin... (En itsekkään osaa ja olen kateellinen. Mutta en näe syytä alkaa haukkumaan sitä joka osaa.) Ottakaa ennemmin opiksenne jos joku osaa paremmin.
!TYYTYVÄINEN¡ kirjoitti:
Ja nyt taitaa ne jotka ei itse osaa ja on kateellisia valittaa siellä kun digest tekee paremman setin... (En itsekkään osaa ja olen kateellinen. Mutta en näe syytä alkaa haukkumaan sitä joka osaa.) Ottakaa ennemmin opiksenne jos joku osaa paremmin.
Haukkumista? Missä?
- !TYYTYVÄINEN¡
digest-hardware kirjoitti:
Haukkumista? Missä?
Ei suoraa haukkumista mutta ironiselta vaikuttavia kysymyksiä
!TYYTYVÄINEN¡ kirjoitti:
Ei suoraa haukkumista mutta ironiselta vaikuttavia kysymyksiä
Ihan sama mulle.
Aattelin nostaa tän palstan tasoo vähäsen.
Enkä avaudu.- Perkelesaakeli
Mulle ainakin kun kysyin niin tuli apuu heti ja olin vitun kiitollinen koska en tiedä mitään koneista. Kysyin viel yhelt nörttikaverilta ja se sano et digestin setit on asiaa joten mieluummi oon ilone siit ku et valitan jos joku on auttavainen :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234